۵۰۰هزار میلیارد تومان سرمایه کشور راکد مانده است

محمود بهمنی در جلسه شورای اداری استان البرز که صبح پنج شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رونق اشتغال نکته حائز اهمیتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان ها تخصیص داده شده ولی پرداخت ضعیف است، افزود: تا کنون ۴۲۱ نفر در حوزه فعالیت بنده در چهار ماهه اخیر به کارخانجات معرفی شدند که بسیار کم است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سطح کشور ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه کشور در قالب طرح های نیمه کاره باقی مانده و راکد است.

وی با اعلام اینکه اگر اشتغال نباشد مسائل فراوانی گریبان مردم را خواهد گرفت؛ گفت: امروز باید به داد مردم برسیم.

بهمنی با اعلام اینکه به طور قطع از هر فردی باید با توجه به ظرفیت و توانایی اش استفاده کرد، تصریح کرد: باید از جان و دل مایه بگذاریم تا مردم از فشار اقتصادی رهایی پیدا کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بدون شک هر فردی باید در جایگاه خود بنشیند، گفت: بودجه امسال همچنان بلاتکلیف است، سرعت در امور حائز اهمیت است.

بهمنی بیان کرد: باید به نحوی عمل کرد تا سرمایه راکد مذکور فعال شود تا در راستای توسعه و آبادانی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مترو مانند چاقوی دو لبه است باید این مهم در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: ایران از ظرفیت های بالایی برخوردار است، باید از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور شرایط سختی را پشت سر گذاشته، باید آمادگی مقابله با هر گونه مسائل و مشکلات را داشته باشیم.