معرفی چند محصول برای هدیه دادن

کارشناسان بازاریابی مستقر در مجموعه راما گیفت روزانه تایم زیادی را صرف صحبت با مدیران یا مسئولان شرکت‌ها در خصوص چکونگی کسب وفاداری از مشتری‌ها می‌کنند. به هر حال این راهنمایی‌ها بخشی از تخصص کاری ما در این حوزه است که موسسات قبل از سفارش کالای تبلیغاتی خود به آنها نیاز دارند. ما بسیار علاقه‌مند به آموزش و اطلاع رسانی مکانیک‌هایی هستیم که مشتری را به برقراری رابطه با برند تجاری شما سوق دهد. و مانند هر رابطه عالی دیگر، این محبت نمی‌تواند یک خیابان یک طرفه باشد. بنابراین اهدای هدایای تبلیغاتی می‌تواند یکی از قدرتمندترین ابزارهای ابراز علاقه به مشتریان باشد. همانطور که می‌دانید قدردانی از مشتری اشکال مختلفی دارد. در موقعیت‌هایی هدایای تبلیغاتی گران قیمت کارایی دارند؛ اما در شرایط دیگر لازم است تا یک هدیه کوچک برند شما را مکرر به مشتری یادآوری کند. نکته اصلی این است که هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که یک شرکت می‌تواند از طریق اهدای آنها باعث شود تا مشتریش احساس کند به او اهمیت داده می‌شود. قدردانی از مشتری هنر ابراز سپاس از مشتری است. این یک رویکرد سازگار و سخاوتمندانه برای تعامل است که، اهمیت هر مشتری را به موفقیت شما در فروش و تجارت تبدیل می‌کند.

اولویت بندی قدردانی از مشتری کار درستی است. همچنین این کار باعث ایجاد یک مارپیچ مثبت می‌شود که می‌تواند همه جنبه‌های تجاری شما را ارتقا دهد. ایجاد احساس فکری خوب و ابراز قدردانی از مجموعه مشتریان و یا مخاطبان یک شرکت، مزایای روانشناختی بی شماری دارد. در واقع شما با قدردانی از مشتریان خود، روابطی را تقویت می‌کنید که منجر به افزایش مقدار و مراجعه آنها می‌شود.

برخی از مهمترین تأثیرات قدردانی از مشتری لزوما با معیارها و ابزارها قابل اندازه گیری نیستند. تشکر از مشتریان می‌تواند باعث شود آنها احساس دیده شدن و ارزش داشته باشند. وقتی با یک کالای تبلیغاتی از این افراد قدردانی می‌کنید؛ در واقع حرکت مثبتی را در آینده پایه گذاری می‌کنید که شما را در تجارت و فروش نسبت به رقیبان به جلو سوق می‌دهد.

چرا قدردانی از مشتری را از ابتدای تجارت خود لازم دارید؟

برخی از صاحبان مشاغل فکر می‌کنند باید صبر کنند تا بودجه یا زمان لازم برای شروع فکر کردن در مورد راه‌های تشکر از مشتریانشان فراهم شود. این روئسا تصور می‌کنند پس از ایجاد یک مجموعه بزرگ از مشتریان به یک شرکت قوی تبدیل می‌شوند که حالا می‌توانند وقت و هزینه خود را با اهدای هدایای تبلیغاتی صرف تشکر از افرادی کنند که به آنها کمک کردند تا به این نقطه برسند. شاید در نگاه اول این نظریه برای عده‌ای به نظر منطقی برسد. اما به عنوان یک مجری با تجربه در زمینه بازاریابی و برندندینگ باید بگوییم این تفکر به هیچ عنوان یک استراتژی برنده نیست.

هنگامی‌که از روز اول از مشتریان خود تشکر می‌کنید؛ در آنها شتاب و انگیزه‌ای برای جبران محبت خود ایجاد می‌کنید که شما را در نهایت به سوی یک تجارت خوب پیش خواهد برد. بنابراین به خاطر داشته باشید بودجه و محدودیت زمانی شما مهم نیست. بلکه؛ روش‌های خلاقانه و هوشمندانه اهدای هدایای تبلیغاتی که کارشناسان راما گیفت برای قدردانی از مشتریان شما طراحی کرده اند همانند یک معجزه هر روز و هر زمان که بخواهید قابل به شما کمک می‌کنند تا تجارت و کسب و کار پر رونق‌تری داشته باشید.

یک هدیه متفکرانه بدهید

همه می‌دانیم که چندین سال است که هزاران شرکت به مشتریان خود کالاهای تبلیغاتی نظیر لیوان تبلیغاتی ارزان هدیه می‌دهند. اما یک هدیه متفکرانه نوع متفاوتی از تشکر است. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند مربوط به شرکت شما باشد یا به صورت کاملاً جدا از حوزه کاری و تجاریتان صرفا برای اثبات حسن نیتتان اهدا شود.

به عنوان مثال فرض کنید شما به عنوان مدیر یا فروشنده، کافی شاپی را اداره می‌کنید و یک روز یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مشتری‌ها پس از مدت‌ها به آنجا مراجعه کرده است. درست الان وقت آن است که یک فنجان قهوه و شیرینی مورد علاقه اش را بدون سفارش دادن برایش آماده کنید. و سپس یک هدیه تبلیغاتی کوچک در اختیار داشته باشید تا در انتها به عنوان یادبود به او تقدیم کنید. این کار در واقع همانند یک نشستی کوچک لوله آب در دل دیوار کم کم اثر خود را در دراز مدت برای شما نمایان خواهد کرد.

این هدیه شما می‌تواند مطابق با فعالیتتان بوده  و یا هیچ ارتباطی با کسب و کارتان نداشته باشد. مهمترین نکته در مورد این هدیه آن است که تا حدودی باید شخصی بوده و با ارزش‌های مشتری شما همسو باشد. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید. در دام این تصور قرار نگیرید که ارزش هدیه برای مشتری با مقدار پولی که برای آن خرج کرده اید در نظر گرفته می‌شود. بلکه ارزش و اعتبار فکر و یادی که برای هدیه می‌گذارید؛ بسیار بیشتر از ارزش پولی آن است.

ramagift

لیستی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان

با توجه به تعدد بیشمار هدایای تبلیغاتی در مجموعه راما گیفت، شما می‌توانید وقت بگذارید و با دقت آنها را انتخاب کنید تا با ارسال آنها مراتب قدردانی و توجه خود را از مشتریانتان نشان دهید. در موارد زیادی این کالاها نیازی به هزینه زیاد ندارند. اما این انتخاب باید به مشتری نشان دهد که درباره او فکر کرده‌اید و این تلاش و توجه در هدیه انتخابی شما کاملا مشهود است. هرکسی دوست دارد کالای رایگانی را که مفید است؛ هدیه بگیرد.  مخصوصاً اگر از مارک و برندی باشد که قبلا مشتری او بوده است. ما لیست زیر را برای ایده‌های هدیه تبلیغاتی شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. این اقلام به صورت کلی در نظر گرفته شده‌اند. برای خصوصی سازی و انتخاب سفارشی می‌توانید با کارشناسان راما گیفت تماس گرفته تا به صورت کامل از راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی آنها بهره‌مند شوید.

  • هدایای پزشکی: بالشت گردنی، دستگاه بخور و...
  • هدایای تبلیغاتی زنانه: ست مانیکور، پیش بند تبلیغاتی و...
  • هدایای مهندسی: چراغ قوه و متر، خطکش، ماشین حساب و...
  • هدایای الکترونیکی: انواع اسپیکر تبلیغاتی، هدفون، پاوربانک، چراغ مطالعه، چراغ LED و...
  • هدایای مدیریتی: انواع کیف چرم، خودکار تبلیغاتی ارزان، روان نویس، ساعت رومیزی، ساعت مچی، سررسید، فلش مموری، پاور بانک و...
  • هدایای متفرقه: آفتاب گیر تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی، بادکنک تبلیغاتی، پازل تبلیغاتی، پرچم تبلیغاتی، پرده پشت ماشین، تیشرت تبلیغاتی، جاکارتی، جاکلیدی، جامدادی، جعبه ابزار و...

در حالی که تمام موارد ذکر شده در این مقاله ایده‌های فوق العاده‌ای برای هدیه دادن هستند؛ همواره به یاد داشته باشید که فکر و توجه پشت این انتخاب مهم است! لازم نیست خود را محدود به انتخاب هدایایی کنید که برای تهیه آنها می‌بایست هزینه‌های زیادی را صرف کنید. گزینه‌های ارزان قیمت زیادی در مجموعه راما گیفت وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها به مشتری‌ها نشان دهید که به فکرشان هستید.

مطمئن باشید که مجموعه هدایای تبلیغاتی ما پیام شرکت شما را ارتقا داده و به گسترش نام و برندینگ تجارت شما کمک می‌کند. تلاشی که هر یک از کارکنان متخصص این مجموعه برای تولید و طراحی محصولات انجام می‌دهند؛ در کیفیت محصولات تبلیغاتی رما گیفت کاملا نمایان است. همین امر سبب جلب رضایت مشتری‌های با رزشی همچون شما شده است. اثرگذاری محصولات تبلیغاتی در مشتریان بالقوه، به تعریف بیشتر شرکت و برندینگ نام کمپانی و یا شرکت شما کمک کرده و این یک یادآوری دائمی برای آنها ‌خواهد بود. از این سو چنانچه به دنبال انتخاب هدایای تبلیغاتی برای بهترین مشتریان خود، کارمندان عالی یا روئسای حساس و باهوش هستید؛ به مکان مناسبی مراجعه کرده‌اید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

راما گیفت ارائه دههنده بهترین و متنوع تنرین هدایای تبلیغاتی https://ramagift.com/