چرا بستنی جلاتو در کشورهای اروپایی پرطرفدارتر است؟

کشورهای اروپایی از گذشته تا به امروز میزبان بستنی جلاتو بوده اند و بسیاری از افراد در این کشورها به جای خوردن بستنی های صنعتی ترجیح می دهند که از بستنی های جلاتو بخورند. همانطور که میدانید زادگاه این بستنی کشور ایتالیا بوده است و بسیاری از تروریستان زمانی که به این کشور می روند سعی می کنند تا بستنی ژلاتو را با طعم اصیلش در زادگاه خود تست کنند. در این میان بسیاری از کشورها یخارجی به دلیل داشتن طعم و بافت متراکمی که این بستنی دارد سعی داشته اند که این بستنی را به عنوان یکی از مهم ترین دسرهای خود،  پس از سرو غذا بخورند. حال این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که چرا این بستنی در کشورهای اروپایی بسیار پرطرفدار بوده است؟ بستنی جلاتو به دلیل نداشتن لاکتوز و فرآورده های چرب به عنوان سالم ترین دسر منجمد شده معرفی می شود. از طرفی این دسر خوشمزه برای افرادی که به قند موجود در لبنیات حساسیت دارند، بسیار مناسب بوده است. حال بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با سایر فواید آن آشنا شوید.

در کدامیک از کشورها بستنی جلاتو طرفداران زیادی دارد؟

بستنی جلاتو یکی از خوش طعم ترین دسرهای منجمدی بوده است که این روزها در بین بسیاری از افراد به عنوان یک دسر محبوب و مطرح معرفی می شود. حال در این میان در بسیاری از کشورهای خارجی این بستنی در مقایسه با سایر کشورها، طرفداران بسیاری دارد. اگر بخواهیم بیشترین میزان مصرف بستنی جلاتو را به یکی از کشورهای خارجی نسبت بدهیم، کشور نیوزلند در صدر جدول قرار می گیرد. پس از نیوزلند کشورهای چون آمریکا، چین، استرالیا، فنلاند، سوئیس، هند و اندونزی به ترتیب جزو کشورهای هستند که بستی جلاتو بیشترین مصرف را در آن جا دارد. در این میان در ایران نیز به تازگی بستنی جلاتو به عنوان یکی از خوش طعم ترین بستنی ها در بین افراد معرفی می شود. اگر شما هم قصد دارید این بستنی خوش طعم را برای اولین بار امتحان کنید، بهتر است به سایت چوبیک مراجعه کرده و به صورت آنلاین بستنی جلاتو مورد نظر خود را سفارش بدهید.

چرا در کشورهای اروپایی قیمت بستنی جلاتو بیشتر است؟

قیمت این بستنی 20 الی 30 درصد از بستنی های معمولی بیشتر است دلیل آن می تواند بافت سالم بستنی جلاتو باشد که بسیاری از افراد بدلیل داشتن ترکیبات سالمی که در تهیه این بستنی استفاده شده است در تلاش هستند تا به جای خوردن بستنی های صنعتی بستنی جلاتو بخورند. در ترکیبات این بستنی از مواد پرچربی چون خامه و زرده تخم مرغ استفاده نشده است و همین موضوع سبب شده  تا بسیاری از ورزشکاران در کنار داشتن رژیم خاص و انجام دادن ورزش های حرفه ای به خوردن این بستنی ادامه بدهند. بافت متراکم این بستنی سبب شده که جلاتو به سختی آب شود و این موضوع یکی دیگر از مواردی است که قیمت این دسر منجمد خوش طعم را افزایش می دهد.

3

چه عواملی سبب تمایز بستنی جلاتو در مقایسه با سایر بستنی ها شده است؟

در بسیاری از کشورهای خارجی و حتی در کشور ایران این روزها بستنی جلاتو به عنوان یکی از محبوب ترین بستنی ها در بین افراد معرفی می شود. حال این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که این بستنی به چه دلیل در مقایسه با بستنی صنعتی بهتر معرفی شده است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در تهیه این بستنی به هیچ عنوان از مواد چربی که حاوی چربی های اشباع هستند استفاده نشده است. از طرفی در جهان بسیاری از افراد به دلیل داشتن حساسیت به لاکتوز تا آخر عمر خود نمی توانند فرآورده های لبنی مصرف کنند. بنابراین بستنی جلاتو می تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای امتحان کردن مزه بستنی به شمار برود. بافت و غلظت این بستنی قابل قیاس با بستنی های معمولی نبوده و به راحتی می توان این بستنی را تا ساعت ها بدون اینکه آب شود نگهداری کرد.

4

جلاتو را با میوه های طبیعی امتحان کنید

در ترکیبات اصلی بستنی های جلاتو از شیر، شکر و میوه های تازه استفاده شده است. بنابراین یکی از دلایلی که گفته می شود بستنی جلاتو در مقایسه با بستنی صنعتی سالم تر بوده، استفاده از میوه های طبیعی است. اگر تا به امروز به ترکیبات روی بسته بندی بستنی های صنعتی توجه نکرده اید، همین حالا ترکیبات آن را بخوانید در ترکیبات بستنی های صنعتی از انواع اسانس ها و شربت ها برای طعم دهی به جای میوه های طبیعی استفاده شده است که همین موضوع می تواند سبب شود تا شکر موجود در این بستنی ها بیشتر از بستنی های جلاتو بشود.

بهترین فروشگاه جلاتو در ایران کدام است؟

در میان بستنی فروشی های جلاتو در تهران و ایران طبق نظر کاربران می توان گفت برند چوبیک بهترین و با کیفیت ترین بستنی جلاتو را تولید می کند و از ویژگی های برند چوبیک می توان به سفارش آنلاین از طریق وب سایت و ارسال سریع و دقیق آن اشاره کرد.

5

بنابراین

اگر تا به امروز بستنی جلاتو را امتحان نکرده اید پیشنهاد میکنیم اینبار بجای بستنی صنعتی، بستنی جلاتو با طعم های بی نظیر از جمله نوتلا، نوتلا پسته، کیت کت ، اسنیکرز و غیره را سفارش دهید. چرا که این بستنی در مقایسه با بستنی های صنعتی از میزان قند کمتری برخوردار بوده و از همه مهمتر در ترکیبات آن از مواد چربی چون خامه و زرده تخم مرغ استفاده نشده است. از طرفی بسیاری از افراد در سراسر دنیا وجود دارند که به لاکتوز قند موجود در لبنیات حساسیت دارند و نمی توانند بستنی های صنعتی را بخورند. بنابراین بستنی های جلاتو برای این افراد جایگزین خوبی است.