به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران نوشت: محمود شعبانزاده دبیر ستاد هدفمندکردن یارانههای استان مازندران به دنبال اظهار برخی شهروندان درباره ارسال پیامک مبنی بر حذف یارانه گفت: این اقدام مشکوک به عنوان بخشی از سناریویی است که در هفتههای گذشته به منظور مخدوش کردن موفقیت ملت و دولت در زمینه تحقق عدالت و هدفمند کردن یارانهها جریان و شدت یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال این پیامک با هدف نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و اخلال در امور اقتصادی طراحی و اعمال شده است و بدیهی است که اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از طریق مبادی رسمی به نحو گسترده و شفاف به استحضار مردم می‌رسد.

شعبان زاده در ادامه افزود: آن دسته از سرپرستان خانوارهایی که تاکنون به دلایل چهارگانه فوت، طلاق، ازدواج و تولد تغییرات در اطلاعات خانواری خود دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به اصلاح این تغییرات اقدام کنند.

* آماده شدن لیست ۴ میلیون نفری پردرآمد‌ها برای حذف یارانه‌ها

وی گفت: آن دسته از سرپرست خانوارهایی که با مشکل حساب مواجه‌اند، می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران درباره حذف خانوارهای پردرآمد از دریافت یارانه‌ها تصریح کرد: این امر با توزیع فرم خودانصرافی که در اختیار استانداری و فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد صورت می‌پذیرد و مقرر شده است استانداران و فرمانداران با دعوت از این افراد مذاکراتی را با آنها انجام دهند که زمان توزیع این فرم‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

شعبانزاده گفت: در این مرحله اسامی چهار میلیون نفر پردرآمد آماده شده است و اسامی بقیه بتدریج به استانداران و فرمانداران ارسال میشود و روش شناسایی مبنی بر خوداظهاری است و فرد میتواند خود در این زمینه اقدام کند.