نگارش و چاپ مقاله

هر پژوهشگر در طی تحقیق، اطلاعات زیادی را مرور, جمع آوری و تولید می‌کند. هدف از نوشتن مقاله به عنوان یک گزارش علمی, ارائه اطلاعات لازم و مفید در مورد روند و یافته های مطالعه به خواننده جهت استفاده مناسب از آن می‌باشد.

فرآیند سابمیت و پروسه ی چاپ مقاله می‌تواند همانند نگارش یا ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی و یا بالعکس، چالش برانگیز باشد. برای انجام یک پژوهش، وقت، هزینه و انرژی زیادی مصرف می‌شود و مطمئناً هیچ‌کس دوست ندارد نتیجه تلاش‌هایش به‌خاطر خطا‌های نگارشی و یا عدم آگاهی از برخی نکات به ریجکت از سوی مجلات ختم شود، پس در یاری جستن از افراد خبره تردید نکنید بخاطر داشته باشید موسسه علمی تزایران با بیش از ۶ سال تجربه ی تخصصی در حوزه پروژه های تحقیقاتی شما را در فرآیند نگارش، ترجمه ،ویرایش و چاپ مقاله یاری می‌کند.

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات ،توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … که در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی مجلات  قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

آنچه در موسسه علمی تحقیقاتی تزایران به عنوان خدمات چاپ مقاله ارائه می گردد، در واقع به سه بخش تهیه مقاله، همکاری در مقالات آماده چاپ و خدمات مربوط به مقالات نگارش شده توسط خود دانشجو و یا محقق می باشد. در بخش تهیه مقاله موضوع کلی و یا فیلد کاری از متقاضی در یافت شده و مطابق با آن بروزترین موضوع در آن حیطه که قابلیت چاپ در ژونال های معتبر داخلی و خارجی را دارد، ارائه می گردد که با تایید متقاضی اقدام به تهیه مقاله، آموزش آن و اخذ پذیرش و چاپ مقاله می شود.

مهمترین بخش در تهیه مقاله، نگارش آن می باشد که به شرح زیر است:

نگارش مقاله

موسسه علمی تزایران با همکاری حدود 800 پژوهشگر برتر داخلی و خارجی که بیشتر آنها داوران نشریات علمی پژوهشی داخلی و ژورنال های ISI و اسکوپوس هستند، توانسته در زمینه نگارش مقالات معتبر سرآمد موسسات باشد. نگارش مقاله در تمامی سطوح، از جمله ISI، اسکوپوس، علمی پژوهشی، کنفرانسی و همچنین مقالات کلاسی صورت می گیرد. همانطور که پیش تر گفته شد، در این مرحله از کار مقاله با بالاترین کیفیت نگارش شده و پس از تایید متقاضی و آموزش کامل آن سابمیت می گردد. لازم به ذکر است در شرایط تضمینی، کلیه اصلاحات و کامنت های مجله توسط اساتید موسسه صورت گرفته و تا آخرین مرحله که پذیرش و چاپ آن می باشد، موسسه موظف به انجام کامل آن است.

 

افزودن نام به مقاله

موسسه علمی تزایران این امکان را برای پژوهشگران فراهم آورده تا بتوانند اسم خود را به عنوان همکار در مقالاتی که در آستانه چاپ در مجلات معتبر خارجی هستند بیافزایند. همچنین پژوهشگرانی که مقالاتشان آماده چاپ است نیز این امکان را دارند تا جایگاه های مقاله خود را از طریق موسسه تزایران با پژوهشگران و دانشجویان دیگر به اشتراک بگذارند .افزودن نام به مقاله یکی از مهمترین و سریعترین روش ها برای تهیه مقالات علمی با کیفیت بالا می باشد که مناسب بسیاری از داوطلبین کنکور دکتری و متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به منظور تکمیل رزومه می باشد.

 

 

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه یکی از مهمترین و به جرات می توان گفت اصلی ترین هدف در انجام پایان نامه است. چراکه استخراج مقاله از پایان نامه و انتشار نتیجه ی آن در یک مجله معتبر علاوه بر افزایش اعتبار پایان نامه سبب اطمینان کامل از صحت نتایج به دست آمده می گردد. موسسه تزایران این نوید را به دانشجویان می دهد با بررسی پایان نامه دانشجویان و استخراج بهترین مقاله از آن دانشجویان را در راستای انتشار دستاوردهای علمی آن ها یاری نمایید.

معرفی ژورنال و فرمت بندی،سابمیت مقاله

موسسه تزایران با تجربه چندین ساله در معرفی ژورنال و فرمت بندی و سابمیت مقالات این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که با آنالیز مقاله آن ها توسط داوران و اساتید دانشگاه های دولتی کشور پیش از سابمیت مقاله احتمال پذیرش مقالات را برای دانشجویان افزایش میدهد و در صورت وجود هرگونه ایراد در مقاله آن را رفع نموده و سپس مناسبترین مجله را معرفی میکند و مراحل فرمت بندی و سابمیت مقاله و پیگیری آن طی می گردد. لازم به ذکر است پیش داوری یکی از مهمترین و منحصربه فردترین خدمات موسسه علمی تزایران می باشد که به صورت کاملا رایگان برای دانشجویان محترم صورت میپذیرد. همچنین معرفی ژونال مناسب با مقاله نیز در این موسسه به صورت رایگان انجام می گیرد تا انگیزه و کمکی باشد در راستای رشد و توسعه ی علمی کشور.

اکسپت تضمینی مقاله ISI

پذیرش مقاله ISI در مجلات تخصصی معتبر با ایمپکت بالا و به صورت تضمینی انجام می شود.

پس از بررسی بخشی از مقاله (چکیده مقاله و کلمات کلیدی)، ژورنال تخصصی معتبر ISI  که مورد تایید وزارت علوم و وزات بهداشت میباشد خدمت شما سروران معرفی می شود.

دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت اخذ پذیرش و اپلای دانشگاه های خارج کشور می توانند از این موقعیت جهت دریافت پذیرش (اکسپت) مقاله ISI و چاپ مقاله ISI تضمینی و در مجلات ISI با ایمپکت بالا بهره مند شوند. دریافت اکسپت مقاله در کمترین زمان انجام خواهد شد (قابل توجه دانشجویان دانشگاه های دولتی، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های پیام نور  و دانشگاه های غیر انتفاعی در تمامی رشته ها با گرایشات مختلف)

از سوی دیگر، دانشجویان دکتری برای دفاع از رساله دکتری ملزم به چاپ مقاله در مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتور هستند. پس از بررسی مقاله، مجله معتبر ISI از نوع JCR معرفی می شود. کار ترجمه تخصصی و ویرایش NATIVE مقاله جهت سابمیت و دریافت اکسپت مقاله (پذیرش رسمی آی اس آی و اسکوپوس) در گام بعدی انجام می شود. اکسپت مقاله ISI و چاپ مقاله ISI تضمینی با هزینه های متعارف مجلات انجام می شود.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها و گرایش ها جهت تقویت رزومه دکتری (دو مقاله ISI و مقاله علمی پژوهشی داخلی) می توانند صفر تا صد کار (از انجام نگارش مقاله ISI تا چاپ مقاله) را در زمان کوتاه با هزینه مناسب سفارش دهند. با توجه به اینکه موسسه تزایران با یکی از انتشاراتی های معروف تهران که ناشر کتاب های دانشگاهی نیز هست همکاری دارد ، دانشجویان محترم می توانند سفارش چاپ کتاب تالیفی یا ترجمه ای خود را نیز بدهند.

چاپ مقاله برای اساتبد جهت ارتقا و تقویت رزومه و دریافت امتیاز (چاپ مقاله استادیاری، چاپ مقاله دانشیاری، و چاپ مقاله استاد تمامی در مجلات معتبر ISI به صورت تضمینی و با هزینه متعارف در مجلات ISI ایمپکت بالا انجام می شود.)

صفر تا صد انجام نگارش مقاله ISI، ترجمه تخصصی مقاله ISI و ویرایش تخصصی مطابق نظرات داوران مجله در زمان کوتاه برای دانشجویان جهت عضویت در بنیاد ملی نخبگان و استعدادهای درخشان ، دفاع پایان نامه و اخذ مدرک انجام می شود. چاپ مقاله در مجله ایمپکت بالا و در مجله ISI تضمینی انجام می پذیرد.

چاپ مقاله

چاپ مقالات ISI در موسسه تزایران سریع تر از آنچه که فکرش را میکنید انجام می شود. کارشناسان موسسه با ایجاد مکاتباتی که با مجلات معتبر خارجی دارند، این امکان را برای دانشجویان فراهم آوردند که چاپ مقالات را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

 

رزومۀ پژوهشی مناسب برای اپلای و دریافت بورسیه

اگر قصد اپلای و دریافت بورسیه را دارید، در ابتدا باید بدانید رقابت سختی در پیش دارید. بنابراین باید بهترین و تأثیرگذارترین رزومه را برای ارائه به دانشگاه آماده کنید تا بتوانید شانس خود را برای دریافت بورسیه افزایش دهید. یک رزومۀ مرتبط و منظم که به خوبی نوشته شده باشد میتواند در هنگام جستجو برای بورسیه بیشترین تأثیر را بگذارد .اکثر دانشگاهها برای اعطای بورسیۀ تحصیلی از متقاضیان انتظار دارند که بتوانند رزومۀ مناسبی ارائه دهند حتی اگر  شما دارای سوابق درخشان تحصیلی یا کاری نیستید به هر حال میتوانید تمام اطلاعات را صادقانه، دقیق، مرتبط، منظم در کنار هم قرار دهید یک رزومۀ قوی و بنویسید.

رزومۀ شما باید تاریخچه ای از زندگی آکادمیکتان باشد که تواناییها، مهارتها، اهداف آینده، و تمام اطلاعاتی که برای گرفتن بورسیه کمکتان میکند را در بر داشته باشد. یک رزومۀ مناسب برای دریافت بورسیه که به خوبی نوشته شده است باید دارای دلایل انتخاب موضوع تحقیق و مزایای آن، سوابق آکادمیک متقاضی،  مقالات منتشرشدۀ متقاضی، تجارب پژوهش، تجربۀ تدریس، جوایز و افتخارات فرد باشد. موسسه ی تزایران مفتخراست شما را در این امر یاری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید برای خود رزومه ی پژوهشی مناسبی را ترتیب دهید و با میزان بالایی از بورسیه وارد کشور مقصد برای ادامه ی تحصیل شوید .

جهت مشاوره در زمینه نگارش مقاله، افزودن نام به مقاله، اکسپت و... می توانید با شماره ی 02126156643-  09353555272 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.