آل‌اسحاق: عمل انقلابی در حوزه اقتصاد موفقیت به همراه خواهد داشت

 یحیی آل‌اسحاق امروز با حضور در محل برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در هتل لاله گفت: انتخابات سراسری اتاق‌های بازرگانی نمونه‌ای از انتخابات مردمی است که می‌تواند در سرنوشت کشور در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

وزیر اسبق بازرگانی افزود:‌ هر چقدر انتخابات شفاف، با نظم و اعتماد همراه باشد، استقبال بیشتر می‌شود. آنچه در رابطه با اتاق‌های بازرگانی باید به آن توجه شود، این است که شرایط پیش رو در حوزه‌های داخلی و خارجی انسجام، همدلی، همراه با تدبیر اقتضائات زمان و مکان را بین دست اندرکاران و مردم می‌طلبد.

آل‌اسحاق اظهار داشت: اکنون شرایط اقتصادی با سال گذشته فرق کرده و آتیه اقتصادی هم غیر از آن چیزی است که الان در آن به سر می‌بریم، بنابراین با واقع‌نگری و به دور از احساس و دور از جریانات سیاسی، باید عمل کرد.

وی گفت: واقعیت این است که اگر شرایط فعلی و آینده را در حوزه‌های داخلی با متر سیاسی بسنجیم حتما دولت، مردم و بخش‌های اقتصادی ضرر خواهند کرد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: باید همه دست به دست هم بدهیم و با تدابیر اقتصادی و روحیه متناسب با واقعیت‌های موجود جامعه و با روحیه‌ای با نشاط و غیرتمند و با شاخص‌هایی که در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و منطقه‌ای که تا کنون در آن موفق بوده‌ایم، عمل کنیم.

آل‌اسحاق اظهار داشت: در یک کلام در هر جا که بر اساس شاخصه‌های انقلابی عمل کرده‌ایم موفقیت داشته‌ایم، بنابراین آگر آن را به حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم، موفق خواهیم بود.