جلب رضایتمندی شهروندان مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار فردیس

نشست ستاد تنظیم بازار  روز سه شنبه با هدف ارزیابی عملکرد اعضای ستاد در تنظیم بازار ایام پایانی سال در سالن فرمانداری تشکیل جلسه داد.

علی قنبر زمانی فرماندار شهرستان فردیس در این جلسه جلب رضایتمندی شهروندان را مهم ترین هدف تشکیل این جلسه بر شمرد گفت:تامین آسایش و آرامش در بازار ،نظارت بر کیفیت و قیمت میوه های توزیع شده در ایام پایانی سال و نحوه ی برخورد  و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف نشکیل ستاد تنظیم بازار است.

وی در ادامه بر تهیه فرم های نظر سنجی جهت ثبت نظرات مردم بر نحوه ی عملکرد شهرستان فردیس در توزیع میوه در ایام پایانی سال تا کید کردو گفت:ثبت نظرات مردمی و ارزیابی علمی این نظرات می تواند در بهبود عملکرد تنظیم بازار در سال های آینده مفید و موثر باشد.

زمانی در پایان بر تشکیل بانک اطلاعاتی در خصوص شناسایی غرفه داران با توان مدیریت غرفه بر مبنای اخلاق مداری اشاره کرد و گفت:شناسایی این افراد می تواند در برطرف کردن نواقص و ایرادات و هم چنین جلب رضایت مردم در تنظیم بازار مفید و موثر باشد.

محمد رضا فلاح نژاد معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول در توزیع میوه و تنظیم بازار در ایام پایانی سال  گفت:با توجه به نامگذاری سال به نام سال  “اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل” شهرستان فردیس بایستی در جهت رونق اقتصادی گام بردارد و اگر هریک از شهرستان ها به وظیفه ی خود به خوبی عمل کنند کشور از نظر اقتصادی رشد کرده و به شعار مقام معظم رهبری جامه ی عمل پوشانده می شود و این امر نیازمند همکاری تک تک ادارات  و سارمان ها در جهت حرکت اقتصادی می باشد.

صالحی مهر رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس در این جلسه گفت:هدف از تشکیل این ستاد حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد تا هیچ یک دچار ضرر و زیان نشوند.

وی ضمن اشاره بر توزیع میوه با کیفیت مطلوب و به موقع در شهرستان فردیس حضور یک نماینده ی دائمی جهاد کشاورزی در تمام ایام جهت ایفای نقش در تصمیم گیری ها تاکید کرد و گفت:با حضور این نماینده مقررات در چارچوب اصلی و با شفافیت بیشتری صورت می گیرد .