راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت با کیفیت در تهران
درب های ورودی یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار می روند که به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از ورود سارقین به منزل شما مورد استفاده قرار می گیرند. جدیدترین و پیشرفته ترین مدل های درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت می باشد. این درب ها که چند سالی است وارد بازار ایران شده اند دارای ساختاری بسیار مقاوم می باشند و در مقابل هر گونه خرابکاری و برش و اهرم نمودن مقاوم هستند و تا حد زیادی می توانند امنیت را برای شما ایجاد نمایند. اما آیا هر درب ضد سرقتی دارای کیفیت لازم می باشد و در ساخت آن از استانداردهای تعیین شده برای این محصولات استفاده شده است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی را به عنوان راهنمایی در هنگام خرید درب ضد سرقت به شما یاد آور شویم. سنا درب امن یکی از معتبرترین مراکز  فروش انواع  درب ضد سرقت و درب داخلی در ایران می باشد که شما می توانید برای مشاهده محصولات و خرید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه بفرمایید.

 

درب ضد سرقت چیست؟

قبل از هر هر چیز باید شما را با درب ضد سرقت و انواع آن آشنا سازیم. درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که دارای ساختاری فولادی و مستحکم می باشد و با توجه به استانداردها و تجهیزاتی که در ساخت این درب ها استفاده شده است از ورود غیر مجاز افراد به ساختمان شما جلوگیری می کند. این درب ها دارای ظاهری متفاوت و شیک تر نسبت به سایر درب های ورودی ساختمان می باشند و علاوه بر امنیت، زیبایی و ظاهری لوکس را نیز را برای شما و ساختمانتان به ارمغان می آورند. علاوه بر در ضد سرقت درب های داخلی هم تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان شما دارند. از جمله درب های داخلی می توان به انواع درب سرویس بهداشتی اشاره نمود.

3

انواع درب ضد سرقت موجود در مراکز فروش

درب های ضد سرقت دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به نیاز شما، شرایط محل نصب و بودجه می توانید یکی از این درب ها را انتخاب نموده و خریداری نمایید:

درب ضد سرقت بر حسب رویه درب:

  • درب ضد سرقت فلزی
  • درب استیل
  • درب چوبی
  • درب ترمووود 
  • و...

 

انواع درب ضد سرقت بر حسب کشور سازنده

کشورها و شرکت های زیادی اقدام به تولید درب ضد سرقت نموده اند که محصول هر کشور دارای مشخصات و ویژگی های خاص به خود می باشد. از انواع درب ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب ضد سرقت ترک اصل
  2. درب ضد سرقت ایرانی
  3. در ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت ترک یکی از با کیفیت ترین و گران ترین درب های موجود در بازار می باشند و درب مقابل درب چینی ارزان ترین و با کیفیت کمتر می باشند. درب ایرانی نیز دارای کیفیت مشابه محصولات خارجی می باشند اما با قیمت کمتر که توصیه می شود برای خرید، درب ضد سرقت ایرانی را برگزینید تا با هزینه کمتر دربی با کیفیت را خریداری نمایید. اما نکته مهم اینجاست که با توجه به اینکه ظاهر تمام درب ها تقریبا یکسان است از کجا تشخیص دهیم کدام درب اصل است و کدام درب چینی؟

2

راهنمای خرید درب ضد سرقت

با توجه به موارد یاد شده و تقسیم بندی انواع درب شما باید توانایی این را داشته باشید تا در هنگام خرید درب ضد سرقت، درب اصل را از سایر درب های فرعی تفکیک نمایید. در ادامه شما را با چند نمونه از مشخصات درب ضد سرقت اصل آشنا می سازیم تا در هنگام خرید به این موارد توجه نمایید.

 

  • قفل درب: مهم ترین نکته که در هنگام خرید درب باید به آن توجه نمایید، قفل درب است. قفل درب باید از بهترین برندها و دارای مقاومت بالا باشد. معمولا قفل به کار رفته در درب های با کیفیت ایرانی و درب ترک از برند کاله و یا داف ترکیه می باشد.
  • وزن درب: نکته مهم بعدی در شناخت درب باکیفیت وزن درب است. معمولا درب های ضد سرقت با کیفیت دارای وزنی بین 90 تا 160 کیلوگرم می باشند و اگر دربی دارای وزنی کمتر از این باشد یک درب بی کیفیت محسوب می شود. نوع رویه درب هم در وزن درب تاثیر گذار است به طور مثال درب با رویه ترمووود دارای وزنی کمتر و درب با رویه فلزی دارای وزن بالاتر می باشد.
  • ساختار و استراکچر درب: در ساختار داخلی درب های ضد سرقت باکیفیت از دو ورق فولادی استفاده شده است و برای ایجاد مقاومت بیشتر در بین این ورقه های فولادی، شبکه ها آهنی کار شده است. در درب ها چینی بی کیفیت بجای شبکه آهنی از شبکه های مقوایی استفاده شده است که همین امر موجب ایجاد امنیت کمتر و وزن کمتر این درب ها شده است.
  • جنس رویه درب: رویه یا همان روکش درب عنصری است که موجب ایجاد اختلاف در ظاهر درب ها می شود. درب ضد سرقت چینی بی کیفیت معمولا دارای روکش و رویه فلزی می باشند. از انواع رویه درب می توان به رویه چوب طبیعی، فلزی، هایگلاس و ترمووود اشاره نمود. معمولا روکش چوب طبیعی دارای بالاترین قیمت و در انواع درب ضد سرقت لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین عامل ایجاد کننده اختلاف در قیمت درب ضد سرقت، همین روکش درب ها می باشد.
  • ابعاد: در هنگام خرید باید به ابعاد محل نصب درب توجه نمایید. معمولا درب های ضد سرقت در ابعاد استاندارد ساخته می شوند و اگر محل نصب درب استاندارد نباشد یا باید درب را بصورت سفارشی و با ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید و یا در هنگام نصب درب ضد سرقت باید دردسر های بنایی را تحمل نمایید.

درب ضد سرقت با کیفیت و اصل را از کجا بخریم؟

نکته مهم بعدی در هنگام خرید درب ضد سرقت، انتخاب فروشگاه و مرکزی برای خرید درب ضد سرقت است. پس از مشاهده محصولات متعدد و مقایسه آن ها و انتخاب درب مورد نظر باید به این نکته توجه نمایید که برای خرید به مراکز فروش معتبر مراجعه بفرمایید. به طور کلی مکانی بنام بورس درب ضد سرقت در ایران وجود ندارد و توصیه می شود برای خرید حتما به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه بفرمایید. فروشگاه سنا درب امن از جمله مراکز فروش درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی می باشد که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را می توانید با قیمت مناسب از این مرکز تهیه نمایید.

فروشگاه های معتبر اقدام به تاسیس سایت ها و فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت نموده اند که با مراجعه به آن ها می توانید محصولات را به راحتی مشاهده نمایید و با یکدیگر مقایسه و بدون اتلاف وقت و هزینه اقدام به خرید نمایید.

1

درب لابی ضد سرقت

یکی از انواع درب ضد سرقت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، درب لابی می باشد. این درب ها که به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند دارای ظاهری بسیار شیک هستند و جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشند. درب لابی چوبی یکی از انواع درب ضد سرقت لوکس موجود در بازار می باشد که در هنگام خرید می توانید تاج و دورکوب را نیز برای این محصولات سفارش دهید تا ساختمان شما را به یک مجتمع لاکچری تبدیل نماید. قیمت درب لابی ضد سرقت به دلیل اینکه دارای ابعاد بزرگتری نسبت به درب های آپارتمانی می باشد، بیشتراست و از آنجایی که این درب ها در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شوند، جنس رویه درب باید به گونه ای انتخاب شود که در مقابل رطوبت و تابش نورخورشید مقاوم بوده و به سرعت دچار پوسیدگی نشوند. معمولا درب های دو لنگه و سه لنگه به عنوان درب لابی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

شما می توانید برای خرید انواع درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان به فروشگاه سنا درب مراجعه نمایید.