به گزارش افکارنیوز ،قاسم نوده فراهانی در گفتگوبا ایرنا گفت: نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا از پنجم تا بیست و پنجم اسفند ماه در سراسر كشور برپا خواهد شد.

وی افزود: در تهران هفت مرکز پیش بینی شده که یک مرکز برای عرضه مواد غذایی و مکانهای دیگر شامل پارک ارم، مرکز گوشت تهرانپارس، فرهنگسراهای خاوران و نیاوران، ورزشگاه تختی و پارک ملت برای عرضه نیازمندیهای مردم درنظر گرفته شده است.

نوده فراهانی با بیان اینکه در این مراکز کالاهای خارجی عرضه نخواهد شد، ادامه داد: از یک ماه پیش از روسای اتحادیه ها خواسته شد تا برای تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب جهت عرضه در این مراکز اقدامات کارشناسی را انجام دهند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاهها را حمایت از تولیدات داخلی ذکر و خاطرنشان کرد: مقرر شده در این مراکز کالاها با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف عرضه و دست واسطه ها کوتاه شود تا کالا به صورت مستقیم به دست مصرف کننده واقعی برسد.

فراهانی گفت: در این مراكز كالاهای اساسی از قبیل مواد غذایی و پروتئینی، كیف و كفش، پوشاك و خشكبار عرضه خواهد شد و همشهریان چنانچه تخلفی از فروشندگان مشاهد كردند به بازرسان مستقر در این مراكز اطلاع دهند.