صدای مشتریان اطلس خودرو در آمد/ تجمع در جلوی درب شرکت

به گزارش افکارنیوز، مشکلات پیش فروش خودرو و عدم تعهدات شرکت های وارد کننده خودرو به مشتریان همچنان ادامه دارد و اینبار شرکت اطلس خودرو به تعهدات خود عمل نکرده که منجر به اعتراض مشتریان شده است.

برخی مشتریان اطلس خودرو دراعتراض به شرایط فروش و عدم تعهد این شرکت نسبت به تحویل خودروی اسپورتیج و سراتو، چندین مرتبه مقابل دفتر این شرکت تجمع کردند.

ماجرا به سال گذشته بر می گردد که قرار بوده امسال مشتریانی که خودروی اسپرتیج از اطلس خودرو ثبت نام کرده بودند طی ۹۰ روز خودروی خود را تحویل بگیرند. اما در تیر ماه امسال که دعوت نامه رسمی شرکت اطلس خودرو را گرفته بودند تا یک هفته بعد از دریافت دعوتنامه خودروی خود را تحویل بگیرند تا به امروز این شرکت خودروی آنها را تحویل نداده است.

از سوی دیگر هفته گذشته شرکت اطلس خودرو به مشتریان اسپورتیج خود اعلام کرده باید مابه التفاوت 80 میلیونی دیگری را نیز پرداخت کنند که رقم نهایی خودرو 280 میلیون تومان شده است!

شرکت اطلس خودرو علت این تفاوت قیمت را بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو عنوان می کند و به نظر می رسد دولت در تیرماه امسال با انجام این اقدام هرج و مرجی در بازار خودرو ایجاد کرده است.

سوال این است که چرا شرکت اطلس خودرو که با قیمت قطعی 199 میلیون تومان قرارداد خود را امضا کرده و دعوت نامه نیز صادر کرده تا خودرو را تحویل دهد حالا بعد از گذشت چندین ماه خواهان پرداخت 80 میلیون دیگر از سوی مشتریان شده است.

از سوی دیگر مشتریان خودروی سراتوی این شرکت نیز مشابه همین مشکل را دارند که باید 55 میلیون دیگر مازاد بر آنچه قیمت قطعی بوده پرداخت کنند.

متاسقانه برخی مشتریان که از درخواست خود انصراف داده اند، شرکت اطلس خودرو موظف بوده ظرف دو هفته پول آنها را برگداند که بسیاری از افراد در سه ماه اخیر انصراف خود را اعلام کرده اند هنوز نتوانسته اند پول خود را پس بگیرند. 

نکته جالب تر اینکه در قرارداد جدید مشتریان اطلس خودرو پس از پرداخت مبلغ مازاد الحاقیه ای وجود دارد که در آن آمده است که مشتری حق هیچ گونه اعتراض در خصوص قیمت خودرو، رنگ، سال پرداخت و ... را ندارد.

 

 

اطلس خودرو 3اطلس خودرو 1