غرق شدن ۴ نفر در رودخانه خروشان کرج

داود رجبی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: روز جمعه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه ۵ نفر به واسطه حادثه سیل رودخانه شور در فاصله اشتهارد و نظراباد دچار حادثه شدند که تیم امداد و نجات اعزامی از ساوجبلاغ در محل حادثه حضور یافت. 

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز افزود: در این حادثه خودرو پاجرو توسط سیلاب در مسیر شور برده شده و با تلاش عوامل امداد و نجات هلال احمر ساوجبلاغ ۵ شهروند حادثه دیده نجات یافتند و خودرو آنها از رودخانه خارج شد.

77777777777777777

وی اظهار داشت: همچنین عصر امروز ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و دو دستگاه خودرو پراید در محور کرج – چالوس ۴ نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز در خاتمه همچنین درباره حادثه غرق شدن ۴ نفر در رودخانه کرج تصریح کرد: به دلیل شدت بارندگی ها طی چند روز گذشته و امروز رودخانه کرج خروشان بوده و با وجود تلاش های عوامل امداد و نجات هلال احمر تا کنون جسد دو قربانی مفقود شده یافت نشده و تلاش برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه حادثه ای در محور کرج چالوس رخ داد و به واسطه انحراف و سقوط پژو پرشیا در رودخانه کرج ۴ سرنشین آقا در دم جان باختند.