به گزارش واحد مرکزی خبر: علی نیکزاد در حاشیه همایش سراسری مدیران ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور در جمع خبرنگاران افزود : پس از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها به همان میزان که بر قیمت سوخت افزوده می شود متناسب با آن افزایش قیمت بلیت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مرحله بعدی هدفمند سازی در آینده نزدیک طبق نظر رئیس جمهور اجرا خواهد شد اظهار داشت: یکی از معاونان وزارتخانه، مدیران شرکت های هواپیمایی اعم از دولتی و خصوصی و نمایندگان سازمان هواپیمایی جلساتی را برگزار کرده اند و گزینه های مختلف قیمت بنزین را که ممکن است تصویب شود، بررسی می‌کنند.

وزیر راه افزود: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت هواپیما در ازای میزان افزایش قیمت سوخت تهیه می شود و به محض آغاز گام دوم هدفمندسازی یارانه ها به دستور رئیس جمهور و ابلاغ ستاد هدفمند سازی یارانه ها، افزایش قیمت بلیت هواپیما به دنبال افزایش قیمت بنزین صورت می گیرد.

نیکزاد گفت: به شرکت های هواپیمایی تأکید شده است با مردم به خوبی رفتار کنند و پروازها هیچ تأخیری نداشته باشد.

وی ادامه داد: به شرکت های هواپیمایی همچنین تأکید شد هواپیمای جایگزین داشته باشند تا اگر مشکلی برای هواپیمای آماده سرویس دهی رخ داد، به سرعت هواپیمای پشتیبان جایگزین شود.

نیکزاد تصریح کرد: به مدیران فرودگاه های کشور نیز الزام کرده ایم که در موعد مقرر کانترهای خروج بسته شود و هواپیما روی باند پرواز قرار گیرد تا تأخیری در پروازها نداشته باشیم.