وام بدون ضامن  برای پرداخت اقساطی هزینه دندان پزشکی و هزینه عمل بینی اقساط

آیا می دانستید که سلامت دهان و دندان شما، با سلامت عمومی تان ارتباط مستقیم دارد؟ و اینکه مشکلات دهان و دندان شما می تواند سایر اعضای بدن تان را تحت تاثیر قرار دهد؟ پس لازم است که با رعایت نکات مربوط به سلامت دهان خود، از سلامت عمومی بدنتان اطمینان حاصل کنید؛ و این مهم با امکان انجام خدمات دندان پزشکی اقساطی به راحتی امکان پذیر می باشد. آیا می دانید به جز خدمات دندانپزشکی، حتی اگر نیاز به جراحی بینی هم داشته باشید، می توانید هزینه عمل بینی خود را اقساطی بپردازید؟ با ما همراه باشید تا از جزئیات بیشتری در این خصوص آگاه شوید.

ارتباط بین سلامت دهان و دندان و سلامت کلی بدن چیست؟

قطعا می دانید که مانند سایر نواحی بدن ، دهان نیز مملو از باکتری است که عمدتا بی ضرر هستند،  اما از آنجا که دهان نقطه ورود دستگاه گوارش و تنفس است و برخی از انواع دیگر باکتری ها که بر اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان به وجود می آید، می توانند باعث بیماری شوند.

به طور معمول مراقبت های صحیح و رعایت بهداشت دهان و دندان ، مانند مسواک زدن و نخ دندان روزانه و ... می تواند باکتری ها را تحت کنترل قرار دهد؛ اما بدون رعایت بهداشت دهان و دندان ، باکتری ها می توانند به سطحی برسند که ممکن است منجر به عفونت های دهان شود ، و منجر به پوسیدگی دندان و بیماری لثه شود.

بزاق دهان، اسیدهای تولید شده توسط باکتری های دهان را خنثی می کند و از محیط دهان در برابر میکروب هایی که تکثیر می شوند و منجر به بیماری می شوند محافظت می کند. بنابراین برخی از داروها از جمله داروهای ضد احتقان ، آنتی هیستامین ها ، مسکن ها ، دیورتیک ها و داروهای ضد افسردگی که می توانند جریان بزاق دهان را کاهش دهد، می تواند باعث بروز مشکلات دهان و دندان شود.

قطعا تا این بخش از مقاله از اهمیت سلامت دهان و دندان آگاه شده اید. در ادامه شما را با راهکارهایی برای سلامت دهان و دندان آشنا کرده ایم همچنان همراه ما باشید.

چگونه می توانم از سلامت دهان و دندان خود محافظت کنم؟

  • دندان های خود را حداقل دوبار در روز با یک مسواک نرم با استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید مسواک کنید.
  • روزانه از نخ دندان استفاده کنید.
  • از دهانشویه برای از بین بردن ذرات غذای باقی مانده در دهان پس از مسواک زدن و نخ دندان استفاده کنید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید و مصرف مواد غذایی با قندهای اضافی را محدود کنید.
  • مسواک خود را هر سه ماه یکبار یا حتی زودتر تعویض کنید.
  • به طور منظم برای انجام معاینات دندانپزشکی به مراکز مربوطه مراجعه کنید و حتمابرای این کار برنامه ریزی داشته باشید.
  • از مصرف دخانیات خودداری کنید.

و توصیه می شود ، به محض بروز مشکلات دهان و دندان با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

مراقبت از سلامت دهان و دندان شما ضامن سلامت کلی بدن شما است.

از میان مواردی که برای مراقبت از دهان و دندان به آن ها اشاره کردیم، ممکن است رعایت همه ی آن ها آسان و کم هزینه باشد، اما خیلی از افراد به دلیل هزینه های زیاد دندانپزشکی ممکن است به طور مرتب به دندانپزشکی مراجعه نکنند و این پس از مدتی برای آن ها مشکل ساز خواهد شد.

81

خوشبختانه با قسطا ، امکان پرداخت هزینه های دندان پزشکی اقساطی برای شما عزیزان فراهم شده است. پس دیگر نگران مراجعه به دندانپزشکی نباشید و با ما همراه باشید تا شما را با شرایط استفاده از خدمات دندان پزشکی اقساطی در قسطا آشنا کنیم.

پرداخت هزینه عمل بینی اقساط

هنگامی که قصد می کنید جراحی بینی انجام دهید ، باید حقایقی را در مورد جراحی بینی بدانید و فاکتورهایی را نیز در این خصوص در نظر بگیرید. این فاکتورها عبارتند از :

  • کیفیت درمان
  • کیفیت جراحی
  • مراقبت های بهداشتی پس از انجام عمل جراحی
  • هزینه ای که قرار است بابت عمل جراحی بینی بپردازید
  • از همه مهم تر اینکه جراح مناسبی را انتخاب کنید

به طور کلی انجام جراحی های زیبایی ، پروسه ای حساس و بسیار مهم است، زیرا تأثیر مستقیمی بر زیبایی شما و احساسی که در مورد خودتان پیدا می کنید؛ دارد. بنابراین اگر این عمل جراحی به درستی انجام شود شما پس از انجام عمل بینی در مورد خودتان رضایت کافی خواهید داشت.

بنابراین لازم است که اول از همه در انتخاب جراح مناسب دقت کافی داشته باشید و ثانیا برای این کار هزینه کنید؛ چرا که پزشکان حاذق که به کار خود تسلط داشته و از تجربه کافی برخوردار هستند، هزینه عمل جراحی توسط آن ها اندکی بالاست.

با این اوصاف پرداخت نقدی هزینه عمل جراحی بینی می تواند برای خیلی ها چندان خوشایند نباشد. به طور مثال عده ای ممکن است توانایی پرداخت نقدی کل هزینه را نداشته باشند، یا عده ای دیگر ترجیح بدهند که کل پس انداز و سرمایه خود را یکجا برای انجام این کار پرداخت نکنند، چرا که برای هزینه های پیش بینی نشده شان برنامه ریزی کرده اند.

پس پرداخت هزینه عمل بینی اقساط بهترین گزینه است و اگر شما دوست عزیز تصمیم گرفته اید عمل جراحی بینی انجام دهید می توانید به واسطه قسطا برای پرداخت هزینه عمل بینی اقساط اقدام نمایید.

82

قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک

اگر برای خرید اقساطی وسایل مورد نیاز خود یا پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی و هزینه عمل بینی اقساط ،  به دنبال موسسه یا شرکتی معتبر هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت نموده و از طرفی خود را درگیر پرداخت هزینه های هنگفت و نرخ بالای سود تسهیلات ننمائید، یا حتی اگر به دنبال دریافت وام بدون ضامن می گردید، قسطا همان گزینه ی مناسبی است که به دنبال آن هستید. دریافت امتیاز از قسطا بدون ضامن است و این یکی از مهم ترین مزیت های قسطا است. در ادامه با قسطا بیشتر آشنا خواهید شد. همچنان با ما همراه باشید.

ارائه امتیاز و تسهیلات از سوی قسطا به مشتریان، از طریق یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت انجام می شود. در واقع برای خرید اقساطی یا پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی ، هزینه عمل بینی اقساط و ... لازم است که برای دریافت قسطا کارت درخواست از طریق وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir درخواست دهید.

در حقیقت شما از طریق خرید اقساطی کالا و استفاده از خدمات دندانپزشکی و ... به صورت اقساطی ، به جای پرداخت کل هزینه کالا یا خدمات ، بخشی از هزینه آن را نقدا و بخش دیگر را در یک دوره زمانی که معمولاً چند ماه یا حتی سال می باشد می توانید پرداخت می کنید.

ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد قسطا

قسطا به منظور حل مشکلات هموطنان عزیز و فراهم آوردن شرایطی برای کمک به رفاه هر چه بیشتر افراد جامعه ارائه امتیاز و تسهیلات به متقاضیان را با شرایط ویژه برنامه ریزی کرده است. از جمله شرایط و امکاناتی که قسطا برای مشتریان در نظر گرفته است عبارتند از :

  • امتیاز دهی بدون ضامن : شما برای دریافت تسهیلات از قسطا فقط نیاز به داشتن یک دسته چک معتبر دارید. قسطا با استفاده از سیستم اعتبارسنجی خود، گزارش حساب شما را بررسی کرده و پس از تائید اعتبارتان، برای شما تسهیلات در نظر می گیرد. پس برای خرید اقساطی از قسطا نگران ضامن نباشید.
  • حداقل نرخ سود بازپرداخت : قسطا درصد سودی که برای بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت در نظر گرفته است را تا جای ممکن به حداقل رسانده تا مشتریان مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت و زیاد با عنوان کارمزد نشوند.
  • خرید با قسطا کارت بدون محدودیت از هر فروشگاه دلخواه : بر خلاف سایر شرکت های صادر کننده کارت های اعتباری، که مشتریان را موظف به خرید از یکسری فروشگاه خاص کرده اند، قسطا به مشتریان خود اجازه می دهد که از هر فروشگاه دلخواه از سراسر کشور که مجهز به دستگاه پوز می باشد خرید خود را انجام داده و هزینه آن را نقدا با قسطا کات بپردازند.
  • به علاوه با قسطا کارت شما می توانید از تمامی فروشگاه های آنلاین معتبر از جمله دیجی کالا و ... به صورت اینترنتی خرید کنید و پرداخت هزینه را نیز به صورت آنلاین انجام دهید، چرا که امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت وجود دارد.

دریافت وام بدون ضامن از قسطا

اگر هم اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید، نیاز به استفاده از خدمات دندانپزشکی دارید ولی مایلید که هزینه آن را به صورتی اقساطی بپردازید و یا اینکه نیاز به انجام عمل جراحی بینی دارید و می خواهید از فرایند پرداخت هزینه عمل بینی اقساط در قسطا استفاده کنید، می توانید از طریق دریافت وام بدون ضامن در قسطا اقدام نموده و برای این کار در سایت قسطا حساب کاربری ایجاد کنید. 

پس از ساخت اکانت در قسطا می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت کنید. ثبت درخواست دریافت قسطا کارت در سایت قسطا طی 5 مرحله انجام می شود و شما می توانید جزئیات مربوط به این مراحل را به طور دقیق تر در سایت قسطا مشاهده کنید.

کلام پایانی

برای خرید اقساطی کالا و یا پرداخت هزینه خدمات دندان پزشکی و عمل جراحی بینی به صورت اقساطی به واسطه قسطا ، مجبور به پرداخت هزینه های سنگین به عنوان سود و کارمزد نیستید، به این دلیل که نرخ سود بازپرداخت خرید با قسطا ، به حداقل میزان ممکن رسیده است.

به علاوه با استفاده از قسطا کارت شما محدود به مراجعه به مرکز خاصی برای انجام کارهای دندانپزشکی، عمل جراحی بینی و حتی خرید کالای اقساطی نیستید و شما می توانید به هر یک از مراکز دلخواه خود مراجعه کرده و هزینه را نقدا با قسطا کارت بپردازید و بعدا آن هزینه را به صورت قسطی به قسطا بازپرداخت نمائید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزایم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.