به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در روزهای پایانی سال بانکهای خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود ساعات کاری شعب خود را افزایش دادهاند.

مشروح ساعات کاری شعب بانک‌های دولتی و خصوصی به شرح ذیل است.

* بانک ملی

به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران از روز ۲۱ تا ۲۸ اسفندماه جاری به جز روز جمعه ۲۶ اسفندماه تا ساعت ۱۷ فعال‌اند.

در روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه جاری مصادف با آخرین شب چهارشنبه سال نیز، تمامی شعب بانک ملی ایران تا ساعت ۱۶ مفتوح هستند.

همچنین شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در روزهای ۲۹ اسفندماه امسال و دوم، سوم و دوازدهم فروردین سال ۹۱، از ساعت ۹ تا ۱۲ نسبت به ارائه خدمات بانکی اقدام خواهند کرد.

* بانک سپه

کلیه شعب بانک سپه(به جز شعب جاده­ای، پادگانی و خدماتی) از روز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ تا پایان سالجاری، در استان تهران تا ساعت ۱۸ و در شعب تحت پوشش مدیریت شعب مناطق استانها، یک ساعت بیش از ساعت فعلی باجه عصر به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.

ساعت کار باجه عصر کلیه شعب در روز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، حداکثر تا ساعت ۱۶ خواهد بود. شعب منتخب بانک سپه طی روزهای چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم فروردین ماه ۱۳۹۱ از ساعت ۹ صبح تا یک بعدازظهر آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.

اسامی شعب کشیک نوروزی بانک سپه در سایت بانک به نشانی www. banksepah. ir قابل دسترس می باشد.

* بانک سرمایه

به منظور رفاه حال هم میهنان و مشتریان گرامی و تسریع در ارائه خدمات مطلوب تر، ساعت کار شعب تهران و شهرستان بانک سرمایه از تاریخ ۲۰/۱۲ / ۱۳۹۰ لغایت ۲۸/۱۲ / ۱۳۹۰ به شرح ذیل می باشد.

کلیه شعب تهران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعدازظهر به صورت یکسره آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی می باشد.

ساعت کار کلیه شعب شهرستان و کیش در ایام مذکور نیز بدون تغییر می باشد. لازم به ذکر است، تمامی شعب این بانک در تهران و شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/۱۲ / ۱۳۹۰ تا ساعت ۱۶ به صورت یکسره آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

* بانک پاسارگاد

به‌منظور رفاه حال هم‌میهنان گرامی و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی در روزهای پایانی سال، کلیه شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، از روز شنبه۲۰ اسفند لغایت روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر(به استثنای روزهای سه شنبه مورخ ۲۳، پنج‌شنبه مورخ ۲۵ و جمعه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۰) آماده ارایه انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی به هم‌وطنان گرامی هستند.

شعبه‌های این بانک در روزهای سه‌شنبه مورخ ۲۳ و پنج‌شنبه مورخ ۲۵ اسفند، تا ساعت ۱۶ خدمات‌رسانی به مشتریان را ادامه خواهند داد.

گفتنی است مردم می‌توانند در روزهای پایانی سال، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و امور بانکی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

* بانک صادرات

بانک صادرات ایران درآستانه نوروز باستانی و در راستای تکریم مشتریان ساعت کار شعب را افزایش و تعداد ۳۶۵ شعبه را به عنوان شعبه کشیک به منظور ارایه خدمات در روزهای تعطیل نوروز ۱۳۹۱ تعیین نمود.

از تاریخ ۱۵ اسفند ماه تا پایان سالجاری شعب کشیک از ساعت ۷.۳۰ الی ۱۹ و سایر شعب از ساعت ۷.۳۰ الی ۱۷.۳۰ آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند و همچنین در روزهای ۲و ۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۱، تعداد ۳۶۵ شعبه در سراسر کشور به عنوان شعب کشیک از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ به ارایه خدمات بانکی به هموطنان می‌پردازند.

مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک صادرات ایران به آدرس www. bsi. ir مراجعه کنند.

* بانک تجارت

بانک تجارت با افزایش ساعت کار ۷۲۹ شعبه خود در ایام پایانی سال به مشتریان بانک‌ها ارائه خدمت می کند. با توجه به شلوغی شعب در روزهای پایانی سال، بانک تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامی، از روز شنبه ۱۳/۱۲ / ۹۰ ساعت کار ۷۲۹ شعبه خود در تهران و شهرستان را افزایش داده است.

همچنین شعب منتخب این بانک در روزهای جمعه ۱۹ و ۲۶/۱۲ / ۹۰ از ساعت ۹ الی ۱۳ به مشتریان ارائه خدمت خواهند کرد.

مردم برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهای جمعه به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی www. TejaratBank. ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.

* بانک کشاورزی

به منظور رفاه بیشتر هموطنان گرامی در سراسر کشور، شعب منتخب بانک کشاورزی ۲۹ اسفندماه سال جاری و ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه می دهند.

شعب منتخب این بانک روز۲۹ اسفند سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲و روزهای دوم و سوم فروردین سال ۹۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.

اسامی شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند، در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww. agri - bank. ir درج شده است.

گفتنی است، شعب مذکور مجهز به دستگاه های خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارت های بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.

* موسسه اعتباری توسعه

مؤسسه ی اعتباری توسعه با عنایت بر نیاز مشتریان به خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز و ضرورت ارائه خدمات مناسب، ساعات کار شعب کشیک خود را در این ایام اعلام کرد.

مؤسسه اعتباری توسعه، با در نظر گرفتن افزایش نیاز هم وطنان به مراودات پولی و نقدینگی در ایام تعطیلات نوروزی شعب، مرکزی، سعادت آباد، میدان مادر، جمهوری و باجه سبحان در تهران و شعب مرکزی اصفهان، سجاد مشهد، لاله خیز تبریز، نارنجستان ساری، بهار نارنج بابل و نخلستان کرمان، نرگس شیراز، مروارید بندرعباس و پامچال لاهیجان در شهرستان با کادری مجرب از ۲ تا ۳ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ی ارائه ی خدمات و پاسخ گویی به مشتریان گرامی می باشند.

همچنین شعبه کیش نیز از یکم لغایت سوم فروردین ۱۳۹۱ در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ آماده ارائه انواع خدمات بانکی به اهالی محترم و مسافران نوروزی می باشد.

ضمناً کلیه ی دستگاه های خودپرداز شعب(شامل کلیه شعب اعم از شعب مشمول کشیک و غیر کشیک) در طول شبانه روز ایام تعطیل، نیز با اسکناس های نو آماده ی سرویس دهی به هم وطنان عزیز می باشند.

* بانک تات

بانک تات به منظور رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب، ساعات کار شعب خود را در روزهای پایانی سال افزایش داده است.

تمامی شعب بانک از تاریخ ۱۳/۱۲ / ۹۰ تا پایان سال جاری از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ و روزهای پنج شنبه تا ساعت ۳۰/۱۵ برای ارائه خدمت به مشتریان فعال خواهند بود.

شایان ذکر است تمامی شعب بانک تات روز های جمعه ۱۹/۱۲ / ۱۳۹۰ و ۲۶ / ۱۲/۱۳۹۰ و دوشنبه ۲۹/۱۲ / ۱۳۹۰ نیز از ساعت ۰۰/۹الی ۰۰/۱۲ آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‏باشند.

* بانک شهر

شعب منتخب بانک شهر در استان تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

ساعت ارائه خدمات بانکی باجه عصر شهرستان ها، طبق نظر کمیسیون هماهنگی بانک ها و روسای مناطق استان های بانک شهر، افزایش خواهند یافت.

مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات شعب منتخب این بانک، می توانند به سایت اینترنتی بانک شهر به نشانی city - bank. ir مراجه نمایند.

* بانک رفاه

طرح پیشواز بهار با ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر در شعب بانک رفاه آغاز به کار کرد.

به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانکی به مشتریان در روزهای پایانی سالجاری، شعب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک از روز شنبه مورخ ۸/۱۱ / ۱۳۹۰ لغایت روز یکشنبه مورخ ۲۸/۱۲ / ۱۳۹۰ در تمامی روزهای کاری(به جز پنجشنبه ها) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

* پست بانک

ساعت کار کلیه شعب پست بانک از بیستم تا پایان بیست و هشتم اسفند ماه سال جاری تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوین به هموطنان می باشد.

شعب کشیک این بانک در تعطیلات نوروزی طی روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین ماه فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کند که درحوزه تهران بزرگ مدیریت منطقه یک تعداد ۶ شعبه و مدیریت منطقه ۲ نیز تعداد۷ شعبه بصورت کشیک فعال خواهد بود.

همچنین ساعت فعالیت شعب کشیک و ارائه خدمات به مشتریان از ساعت ۹ الی ۱۳ روزهای تعیین شده است. برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد(Help Desk) این بانک نیز در کلیه روزهای تعطیل حضور داشته و آماده پاسخگویی می باشند.

* بانک توسعه تعاون

کلیه شعب بانک توسعه تعاون شهرها و شهرستانهای استان تهران در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۶ و سایرادارات شعب و شعب شهرستانی از ساعت ۳۰/۷ لغایت ۳۰/۱۵به صورت یکسره آماده ارائه خدمات به هموطنان می باشند.

ضمناً کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و شعب مستقل مرکزی میرداماد، سپهبد قرنی و مرکزی میوه و تربار در شهر تهران و شعب رودهن، شهرری و رباط کریم در شهرستانهای تهران نیز در روز جمعه مورخ ۲۶/۱۲ / ۹۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ نسبت به ارائه خدمت به مشتریان بانک اقدام می نمایند.

شایان ذکر است کلیه شعب مرکزی در مراکز استانها و سایر شعب منتخب که اسامی آنها در سایت بانک توسعه تعاون اعلام خواهد شد در ایام تعطیلات رسمی نوروز و در تاریخ های ۲ و ۳ فروردین سال ۱۳۹۱ از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارائه خدمت به مشتریان ارجمند می باشند .