بازرگانی سیب، ارائه دهنده ی انواع آیفون 13 پرو مکس

اپل امسال از آیفون‌های جدید خود تحت سری سیزدهم رونمایی کرد. گوشی‌های امسال نسبتا تفاوت کمتری با سال گذشته دارند، اما هنوز هم می‌توان به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرد و ارزش خرید گوشی‌های امسال را بالا دانست. شما با خرید آیفون 13 یقینا می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کرده و مشکلی از بابت به‌روزرسانی سیستم‌عامل آن نیز نداشته باشید. چرا که اپل همواره حداقل تا ۵ سال از تمام گوشی‌های خود پشتیبانی می‌کند. آیفون 13 پرو مکس بهترین و بزرگ‌ترین گوشی امسال است که اپل همه امکانات امسال را در بالاترین سطح در آن قرار داده است.

این گوشی هوشمند، بزرگ‌ترین صفحه نمایش سری را دارد و همراه نسخه پرو، یک حافظه ذخیره‌سازی بیشتر ۱ ترابایتی هم دارد که برای اولین‌بار وارد این سری شده است. گوشی‌های امسال دارای دوربین قدرتمندتری هم هستند و علیرغم اینکه در مراسم رونمایی کمتر به آن پرداخته شد، اما عکس‌برداران حرفه‌ای، کاملا به ان اذعان دارند. دلایلی زیادی وجود دارد که شما خرید آیفون 13 را در برنامه خود داشته باشید و احتمالا باید خرید آسان به‌صورت اقساطی از بازرگانی سیب را نیز به این دلایل اضافه کنید.

دوربین‌های قدرتمند در آیفون 13 پرو مکس

اپل همیشه به‌خاطر قدرت بالای دوربین‌های خود معروف بوده است. امسال هم در همه مدل‌های آیفون ۱۳ می‌توانید بهبود در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دوربین گوشی را شاهد باشید. دوربین‌های امسال از اندازه بزرگ‌تری برخوردار هستند و به لطف استفاده از تراشه جدید در این گوشی‌ها، حالت‌های عکس‌برداری بیشتری هم به آن‌ّها اضافه شده است. اندازه بزرگ برای سنسورهای امسال، سبب شده است که بتوانند نور بیشتری وارد خود کرده و در نتیجه، کیفیت عکس‌برداری را در روز و شب بالا ببرند.

یکی از بهترین ارتقاهایی که امسال شاهد آن بوده‌ایم، اضافه شدن حالت سینمایی است. حالت سینمایی در مراسم رونمایی از آیفون ۱۳، جایگاه ویژه‌ای داشته و نشان می‌دهد که اپل کاملا به این قابلیت خود می‌بالد. در این قابلیت، شما می‌توانید از فوکوس متغیر استفاده کرده و حین فیلم‌برداری، تمرکز دوربین را به بخش خاصی معطوف کنید. این موضوع را می‌توانید به‌صورت لایو یا بعد از اتمام فیلم‌برداری انجام دهید. به این ترتیب، می‌توانید یک کارگردان تمام‌عیار با ابزاری حرفه‌ای باشید و از این قابلیت برای محتواهای خود بهره ببرید. فراموش نکنید که گوشی‌های آیفون همواره در جایگاه یک دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای برای فیلم‌های سینمایی نیز ظاهر شده‌اند و چند کارگردان از آن برای فیلم‌های خود استفاده کرده‌اند.

باتری بزرگ‌تر برای ماندگاری بیشتر

باتری بزرگ‌تر برای ماندگاری بیشتر

اپل در گوشی‌های امسال، ساختار کلی گوشی را تغییر داده است تا بتواند باتری بزرگ‌تری برای آن‌ها بسازد. یکی از مهم‌ترین این کارها، تغییر اندازه فناوری ناچ، تا ۲۰ درصد کوچک‌تر است. سنسور دوربین سلفی و دیگر المان‌های داخل آن دچار تغییر نشده‌اند و صرفا این کاهش اندازه سبب شده است که از داخل هم اپل فضای بیشتری برای تغییر باتری داشته باشد. در کنار آن، تراشه جدید هم قابلیت‌های پیشرفته‌تری را فراهم کرده است تا به راحتی بتواند از پس صفحه نمایش جدید و قابلیت‌های جدید آن برآمده و ماندگاری باتری را حفظ کند.

همه این کارها سبب شده است که با خرید آیفون 13 در هر مدل، بتوانید از باتری با ماندگاری بیشتر استفاده کنید. به‌همین دلیل، در طول روز نیاز کمتری به اتصال آن به شارژر پیدا خواهید کرد. آیفون 13 پرو مکس بزرگ‌ترین باتری را داشته و نسبت به همتای خود در سال گذشته، ۲.۵ ساعت عمر باتری بیشتری به‌همراه دارد. همین روند مشابه در مورد آیفون ۱۳ پایه هم صدق می‌کند، اما تفاوت وقتی پدیدار می‌شود که گوشی‌های آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو، ۱.۵ ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به سال گذشته پیدا کرده‌اند.

سیستم‌عامل جدید آیفون ۱۳

طبق روالی که همه ساله شاهد آن هستیم، اپل نسخه رسمی iOS 15 را هم با عرضه این گوشی‌ها ارائه کرده است و می‌توانید از رابط کاربری روان و سریع‌تر نسبت به چندین سال گذشته استفاده کنید. حال قابلیت‌های بیشتری به این سیستم‌عامل اضافه شده است و مخصوصا در زمینه استفاده از دوربین می‌توانید آن‌ها را داشته باشید. اپل چند به‌روزرسانی دیگر هم در ادامه داشته است و علاوه بر رفع باگ‌ها، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر برای کار با برنامه‌ها و ابزارهای آیفون ۱۳ هستیم. این نسخه پایداری بیشتری هم دارد.

خرید اپل واچ؛ بهترین ساعت هوشمند دنیا

اگر قصد دارید که در کنار آیفون 13 پرو مکس یک محصول مکمل هم داشته و از قابلیت‌های آن بهره ببرید، می‌توانید به نسخه‌های مختلف اپل واچ، مخصوصا اپل واچ سری ۷ توجه کنید. این ساعت هوشمند انتخاب بسیار مناسبی برای ورزش و حفظ سلامتی است و ابزارهای پیشرفته‌ای نسبت به سال‌های گذشته در اختیار شما خواهد بود. قیمت اپل واچ تقریبا مشابه با سال گذشته بوده است، اما این‌بار از طراحی مقاوم‌تر و قابلیت‌های بیشتر می‌توانید بهره‌مند شده و در کنار خرید آیفون 13 به آن فکر کنید.

خرید آیفون 13 با خیال راحت از بازرگانی سیب

امسال اپل واچ از حالت‌های ورزش بیشتری برخوردار است و می‌توانید هنگام مراجعه به باشگاه یا ورزش در فضای آزاد از آن استفاده کنید. می‌توانید نیازی به حمل گوشی هوشمند خود نداشته و تمام اعلان‌ّهای خود را توسط ساعت دریافت کنید. ساعت هوشمند امسال، از نظر زیبایی هم چیزی کم و کسر ندارد و حس اعتماد به نفس و شیک بودن خواهید داشت. اپل واچ طی این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آمار دقیق از میزان ورزش و کالری سوزی خود از آن استفاده کنید. اپل پشتیبانی بسیار خوبی از آن دارد و حتی رویدادهایی را به مناسب‌های مختلف در آن برگزار می‌شود.

خرید آیفون 13 با خیال راحت از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب شرایط ایده‌آلی را برای خرید آیفون 13 همراه با اپل واچ در اختیار شما گذاشته است. کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ دستگاه مورد علاقه خود را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کنید. این شرایط خرید، استرس را از شما دور کرده و بدون مشکل، بهترین محصولات اپل را همین امسال داشته باشید. خرید اقساطی برای تمامی مدل‌های آیفون 13 پرو مکس در رنگ‌ها و حافظه‌های جانبی مختلف فراهم شده است و هیچ محدودیتی در انتخاب خود نخواهید داشت.