50 روستا هر هفته گرفتار یک طرفه شدن جاده چالوس

«سیدحمید طهایی» در حاشیه بازدید سخنگوی دولت از پروژه‌های عمرانی استان البرز به اهمیت این بازدید اشاره کرد وگفت: بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های استان برای البرز به خصوص در بخش راه‌ها تحول‌ساز خواهد بود.

طهایی با بیان این‌که ادامه اتوبان همت به استان البرز و کنارگذر شمالی شهر کرج از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان هستند، افزود: می‌توان با استفاده از تجربیات شرکت‌های خارجی در حوزه تفرج‌گاه‌ها پروژه‌هایی را در حاشیه این دو مسیر تعریف کرد که به نفع استان باشد.

وی در ادامه به اهمیت نگهداری راه‌های استان البرز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: البرز بار استان‌های زیادی را به دوش می‌کشد از همین‌رو باید در نگهداری راه‌ها نیز به‌صورت ویژه دیده شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز  با بیان این‌که بیش از 50 روستا در مسیر جاده چالوس قرار دارند، گفت: با یک طرفه شدن هر هفته جاده چالوس، اهالی این روستاها مشکل پیدا می‌کنند که این موضوع باید برطرف شود.

طهایی اضافه کرد: اگرچه در 15 کیلومتر ابتدایی جاده چالوس یک مسیر فرعی تا حدی این مشکلات را برطرف کرده است اما تا انتهای مسیر این مشکل هم‌چنان وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با اتمام اتوبان شهدای دولت البرز، کنارگذر شمالی کرج و آزادراه تهران شمال که بخشی از آن در استان البرز قرار دارد بخشی از مشکلات ترافیکی استان برطرف شود.

انتهای پیام