تولیدات سامسونگ باید تحریم شوند

افکار نیوز : شرکت سامسونگ سالهاست که با استفاده از بازار ایران توانسته است به سودهای کلانی از محل فروش کالاهای خود در کشورمان دست یابد.به گونه ای که به اذعان کارشناسان ,ایران یکی از بازارهای مهم فروش کالاهای تولید شرکت سامسونگ محسوب می شود.
این شرکت که اتفاقا از تبلیغات گسترده ای برای جلب نظر خریداران ایرانی استفاده می کند طی سالهای اخیر سود خوبی را از جیب خریداران ایرانی به دست آورده است.
این شرکت در ازای سود کلان خود از بازار ایران اخیرا نمک شناسی را به حد اعلا رسانده است و برای خوش آمد لابی صهیونیست با پخش یک تیزر تبلیغاتی در تلویزیون اسراییل ایران را به سخره گرفته است.

در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.
اکنون این سوال جدی مطرح است که آیا نباید یک پاسخ محکم به شرکت سامسونگ داد؟
آیا ما نمی توانیم در داخل کشورمان تلویزیون تولید کنیم و ناچاریم ضبط صوت و تلویزیون و موبال خود را از شرکت سامسونگ که ارزشهای جدی ما را به سخره گرفته است خریداری کنیم؟

سامسونگ باید تبعات استهزا ارزشهای یک ملت را بپذیرد. مسئولان این شرکت باید رسما از مردم ایران عذر خواهی کنند و محصولاتشان باید از سبد خرید مردم ایران حذف شود.
سایت افکار در اولین گام از تبلیغ یا معرفی هرگونه کالای ساخت شرکت سامسونگ خودداری کرده و انتظار دارد سایر همکاران رسانه ای نیز تا عذر خواهی رسمی مسئولان این شرکت حتی از معرفی گوشیهای موبایل ساخت این شرکت نیز خودداری کنند.

سامسونگ باید بداند که هنجارهای پذیرفته شده ایرانیان قابل استهزا نیست و کسی نمی تواند بدون پرداخت هزینه آن دست به این کار بزند.
مسئولان این شرکت میلیونها دلار از قبل فروش کالای خود در ایران سود می برند و متاسفانه بخش زیادی از این کالاها به خصوص موبالهای سامسونگ نیز به صورت قاچاق وارد کشور می شود و در نتیجه حتی به گمرک کشور هم عوارض درستی پرداخت نمی شود و حقوق این مردم در این خصوص هم نادیده گرفته می شود لذا اکنون وقت آن رسیده است که در یک اقدام جدی محصولات سامسونگ تا عذر خواهی رسمی مسئولان این شرکت تحریم شوند.

فیلم را اینجا ببینید