به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مجموع مصرف بنزین تهرانی ها در فاصله زمانی ۱۹ تا ۲۵ فروردین امسال، ۱۰۷ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر اعلام شده که در مقایسه با هفته پیش از آن که ۶۹ میلیون لیتر بود، ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر (۵۵.۲ درصد) افزایش یافته است.

میانگین مصرف روزانه بنزین تهران هفته گذشته ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است.

چند مرکز مخابراتی دچار اختلال می شوند

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات سلمان فارسی، ملت و وردآورد از امروز آغاز شد.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی و دیتای مشترکین در مرکز مخابرات آیت الله کاشانی با پیش شماره ۴۴۰۲ از ساعت ۲۴ به مدت شش ساعت دچار اختلال می شود.

همچنین مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره ۲۲۳۴ از ساعت دو به مدت چهار ساعت و مرکز مخابرات ملت با پیش شماره های ۳۳۹۰ الی ۳۳۹۹،۳۳۱۱ از ساعت ۲۴ به مدت شش ساعت دچار اختلال می شوند.

طرح شبکه نظارت و بازرسی مردمی(شبنم) از ابتدای اردیبهشت آغاز می شود

طرح شبکه نظارت و بازرسی مردمی(شبنم) از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده تا به این ترتیب با نصب بارکد ۱۱ رقمی روی پنج گروه کالایی امکان تشخیص کالای قاچاق از غیرقاچاق برای مردم فراهم شود.

با توجه به اجرای طرح شبنم از این پس کلیه ثبت سفارش کالاها منوط به کد رهگیری بوده و کلیه کالاهایی که از مجاری رسمی وارد کشور می شوند، ملزم به نصب بارکد ۱۱ رقمی بوده که در غیر این صورت کالا قاچاق محسوب شده و از سوی دولت ضبط می شوند.

از ابتدای اردیبهشت ماه برخورد با پنج گروه کالایی لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل ورایانه و مکملهای دارویی و برخی اقلام غذایی که کد شبنم را ندارند آغاز شده و گروههای کالایی دیگر مطابق زمانبندی انجام شده به آن افزوده می ‌شود.

انتصاب معاون تربیت بدنی و سلامت شهرستانهای استان تهران

طی حکمی از سوی رحیم زمانی مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، حمیدرضا صائبی به عنوان معاون تربیت بدنی و سلامت شهرستانهای استان تهران منصوب شد.

صائبی پیش تر مسئولیت رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل و در سالهای قبل کارشناس مسئول تربیت بدنی مناطق را عهده دار بوده است.