به گزارش فارس از جنوب خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، رضا ابوالحسنی اظهار کرد: اقدام مشترک دستگاه قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج) از فساد مالی دیگری در این شهرستان پرده برداشت.وی افزود: به دنبال گزارش اداره اطلاعات مبنی بر اختلاس در یکی از بانکهای این شهرستان، دستگاه قضایی وارد میدان شد و پس از بررسیهای صورت گرفته مشخص شد که یکی از کارمندان شعبه، با دستکاری و ایجاد اسناد صوری، اقدام به اختلاس مبلغ ۵۴ میلیارد ریالی از موجودی بانک کرده است.

ابوالحسنی افزود: با توجه به این که قسمت عمده‌ای از این مبلغ در پروژه‌های ساختمانی و مسکن سرمایه‌گذاری شده است، این پروژه‌ها با دستور قضایی توقیف شد. وی ادامه داد: متهم مذکور با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر همچنین از دستگیری سه نفر از اعضای یک باند فروش سکه‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسنی اظهار کرد: با همکاری دادسرای شهرستان دزفول، سه نفر از اعضای یک باند که اقدام به فروش سکه‌های قدیمی تقلبی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. وی با بیان این که از این افراد تعداد ۷۰۰ سکه تقلبی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان دستگیر شده به ارتکاب کلاهبرداری مشابه در شهرستان‌های دزفول و شوشتر نیز اقرار کرده‌اند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر ادامه داد: متهمان با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات بیشتر در این ارتباط ادامه دارد.

ابوالحسنی در ادامه از کشف یک گلوله خمپاره۸۲ میلیمتری خبر داد و افزود: بر اساس گزارش فرماندهی انتظامی ماهشهر و به دنبال گشت زنی ماموران انتظامی در مناطق مختلف شهر، یک گلوله خمپاره ۸۲ میلیمتری خمپاره لابه لای زبالهها کشف و ضبط شد.وی اظهار داشت: این گلوله که چاشنی آن عمل کرده بود، فاقد سرجنگی است.ابوالحسنی گفت: تاکنون فرد یا افرادی در این خصوص دستگیر نشدهاند اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.