تولیدات لوازم خانگی در بازار ایران رو به افزایش است

یکی از تولیدکنندگان داخلی توانا که در یک وب سایت خبری با عنوان ساحل چوب، بزرگترین تولیدکننده سرویس خواب در ایران معرفی شد، در راستای تولید سرویس ها و کالاهای خواب فعالیت گسترده ای در ایران دارد که باعث پوشش بخش قابل توجهی از تقاضاهای بازار شده است.

در این کسب و کار، تمرکز اصلی بر مسائل لوجستیکی بوده است و پوشش کامل در استانها و شهرهای پرجمعیت، باعث شده است توان معرفی این برند در سطح کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد. از طرفی به دلیل بهره مندی از سرویس گسترده خدمات پس از فروش، توان نگه داشت مشتریان در این کسب و کار افزایش یافته است.

21

البته این صنعت به دلیل گردش مالی بسیار بالا، امکان ایجاد تغییرات در بازار مد و فشن را به کسب و کارهای تولیدی می دهد که البته این اتفاق از ماهیت های اصلی این صنعت است. در حقیقت عدم ایجاد تغییرات در صنایعی که با مد روبرو هستند، نشانه اصلی افول و مرگ آنها است. برای اثبات این موضوع می توانید به رویکرد کسب و کارهایی که در صنعت مد فعال هستند نگاه کنید. برندهایی نظیر گوچی، ری بن و حتی کوکاکولا و پپسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همواره شاهد ایجاد تغییرات در ظاهر محصول و گاهاً در ماهیت آن هستیم.

در پایان قابل اشاره است که در ساختار اقتصادی فعلی که تولیدات داخلی می توانند بهترین گزینه ها برای جایگزینی محصولات خارجی باشند، تولید انواع محصولات می تواند ارزش افزوده قابل توجهی برای جامعه ایجاد کند.