مرکز حمایت از کودکان بی سرپرست در نظرآباد راه اندازی می شود

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز در سفر یک روزه ی خود به شهرستان نظرآباد ضمن افتتاح مرکز سالمندان آسیا از منزل مددجویان اعصاب و روان و کار آفرین برتر نظرآبادی نیز بازدید کرد.

بیات نژاد در مصاحبه با تصویرالبرز اظهار داشت: در برنامه های امروز شهرستان نظرآباد جشن یک سالگی پایگاه خدمات اجتماعی در مسکن مهر با باحضور پررنگ اهالی این شهرک را داشتیم و معتقدم گسترش چنین مراکز و پایگاه هایی به خصوص در نقاط آسیب پذیر استان و شهرستان یک ضرورت است.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب پذیر بودن مسکن مهر مصمم هستیم تا خدمات خوبی به ساکنان این منطقه ارائه دهیم و در اولین جلسه شورای اجتماعی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی مسکن مهر را عنوان خواهیم کرد تا بتوانیم یکی از اصلی ترین دغدغه های اهالی این شهرک را برطرف کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص انتقادازجابه جایی ساختمان اداری بهزیستی نظرآباد گفت: ساختمان سابق بهزیستی در این شهرستان بسیار کوچک بود و از نظر بنده ساختمان فعلی بسیار مناسب بوده و خود بنده اخیرا یکی از کسانی بودم که بسیار پیگیر و مصر در بحث جابجایی این اداره بوده ام.

این مسول در پایان یادآور شد: پیگیر مجوزهای لازم برای تاسیس یک مرکز حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در دنگیزک هستیم که امیدواریم بتوانیم یک مرکز بسیار خوب را در قسمتی از این زمین بنا کنیم و کودکانی که شرایط مناسب زندگی برایشان فراهم نیست به این مرکز منتقل شوند و شاهد ناهنجاریها و خطراتی که پیرامون این کودکان هست نباشیم.

 

 

IMG_20160718_003329

IMG_20160718_003318

IMG_20160718_003325

IMG_20160718_003322