مهارت مورد غفلت واقع شده است

محمدامین سازگار نژاد در مراسم افتتاحیه هفدهمین مسابقات ملی مهارت که عصر شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: امید است برگزاری این دسته از مسابقات پیشرفت و تعالی کشور راه به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نخبگان حاضر در این مراسم پتانسیل عظیمی برای کشور محسوب می شود، افزود: مهارت گوهر فناناپذیری است که سرمایه گذاری در این حوزه اثرات خوبی را برای کشور به همراه دارد.

وی اعلام کرد: مسابقات ملی مهارت بستر حضور در مجامع بین المللی را بیش از گذشته فراهم می کند چرا که توسعه کشور را به همراه دارد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به ابنکه امید است در مسابقات ۲۰۱۷ ابوظبی حضور خوبی را از سوی شرکت کنندگان و جوانان شاهد باشیم، تصریح کرد: متاسفانه مهارت مورد غفلت واقع شده است، امید است در جامعه کنونی ارزش مهارت آموزی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک برگزاری مسابقات ملی مهارت توسعه کشور را به همراه دارد از این رو باید مورد حمایت جدی واقع شود، گفت: امید است شاهد برگزاری رقابتی سالم و سلامت در این دوره از مسابقات باشیم.