صرافی وب مانی در ایران

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در ایران ارتباط بر قرار کردن با خارج از کشور و تبادلات مالی است. بدین منظور کیف پول های الکترونیک قانونی و معتبر، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. یکی از محبوب ترین این گیفت پول ها در ایران وب مانی است. این حساب را در ایران می توان استفاده کرد اما برای خرید و فروش دلار وب مانی به یک صرافی وب مانی در ایران نیازمندیم. در این مقاله برخی از خدمات ایرانیکارت به عنوان یک صرافی معتبر بیان می کنیم.

 

71

افتتاح حساب وب مانی وریفای شده

وب مانی یک کمپانی روس است که ایران را بر خلاف دیگر کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و اسکریل تحریم نکرده است. شما به عنوان یک ایرانی با اطلاعات فردی دقیق خود می توانید یک حساب وب مانی به نام خود داشته باشید. برای افتتاح حساب باید به سایت اصلی وب مانی وارد شوید ایمیل خود و سایر اطلاعات را وارد کنید. تا این مرحله از کار ساده است و شما به آسانی می توانید انجام دهید. اما برای کار کردن با حساب باید حتما حساب را وریفای کنید در این مرحله برای وارد کردن اطلاعات به کمک نیاز خواهید داشت برای اینکار می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد دلاری با وب مانی

ایرانیکارت یکی از برترین صرافی های وب مانی در ایران است. آیا می دانستید که با استفاده از حساب وب مانی می توانید درآمد خود را نقد کنید؟ وب مانی یک کیف پول الکترونیکی معتبر است که افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کند. شما برای نقد کردن درآمد ارزی خود می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

شما برای نقد کردن درآمد ارزی خود با ایرانیکارت دو راه دارید اول اینکه افتتاح حساب وب مانی انجام دهید و با ارسال اطلاعات حساب خود به کارفرمای خارجی حقوق خود را دریافت کنید سپس با انتقال این مبلغ به حساب ایرانیکارت مبلغ مورد نظر خود را به ریال دریافت کنید. روش دیگر این است که شما افتتاح حساب انجام ندهید و به کارفرمای خارجی خود اطلاعات حساب وب مانی ایرانیکارت را بدهید، سپس مبلغ مورد نظر را به ریال دریافت کنید.

72

خرید از سایت های خارجی با وب مانی

یکی از کاربرد های وب مانی این است که شما به آسانی با این حساب می توانید خرید های خارجی خود را حساب کنید مثلا ممکن است شما یک دیجیتال مارکتر باشید و به ابزار های سئو نیاز داشته باشید و یا گرافیست ها برای گرفتن فایل های استوک به خرید نسخه پریمیوم نیاز دارند. به طور کلی اگر سایتی که می خواهید از آن خرید بزنید درگاه وب مانی داشته باشد شما از ایران به راحتی می توانید آن خرید را انجام دهید. اگر خود حساب وب مانی ندارید می توانید تمامی پرداخت های ارزی خود را به سایت ایرانیکارت بسپارید.

کلام آخر

به طور کلی ایرانیکارت یک راه کار فوق العاده برای پرداخت های ارزی و نقد کردن درآمد دلاری است. شما برای افتتاح حساب پیپال ، پرفکت مانی، وب مانی می توانید به این سایت مراجعه کنید. ایرانیکارت با ده سال تجربه در حوزه ی پرداخت های ارزی تمامی خدمات مورد نیاز شما را در کمترین زمان انجام می دهد.