کمپین مشترک هومسا و فلایتیو با عنوان یک سفر همه چیز تمام

اگر این روزها گشتی در خیابان‌های تهران زده باشید، به احتمال زیاد با بیلبوردهای دو شرکت هومسا و فلایتیو با شعار «یه سفر همه چی تموم» آشنا شده‌اید. دو شرکتی که از اردیبهشت ماه امسال زیر نظر هلدینگ ارنیکا، همکاری خود را آغاز کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند در کنار هم بازار گردشگری آنلاین ایران را گسترش دهند.

در راستای معرفی این همکاری و با هدف گسترش بازار گردشگری آنلاین، این دو شرکت مهم صنعت سفر کمپینی را از ابتدای شهریورماه برگزار کرده‌اند. این کمپین که با شعار «یه سفر همه چی تموم» در حال برگزاری است، خدمات ارائه شده توسط این دو سایت را معرفی و تلاش می‌کند با ارائه تخفیف‌های 100 هزارتومانی برای اقامت و 200 هزارتومانی برای پرواز، افرد بیشتری را برای استفاده از این خدمات ترغیب و سهم بازار آنلاین گردشگری را بیشتر و بیشتر کند. 

هومسا، سامانه اجاره آنلاین روزانه اقامتگاه در سرتاسر ایران

هومسا از سال 1396 زیر نظر هلدینگ ارنیکا شروع به کار کرد و به اولین شرکتی در این هلدینگ تبدیل شد که در فضای گردشگری فعالیت می‌کند. سامانه اجاره آنلاین روزانه ویلا و اقامتگاه هومسا در سرتاسر ایران توانسته محیطی بسازد که میهمانان و میزبانان بتوانند به صورت مستقیم اما آنلاین با هم ارتباط بگیرند. بیش از 6000 اقامتگاه فعال روی این سامانه در حال ارائه خدمات هستند و روزانه صدها نفر، اقامتگاه مورد علاقه‌شان را از این سایت اجاره می‌کنند.

در هومسا می‌توانید به انواع ویلا، اقامتگاه بوم‌گردی، آپارتمان، سوئیت، کلبه، هتل و مهمان‌پذیر برای اجاره دسترسی داشته باشید و اقامتگاه مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو و اجاره کنید. هومسا یک تیم پشتیبانی 24 ساعته حرفه‌ای هم دارد که هر لحظه از شبانه روز، پاسخگوی سوالات و راهنمای شما برای اجاره اقامتگاه است.

فلایتیو؛ بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت

فلایتیو که این روزها به عنوان بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت در ایران فعال است، از سال 1395 کار خورد را شروع کرد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک آژانس مسافرتی آنلاین فعالیت می‌کرد و در مدت کوتاهی توانست به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت گردشگری کشور تبدیل شود. فلایتیو در اردیبهشت 1400 به هلدیگ ارنیکا اضافه شد و 70 درصد سهام آن در اختیار این شرکت قرار گرفت.

شما می‌توانید از فلایتیو خدمات مختلفی مانند پرواز داخلی، پرواز خارجی، هتل، قطار و اتوبوس را به صورت آنلاین دریافت کنید و بخش بزرگی از خدمات سفرتان را از طریق خدمات این شرکت به پیش ببرید.

جزئیات کمپین یه سفر همه چی تموم

کمپین مشترک هومسا و فلایتیو از 2 شهریور ماه شروع شده و قرار است تا انتهای این ماه ادامه داشته باشد. شما با شرکت در این کمپین و ثبت نام در آن می‌توانند هم از خدمات هومسا و هم از خدمات فلایتو استفاده و یک کد تخفیف 300 هزارتومانی دریافت کنید. این کد تخفیف 300 هزار تومانی شامل یک کد تخفیف 100 هزار تومانی اقامت از هومسا و یک کد تخفیف 200 هزار تومانی پرواز از فلایتیو می‌شود.

مراحل دریافت این کدهای تخفیف هم به این صورت است که باید ابتدا در لندینگ پیج کمپین ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در کمپین وارد سایت هومسا می‌شوید، اقامتگاه دلخواه‌تان را انتخاب می‌کنید و برای رزرو آن یک کد تخفیف 100 هزار تومانی می‌گیرید. پس از اینکه رزروتان در هومسا با موفقیت انجام شد، کیف پول‌تان در فلایتیو به مقدار 200 هزار تومان به مدت نامحدود شارژ می‌شود و می‌توانید هر زمان که لازم دارید از آن استفاده کنید.