رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اعلام اینکه بررسی بودجه ۹۱ در سال جاری ممکن نیست و این مسئله به سال آینده موکول می شود، درباره نوسانات بازار ارز گفت: در حال حاضر بازار ارز در کشور ملتهب و بحرانی است و دراین راستا نخستین اقدام دولت برای بازگرداندن ثبات به بازار تغییر مدیران پولی و اقتصادی کشور است.

به گزارش افکار نیوز، احمد توکلی در مشهد اظهار داشت: هنوز دولت لایحه بودجه کل کشور را به مجلس نیاورده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه برای رسیدگی به لایحه بودجه ۴۵ روز زمان نیاز است، حتی اگر آقای احمدی‌نژاد یکشنبه هفته آینده لایحه بودجه ۹۱ را تقدیم مجلس کند باز هم به دلیل این که مجلس برای انتخابات از ۲۲ بهمن‌ماه تعطیل است رسیدگی به لایحه بودجه ۹۱ از لحاظ اجرایی به سال آینده موکول می‌شود.

وی با اشاره به نوسانات بازار ارز در کشور اذعان ‌داشت: در حال حاضر بازار ارز در کشور ملتهب و بحرانی است و دراین راستا نخستین اقدامی که دولت برای بازگرداندن ثبات به بازار باید انجام دهد تغییر مدیران پولی و اقتصادی کشور است که هم‌اکنون مورد اعتماد جامعه نیستند تا این‌گونه اعتماد به مردم باز گردد.

بر اساس گزارش فارس، رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید مسئولان اقتصادی با نیروهایی که مورد اطمینان و اعتماد مردم هستند، تعویض شوند و البته باید نیروهای جدید علم و تجربه کافی در اقتصاد را داشته باشند.