خرید و سفارش لوازم و تجهیزات ایمنی با بهترین قیمت

امروزه خطرات و آسیب‌ها در اکثر محیط‌های شغلی در حالی باعث صدمه جدی، از کار افتادگی یا حتی ناتوانی افراد می‌شوند که کمی احتیاط و صد البته استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت شخصی می‌تواند جلوی این صدمات را بگیرد. تجهیزات حفاظت شخصی وسایلی هستند که توسط مشاغل وسیعی مانند آتش‌نشانان، کارگران ساختمان، معدنچیان، کارگران کارخانه‌ها، شیمی‌دانان، سربازان و... به منظور حفظ ایمنی در محیط کار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه با انواع لوازم ایمنی متناسب با شغل‌تان که حتماً جهت حفاظت از خودتان باید آن‌ها را در محیط کار استفاده کنید، آشنا خواهید شد. همچنین مجموعه‌ای معتبر با سابقه طولانی را جهت تهیه این لوازم به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع تجهیزات ایمنی در محل کار

به مرور این وسایل و تجهیزات تکامل پیدا کردند، به صورتی که ما امروزه از طیف وسیعی از این تجهیزات استفاده می‌کنیم از جمله:

لباس‌ ایمنی

 این دسته از لوازم و تجهیزات ایمنی شامل لباس­‌هایی از جمله کت‌­های ایمنی، دستکش ایمنی و از این قبیل می‌­شوند. این لباس‌ها به طور خاص از موادی ساخته شده‌­اند که فرد را از ترشحات شیمیایی، احتمال آتش‌سوزی، گریس و... در امان نگه می­دارد. این نوع لباس­‌ها برای کارگران ساختمانی، مکانیک‌­ها، داروساز­ها و هر صنعتی که فرد را در معرض خطر قرار دهد، مورد­نیاز است.

کلاه ایمنی

 این کلاه‌ها از سر در برابر صدمات ناشی از سقوط اجسام محافظت می‌کنند. کلاه‌های ایمنی به نحوی طراحی می‌شوند که استفاده از آن‌ها حرکت و فعالیت را محدود نمی‌کند و به فرد این امکان را می‌دهند که بدون این که کلاه از سرش بیفتد، خم شود. باید بدانید این کلاه‌ها تاریخ انقضا ندارند اما اکثر سازندگان پیشنهاد می‌کنند که هر 5 سال یک‌بار تعویض شوند؛ یا اگر در محیطی کار می‌کنید که اغلب در معرض گرمای زیاد یا مواد شیمیایی خطرناک قرار دارید، بهتر است هر 2 سال یک‌بار کلاه خود را عوض کنید.

خرید انواع کلاه ایمنی، کلاه امداد و نجات مهندسی و کارگری با کیفیت و قیمت عالی

عینک ایمنی

 عینک‌های ایمنی تنوع و کارایی متفاوتی دارند. از عینک‌های مقاوم برای محافظت از چشم در برابر ضربه و از عینک‌های آفتابی یا ضد اشعه برای محافظت از چشم در برابر اشعه‌های خطرناک UV ، گردوغبار و مواد خطرناک استفاده می‌شود.

دستکش ایمنی

بسیاری از کار­ها در مشاغل مختلف به صورت دستی انجام می‌شوند و این لزوم استفاده از دستکش‌های ایمنی را نشان می‌دهد. این نوع دستکش‌ها برای حفاظت افراد از مواجهه مستقیم پوست با مواد طراحی شده‌اند. دستکش‌های وینیل برای استفاده در صنعت خدمات غذایی؛ دستکش‌های نئوپرن به دلیل استحکام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی و آب، برای استفاده در محیط‌های آزمایشگاهی و پزشکی و صنعتی؛ دستکش‌های نیتریل که در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند، برای استفاده در محیط‌های صنعتی و ساختمانی و ... و همچنین مجموعه زیادی از دستکش‌های لاتکس و یک‌بار مصرف برای رعایت بهداشت در بازار در دسترس هستند که با توجه به نیازهای شغلی خود، می‌توانید نوع مناسب را انتخاب کنید.

کفش ایمنی

این کفش‌ها برای محافظت از پا در برابر آسیب‌های مختلف مانند ضربه، فشار و صدمه به دلیل برخورد اشیا تیز یا نفوذ مواد خورنده طراحی شده‌اند. همچنین در مشاغلی که نیاز است به مدت طولانی روی پا بایستید، استفاده از کفش‌های راحت و مناسب، از وارد شدن فشار زیاد به پاها و کمر جلوگیری می‌کنند.

خرید انواع کفش ایمنی و پوتین کار مهندسی و صنعتی قیمت عالی

مشاغلی که نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی هستند

طیف وسیع و متنوعی از مشاغل به این ابزار و تجهیزات نیاز دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • کارگاه‌های ساختمانی: افرادی که در این محیط‌ها فعالیت می‌کنند، در معرض سقوط اشیاء سنگین و ضرباتی قرار دارند که می‌تواند باعث صدمات مرگ‌بار شوند؛
  • آزمایشگاه‌های شیمیایی: این محیط حاوی مواد بیولوژیکی حساس هستند و می‌توانند باعث بیماری‌های شدید شوند؛
  • کارگاه‌های صنعتی: این‌گونه صنایع، تجهیزاتشان گرما تولید می‌کند و می‌تواند باعث آتش گرفتن لباس‌های قابل اشتعال شود؛
  • تعمیرگاه‌های ماشین: افراد شاغل در این بخش، با محصولاتی حاوی مواد شیمیایی سر و کار دارند که بسیار خطرناک است.

خرید تجهیزات ایمنی از مجموعه معتبر طراحان دوخت

همان‌طور که گفته شد استفاده از تجهیزات ایمنی برای بسیاری از افراد در بسیاری از موقعیت‌های شغلی کاملاً ضروری است؛ بنابراین هرچه زودتر اقدام به تهیه این تجهیزات شود افراد بیشتری در برابر خطرات و آسیب‌ها ایمن می‌شوند. چنانچه به دنبال لوازم ایمنی با قیمت مناسب هستید طراحان دوخت کمک یار شماست. این مجموعه طیف گسترده‌ای از لوازم و تجهیزات ایمنی را با بهترین کیفیت و دوخت برای تأمین نیازهای شما فراهم کرده است. می‌توانید تجهیزات مورد نظر خود را به صورت جزئی یا عمده با طرح و لگوی شخصی خود سفارش دهید.

جهت رضایت بیشتر شما خریداران محترم دریافت مشاوره رایگان و پاسخ­‌دهی سریع سفارش لوازم و تجهیزات ایمنی (حداکثر تا 48 ساعت) در سایت امکان‌پذیر است و هر کار حداقل در سه رنگ و در چهار سایز استاندارد قابل عرضه است.