محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز پنجشنبه با ۶۰ دلار افزایش به ۱۸۱۲ دلار رسیده است، گفت: برهمین اساس، قیمت انواع سکه امروز در بازار دائما در حال نوسان است.

وی با اعلام اینکه قیمت انواع سکه از صبح تا ظهر پنجشنبه ۳ تا ۴ بار تغییر کرده است، افزود: قیمت سکه تمام طرح جدید در حالی صبح پنجشنبه به ۸۲۰ هزار تومان تومان رسید که در حال حاضر قیمت آن در بازار به ۷۹۰ هزار تومان کاهش یافته است. به گزارش مهر، قیمت سکه تمام طرح قدیم هم از ۸۲۰ به ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اظهارداشت: قیمت نیم سکه از ۴۱۰ به ۳۹۰ هزار تومان و ربع سکه از ۲۱۰ به ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی از ۱۰۸ به ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی آرای قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار را در حال حاضر(ظهر پنجشنبه) ۷۱.۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که این قیمت تا پایان معاملات روز چهارشنبه و صبح پنجشنبه ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

وی در پایان اظهارداشت: قیمت انواع سکه در هفته آینده به قیمت جدید پیش فروش سکه و تک نرخی شدن نرخ دلار - براساس وعده بانک مرکزی- بستگی خواهد داشت.