افکارنیوز: حسین صفایی در نشست خبری با بیان این که روزانه تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد توزیع خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم تا پایان هفته، مرغ منجمد در تمامی بازارها و میادین میوه و تره بار توزیع شود.

وی همچنین از برپایی ۱۵ نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: امسال با همکاری وزارت بازرگانی و وزارت جهاد کشاورزی، مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به صورت یارانه ای در این نمایشگاه ها توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: این نمایشگاه ها از ۱۰ مرداد به مدت ۲۰ روز(۱۰ روز قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ۱۰ روز در طول ماه مبارک رمضان) برپا خواهد بود.

صفایی گفت: در این نمایشگاه مواد پروتئینی و غذایی از جمله مرغ منجمد، انواع گوشت قرمز، قند و شکر، روغن، برنج داخلی و وارداتی، خرما، چای و عسل با قیمت تعادلی عرضه خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره مشارکت های مردمی و خدمات شهری در بوستان گفتگو خبر داد و افزود: این جشنواره از ۱۰ تا ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد.

صفایی گفت: در این جشنواره، محصولات سالم و ارگانیک نیز عرضه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: در حاشیه این جشنواره، کارگاههای آموزش برای میوه آرایی، پخت غذاهای دریایی و غذاهای سالم برپا می شود.