۲۱ هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردار هستند

سعید مومنی صبح شنبه در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: برخورداری این تعداد خانوار روستایی از نعمت گاز در حالیست که تعداد روستاهای آبرسانی شده به میزان تعداد روستاهای گازدار نیست.

وی ادامه داد: توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به گازرسانی به روستاها و مناطق محروم با پیروزی انقلاب اسلامی شتاب بسیار خوبی گرفته و هم اکنون در صعب العبور ترین مناطق کشور نیز خطوط انتقال گاز منتقل شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه فرآیند گازرسانی به نقاط شهری و روستایی کشور بزودی به پایان می رسد تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف کارکنان این شرکت نظارت مستمر بر خطوط انتقال و جایگزینی شبکه های فرسوده ، نگهداری شبکه و تعمیر مورد نیاز است و در صورت غفلت خطرات بسیار زیادی متوجه مشترکان خواهد شد.

مومنی اضافه کرد: استان ایلام با توجه به اینکه خود از مناطق گاز خیر کشور است در اولویت برنامه های شرکت ملی گاز ایران برای انتقال خطوط شبکه قرار دارد و امیدواریم در بودجه سال آینده توجه بیشتری به این استان شود.

در پایان عباس شمس الهی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان ایلام معرفی و با اهدای لوح از خدمات روح الله نوریان تجلیل شد.