بهترین کارتون های تخیلی و فانتزی تا سال 2021

یکی زیبا ترین و تماشایی ترین آثار در بین تمامی سبک های فیلم و سریال، آثار انیمیشنی می باشد. این سبک از فیلم و کارتون هیچگاه قدیمی نمی شود و تمامی رده های سنی را مجذوب خود می کند. والدین ما، حتی پدربزرگ و مادربزرگ هایمان، با کارتون ها و انیمیشن ها خاطرات بسیار زیادی داشته و دارند؛ حتی امکان دارد که در این سنین نیز انیمیشن ها و کارتون های جدید را نیز تماشا کنند. به همین خاطر است که سبک انیمیشن سبکی است که تمامی رده های سنی به آن علاقه داشته و تماشای آن را از دست نمی دهند.

البته در این میان افرادی هم هستند که تصور می کنند دیدن انیمیشن و کارتون مخصوص کودکان است؛ اما در حقیقت اینطور نیست! امروزه با تولید و انتشار انیمیشن ها و کارتون های جدید می توان گفت که بخشی از طرفداران این سبک از فیلم، بزرگسالان و جوانان هستند. مخصوصا در سال های 2020 و 2021 که ویروس کرونا در سراسر جهان انتشار یافت و اکثر خانواده ها مدت زمان کوتاهی را در خانه هایشان بودند، تماشای انیمیشن و کارتون بسیار افزایش یافت. کارتون هایی مثل کارتون بن تن، کارتون لوکا، کارتون تام و جری و... که در سال های اخیر طرفداران زیادی داشتند.

لیستی از بهترین کارتون ها

امروزه با افزایش تعداد انیمیشن ها و کارتون ها، پیدا کردن انیمیشن های پر بازدید و پر طرفدار دغدغه بسیاری از افراد شده است. به همین خاطر ما برای دسترسی راحت تر شما به بهترین کارتون ها و انیمیشن ها این لیست را تهیه کرده ایم.

بهترین انیمیشن های سال های اخیر عبارت اند از:

  • انیمیشن لوکا
  • انیمیشن تام و جری
  • انیمیشن قطار دایناسور ها
  • انیمیشن Blazing Samurai
  • انیمیشن مینیون ها
  • انیمیشن بچه رئیس 2

انیمیشن لوکا

یکی از زیباترین انیمیشن های سال 2021، انیمیشن لوکا می باشد. این انیمیشن جذاب و تماشایی به کارگردانی انریکو کاساروسا است که محصول شرکت والت دیزنی و پیکسار می باشد. انیمیشن لوکا توانسته از سایت رسمی IMDB امتیاز 7.6 را به خود اختصاص دهد. در این انیمیشن شما خواهید دید که لوکا پسر بچه ای است شبیه به ماهی که در زیر آب همراه با خانواده اش زندگی آرام و خوبی را دارد. این پسر بچه بازیگوش و کنجکاو، به دنبال پاسخ سوالات خود می باشد. سوالاتی از قبیل در بالای آب چه خبر است؟ چه کسانی زندگی می کنند و... . در ادامه این داستان، لوکا با پسر بچه دیگری دوست می شود که به او شجاعت می دهد که بر روی خشکی پا بگذارد.

پس از آنکه لوکا پا بر روی زمین می گذارد، به انسان تبدیل شده و به جای دم، پا در می آورد. این تغییر هیجان انگیز در این پسر بچه، موجب جذابیت این داستان شده است. در ادامه این دو دوست به دنبال رویا های خود می روند؛ اما باید مراقب باشند که بر روی بدن و صورتشان، آب نپاشد؛ چرا که به شکل واقعی شان در می آیند. ماجراجویی های لوکا و دوستش در این انیمیشن جذاب و رنگی موجب محبوبیت این انیمیشن در سال 2021 شده است.

بهترین کارتون های تخیلی و فانتزی تا سال 2021

انیمیشن تام و جری

یکی دیگر از انیمیشن های پر طرفدار در سال 2021 انیمیشن تام و جری می باشد. این انیمیشن به صورت لایو اکشن فیلم برداری شده است. انیمیشن تام و جری به کارگردانی تیم استوری می باشد که در سال 2021 اکران شده است. این انیمیشن محصول شرکت برادران وارنر می باشد که محبوبیت زیادی بین مخاطبان پیدا کرده است. تام و جری دو شخصیت محبوب در سراسر جهان هستند که تمامی سنین با آن خاطره دارند. موش باهوش و بازیگوشی که سال ها از دست شیطنت های گربه این داستان فرار می کند.

در سال 2021 تولید کنندگان این انیمیشن، سبک دیگری از داستان تام و جری را تولید کردند که با استقبال بی نظیری مواجه شد. در این انیمیشن خواهید دید که تام و جری باز هم دست از بازیگوشی های خود بر نداشته اند و داستان ها و اتفاقات جدید و دیدنی را در این فیلم رقم زده اند. این انیمیشن درباره دختر دیگری نیز  می باشد که می خواهد در یک هتل مجلل شروع به کار کند و برنامه هایی را برای یک جشن عروسی مهیا سازد. در این میان موش و گربه داستان ما به او اجازه نمی دهند که برنامه ها را به درستی اجرا نماید و همه چیز را خراب می کنند. اتفاقات و ماجراجویی هایی که در این انیمیشن رخ می دهد موجب جذابیت بیشتر آن نزد مخاطبان شده است.

انیمیشن قطار دایناسور ها

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب که در بین کودکان محبوبیت بسیار زیادی دارد، انیمیشن سریالی قطار دایناسورها می باشد. این انیمیشن محصول سال 2021 است. انیمیشن دایناسور ها، انیمیشنی جذاب و موزیکال است که درباره دایناسوری به نام بادی می باشد. بادی به همراه خانواده خود به یک جزیره رباتی برای تفریح و شادی سفر می کنند؛ اما در جریانی قرار می گیرند که مجبور  به مدیریت آن هستند. انیمیشن قطار دایناسور ها بیشتر برای رده سنی کودکان مناسب می باشد و به آنها ویژگی هایی را مثل مسئولیت پذیری، مستقل شدن، فکر کردن و... را آموزش می دهد.

انیمیشن Blazing Samurai

یکی دیگر از جدید ترین کارتون ها در سال 2021 کارتون Blazing Samurai می باشد. این انیمیشن اثر مل بروکس و به کارگردانی کریس بیلی است. انیمیشن Blazing Samurai در اواسط ژوئن 2021 اکران شد و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. داستان این انیمیشن درباره یک سگ به نام هنک است که آرزو دارد به یک سامورایی تبدیل شود. سگ داستان ما در ادامه ماجراجویی هایی که می کند به شهری پا می گذارد که توسط گربه ها اداره می شود. در این شهر او با یک گربه شرور آشنا می شود که داستان های هیجان انگیزی را با هم رقم می زنند.

انیمیشن مینیون ها

یکی دیگر از انیمیشن های پر طرفدار و محبوب، انیمیشن مینیون ها می باشد. قسمت جدید این انیمیشن در سال 2021 در ژانر کمدی و انیمیشن اکران شد. این انیمیشن در سال های قبل به عنوان یکی از بهترین و پر فروش ترین انیمیشن ها معرفی شده است. در قسمت جدید انیمیشن مینیون ها خواهید دید که مینیون ها با کوین و استوارت و باب آشنا می شوند و بار دیگر اتفاقات با مزه و مهیجی را رقم می زنند. ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که دیدن قسمت جدید این انیمیشن جذاب را از دست ندهید.

انیمیشن بچه رئیس 2

یکی دیگر از انیمیشن های پر طرفدار در سال 2021، انیمیشن بچه رئیس 2 می باشد. این انیمیشن به کارگردانی تام مک گرث، محصول شرکت دریم وورکز است. این انیمیشن در ادامه قسمت اول انیمیشن بچه رئیس منتشر شده است که در آن تد و تیم بزرگ شده اند. تیم دارای 2 فرزند می باشد که یکی از آنها به عنوان نماینده شرکت بیبی ماموریت مهمی را بر عهده گرفته است. در ادامه این داستان خواهید دید که تد و تیم بار دیگر با همکاری هم و دختر کوچک تیم، جان بسیاری از والدین را نجات می دهند.