اقامت در بهترین هتل های ۵ ستاره کیش

جزیره کیش که یکی از زیباترین و مدرن­ترین جزایر جنوبی ایران می­باشد و تقریبا در ۴ فصل سال، مسافران زیادی را میزبانی می­کند، هتل­های فراوانی دارد که برای برخی­ انتخاب از میان این هتل­ها کار بسیار سختی می­باشد. برای همین ما در این مقاله قصد داریم برای کسانی که دوست دارند در یک هتل خوب و باکیفیت در کیش اقامتی داشته باشند، دو تا از هتل­های معروف و ۵ ستاره این جزیره را معرفی کنیم تا راحت­تر بتوانند برای رزرو آنها تصمیم­گیری کنند. در نهایت به شما خواهیم گفت که چگونه و از چه طریقی می­توانید هر یک از این هتل­ها را با قیمتی مناسب رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل پارمیس

اولین هتلی که می­خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل پارمیس کیش می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در نزدیکی میدان پردیس ساخته شده است، هفت طبقه و در مجموع ۱۶۸ اتاق دارد. اتاق­ها و سوئیت­های این هتل از اتاق دو تخته تا سوئیت چهار نفره هستند. اگر بخواهید در رستوران این هتل غذا نوش جان کنید، می­توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و فست­فودی را همینجا میل کنید. از هتل پارمیس تا مراکز خرید مهم جزیره کیش مانند مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ فاصله زیادی وجود ندارد و می­توانید خود را خیلی سریع به این مراکز خرید برسانید. از امکانات تفریحی و جذاب هتل پارمیس می­توان به استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد آن اشاره کرد.

هتل ایران

یکی از هتل­های ۵ ستاره جزیره کیش در قسمت شرقی این جزیره ساخته شده و زمان ساخت آن به سال ۱۳۹۳ بازمی­گردد، هتل ایران کیش می­باشد. این هتل ۷ طبقه که در مجموع ۱۲۲ تا اتاق دارد، در بلوار خلیج فارس کیش ساخته شده است. رستوران این هتل­ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست فودی را سرو می­کند و شما را از رستوران­گردی در سطح جزیره بی­نیاز خواهد کرد. یکی از نکات مثبت این هتل، نزدیکی آن به پارک شهر است. شهربازی هایلند داخل پارک شهر قرار گرفته و پیست کارتینگ کیش نیز در نزدیکی آن قرار دارد و اگر در هتل ایران اقامت کنید، می­توانید این تفریحات هیجانی نزدیک هتل را تجربه کنید.

رزرو هتل کیش

برای رزرو هتل کیش با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما در سایت اسنپ تریپ می­توانید نام جزیره کیش را در قسمت هتل­ها جستجو کرده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن را تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل­های کیش را به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مقایسه آنها و همچنین بررسی امکانات هر هتل و موقعیت مکانی آن، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و بصورت آنلاین رزرو کنید و هزینه آن را نیز آنلاین پرداخت نمایید تا رزروتان قطعی شود.