مدیریت ارشد ایلام پیگیر دریافت کمک بلاعوض خسارت سیل سال گذشته ایلام است

فریادرس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مجموعه مدیریت کلان استان ایلام پیگیر کمک بلاعوض خسارت سیل سال گذشته بوده و تمام تلاش خود را برای پرداخت آن به خسارت دیدگان می‌کند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه طی سال گذشته رقم 64 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل سال گذشته استان ایلام را مصوب کرد که متأسفانه کمبود نقدینگی در سال گذشته امکان پرداخت آن را میسر نکرده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استاندار ایلام و دیگر مدیران استان در خصوص تصویب این اعتبار برای سال جدید پیگیری‌های بسیای را صورت دادند تا این که موفق به تصویب این اعتبار در تاریخ 26 شهریورماه سال جاری در بودجه امسال شدند.

شهبازی تصریح کرد: در 13 مهرماه امسال نیز این بودجه ابلاغ شد و با تأمین نقدینگی لازم این اعتبار 64 میلیاردی به همراه 38 میلیارد تومان اعتبار عمرانی خسارت سیل به خسارت دیدگان در استان پرداخت خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام در خصوص اعتبار عمرانی خسارت سیل نیز خاطر نشان کرد: این اعتبار مختص طرح‌های عمرانی خسارت دیده از سیل سال گذشته است که به دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های مختلف پرداخت خواهد شد.