دشمنان می خواهند ناامنی را گسترش دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان که در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) یافت آباد، سخن می گفت، اظهار داشت: یکی از مقوله های مهم در طول زندگی بشریت از گذشته تا کنون موضوع امنیت بوده است و مهمترین عامل رشد و توسعه در جوامع بشری گسترش و توسعه امنیت است.

وی در ادامه امنیت و توسعه را دو مقوله انفکاک ناپذیر از هم دانست و افزود: همواره در حیات بشر نیروهای اهریمنی، امنیت را مورد تهدید قرار داده اند و امروز نیز استکبار جهانی امنیت دنیا را مورد هدف قرار داده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تاریخ منطقه خاور میانه تصریح کرد: در طول ۳ دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی منطقه خاور میانه شاهد جنگ افروزی های بسیاری بوده که مهمترین آن ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام ابوترابی جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را نیز از دیگر جنگ های مهم در خاورمیانه ارزیابی کرد و بیان داشت: در جنگ لبنان، قدرت بزرگ اهریمنی دنیا به نام رژیم صهیونیستی که حدود ۴۰ سال پیش توانسته بود در شش روز کشورهای عربی را شکست دهد اما در مقابل حزب الله لبنان شکست خورد و مقاومت در منطقه قدرت خود را به دنیا نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها برای حضور در خاورمیانه همواره هزینه های بسیاری را انجام داده اند و در این راه فعالیت مزدوران اش مانند جریان نفاق و فتنه و برخی از عوامل خود فروخته اصلاح طلب قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت و امنیت ایران را مورد هدف قرار داده بود و امروز نیز برای ضربه زدن هزینه های زیادی کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به شرایط ایران گفت: ایران امروز هم مرز با سه کشور نا امن افغانستان، عراق و پاکستان است اما امنیت در ایران برقرار است، ایران امروز آنقدر قدرت امنیتی دارد که ریگی که مزدور آمریکایی ها بود را دستگیر می کند و هواپیمای پیشرفته و بدون سرنشین جاسوسی آمریکا را نیز شکار می کند، دشمن از شکست های امنیتی خود در مقابل ایران به شدت ناراحت است و به همین دلیل سعی می کند با ترور جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی افزود: مردم قدر نظام جمهوری اسلامی را می دانند و در کنار انقلاب اسلامی هستند. امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و ما امروز پنجه در پنجه آمریکا و سازمان های جاسوسی استکبار جهانی هستیم. اگر دشمن صدها ماشین را در ایران منفجر کند دست آورد آن مانند دستگیری ریگی نمی شود و آمریکا ضربه های سنگینی در حوزه امنیتی از ایران خورده است.

حجت الاسلام ابوترابی در پایان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی از نظر نظامی آنچنان قدرتی دارد که غربی ها و آمریکا جرات تعرض به ایران را ندارند.