به گزارش افکارنیوز، حسین وکیلی در گفتگو با مهر از شناسایی تمام پرونده های مالیاتی گروه آریا خبرداد و گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده، به مالیات های این گروه رسیدگی و آن را مطالبه کرده ایم.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه پس از تشخیص، پرداخت مالیات توسط آنها را ابلاغ کرده ایم، افزود: مجموعه شرکت هایی از این گروه مانند فولاد اهواز هم اکنون فعال هستند و تعطیل نشده اند، بنابراین سازمان مالیاتی وصول مالیات از آنها را مطالبه و پیگیری می کند.

ممنوع الخروجی‌های مالیاتی

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بدهکاران و ممنوع الخروجی های مالیاتی عنوان کرد: سازمان مالیاتی کشور هر ماه لیست و آمار بدهکاران و ممنوع الخروجی های مالیاتی را به شرکت اعتبارسنجی مشتریان بانکها ارائه می کند.

وکیلی با اشاره به اینکه لیست این افراد دائما به روز می شود، تصریح کرد: سازمان مالیاتی وصول مالیات از بدهکاران مالیاتی را پیگیری می کند، اما بدهکاران مالیاتی و مالیات های معوق ثابت نیستند و لیست افراد و میزان بدهی ها و معوقات دائما در گردش و تغییر است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی کشور در سیستم مالیاتی هر رقم بدهی مالیاتی که قطعی می شود در لیست بدهی ها قرار می گیرد، اما به هر حال بدهکاران مالیاتی همواره وجود دارند.