تور کیش؛ لوکس ترین تجربه مسافرتی ایران

زندگی در عصر جدید به قدری از طبیعت دورمان کرده که شاید به یاد نیاوریم آخرین باری که یک آسمان آبی را به دقت دیده ایم و یا یک گل خوش عطر را بوییده ایم چند سال پیش بوده است. یکی از نیازهای اساسی بشر که امروز و با چنین سبک زندگی بیشتر احساس می شود نیاز به سفر است. یک مقصد جذاب مانند کیش می تواند ما را به روزهای خوب زندگی مان نزدیک کند و قدری از استرس های وابسته به دنیای معاصر بکاهد.

 تورهای کیش به عنوان یکی از لوکس ترین تجربه های مسافرتی ایران در تمام فصل های سال برگزار می گردد و مسافرن در هر زمانی که تمایل داشته باشند می توانند یک تور کیش متناسب با خود را رزرو نمایند و برای سفری به دل آب های خلیج پارس آماده شوند. در این مقاله این تور را به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

کیش چه جاذبه هایی دارد؟

در جزیره زیبای کیش شاهد ماجراهایی جذاب خواهید بود که در انواع مراکز تفریحی و مکان های طبیعی منتظر شما هستند. سفر به جزیره های اسرار آمیز، بازدید از مناظر زیبای طبیعی، خرید در لوکس ترین مراکز تجاری و یا دل سپردن به دریا در تفریحات آبی هر کدام دنیایی دارد.

تفریحات کیش در دو دسته آبی و غیر آبی

تفریحات کیش با تنوعی که در فضاهای برگزاری خود دارند با سلایق هر مسافری جور هستند. چه عاشق بیابان باشید چه دریا، می توانید تفریح مورد علاقه خود را در این جزیره زیبا تجربه کنید. تفریحات آبی در دل خلیج پارس از جذاب ترین سرگرمی هایی است که می توانید در کیش تجربه کنید.

انواع بازی ها چون اسکوتر برقی، کشتی آکواریوم، پاراسل، غواصی، اسکی روی آب، بنانا سواری و غیره شما در هیجانی بی نظیر غرق خواهند کرد و از سفر شما خاطره ای فراموش نشدنی خواهند ساخت. اغلب مسافران کیش اعتراف می کنند که تجربه سفر دوم آنها، بیش از همه به سبب جذابیت تفریحات این جزیره بوده است. در ادامه سه تفریح پرطرفدار کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاتل سواری

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی کیش شاتل سواری است. این ورزش برای علاقه مندان به سرعت می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. شما بر یک تیوپ که به قایقی تند رو متصل است سوار می شوید و با حرکت قایق، روی آب کشیده می شوید. سرعت بالای شاتل سبب شده هیجان این بازی بسیار بالا باشد و البته برخی از افراد به همین سبب قید آن را بزنند. اما با وجود یک غریق نجات پر مهارت در کنار مسافرانِ شاتل جای هیچ گونه استرسی باقی نمی ماند.

فلای بورد

فلای بورد از دیگر تفریحات جذاب آبی در جزیره کیش است. پوشیدن یک کفش متصل به جت اسکی شما را تا اوج 12 متری آسمان می رساند و در جایی بین آسمان و زمین معلق نگه می دارد. چالش شما با آب جذاب ترین قسمت این بازی است. در واقع فشار آب شما را به ارتفاع می رساند و حالا شما هستید که باید با قدرت تعادل خود را حفظ نمایید. این بازی در جزیره کیش آموزش هم داده می شود. 

تور کیش؛ لوکس ترین تجربه مسافرتی ایران

پاراسل

یکی از جذاب ترین قسمت های تور کیش امتحان کردن چتر پاراسل است. شما سوار بر چتری رنگارنگ که با طناب به یک قایق تندرو متصل است بالا می روید و زمین جزیره کیش را زیر پای خود می بینید. حس آرامشی که در اوج آسمان کیش نصیب شما می شود با هیچ حس دیگری قابل مقایسه نیست.

از جزیره هندورابی چه می دانید؟

جزیره ای بین کیش و لاوان که با تفریحات جذاب آبی مسافران را مجذوب خود ساخته است. جزیره هندورابی 30 کیلومتر با کیش فاصله دارد و مسافران به راحتی می توانند به آن سفر کنند. وجود پرندگانی زیبا چون باز و شاهین و لاکپشت هایی که مشغول تخمگذاری هستند این جزیره را به مکانی جذاب تبدیل کرده است.

شاید سوال کنید چرا با وجود تفریحات دریایی کیش به سراغ تفریحات دریایی هندورابی برویم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مراکز تفریحی کیش معمولاً شلوغ است، اما هندورابی به علت کمتر شناخته بودن در فضایی آرام از مهمانانش پذیرایی می کند.

دلیل تنوع قیمت تورهای کیش چیست؟

فاکتورهای تعیین کننده قیمت تورهای کیش متفاوت هستند و به همین دلیل شاهد عرضه این  تور با قیمت های مختلف هستیم. برای مثال تور کیش نوروزی در بهترین حالت دو برابر تورهای دیگر قیمت دارد و این به سبب پر مخاطب بودن تور در این زمان خاص است. این درحالی است که سفر در روزهای گرم تابستان به این جزیره هزینه کمتری را خواهد داشت. جدا از فاکتور زمان می توان از عواملی چون کیفیت محل اقامت، مدت اقامت، شیوه سفر (هوایی/ زمینی)، مبدأ سفر و خدمات تور به عنوان فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش نام برد.

شما می تونید در سایت های مختلف، شاهد انواع تورهای لوکس، اقتصادی و ارزان قیمت کیش باشید و با توجه به بودجه خود هر کدام را انتخاب و رزرو نمایید. تورهای لوکس در هتل های پنج و چهار ستاره و تورهای ارزان در هتل های دو و یک ستاره برگزار می شوند.

بهترین هتل های کیش کدامند؟

کیش یک مقصد بین المللی است که هتل های مجللی را در خود جای داده و پروژه های اقامتی در حال ساخت بسیاری دارد. در این جزیره لوکس انواع هتل های پنج و چهار ستاره با سرمایه گذاری های عظیم ساخته شده اند که در سبک طراحی و داشتن امکانات از بهترین هتل های خارجی چیزی کم ندارند.

هتل ترنج

هتل ترنج یک نمونه بی نظیر از هتل های بین المللی کیش است که فضایی خاص را به خود اختصاص داده. این هتل در روی آب های خلیج فارس ساخته شده و اولین هتل دریایی خاورمیانه لقب گرفته. در اتاق های لوکس این هتل می توانید دریا را از پنجره و کف شیشه ای اتاق خود مشاهده کنید و نزدیک ترین فاصله را تا خلیج داشته باشید.کافی شاپ رو به دریا و رستوران های مجلل در فضایی به شدت زیبا تجربه اقامتی شما را به بهترین شکل ممکن رقم می زنند.

هتل داریوش

هتل داریوش از مجلل ترین هتل های جزیره با سبک خاص سنتی است که بیش از هتلی در جزیره توریست ها را به خود جذب کرده. طراحی این هتل الهام گرفته از بناهای زمان هخامنشی است و نمودهایی از این دوران در سراسر هتل به چشم می خورد. مدرن ترین امکانات در این هتل گنجانده شده اند تا بهترین اقامت ممکن را برای مسافران رقم بزنند.

هتل مارینا پارک

مارینا پارک از دیگر هتل های لوکس و جذاب جزیره است که مساحتی بالغ بر ده هکتار دارد. این هتل زیبا در دو طرف خود با ساحل مرجانی کیش پیوند خورده و فضایی دیدنی را نصیب مهمانان خود می کند. هتل پنج ستاره مارینا پارک امکانات بسیاری را در خود جای داده که زمین تنیس، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، بازی ویدئویی و فضای سبز تنها بخشی از آنهاست.

تور کیش؛ لوکس ترین تجربه مسافرتی ایران

چگونه تور کیش را رزرو کنیم؟

امروزه با وجود عرضه تور، سفر به جزیره بسیار آسان شده است. اغلب تورهای ارائه شده دارای خدمات کاملی از جمله رزرو بلیط، رزرو هتل و آفرهای ویژه تفریحی هستند و شما بدون کوچکترین نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید به این جزیره سفر کنید. شما بدون مراجعه به آژنس های مسافرتی می توانید رزرو آنلاین تور کیش را در دسترس خود داشته باشید و تنها با چند کلیک تمام مقدمات سفر خود را فراهم نمایید.

رزرو آنلاین تور کیش از تهران با قیمت های متنوع و خدمات متنوع ارائه میگردد . البته سایت های بسیاری در زمینه عرضه تورهای کیش فعال هستند و لازم است تور خود را از یک سایت معتبر خریداری کنید. توجه به خدمات تور را در هنگام رزرو فراموش نکنید. چرا که سایت های مختلف دارای خدمات متفاوتی هستند که می تواند کیفیت سفر شما را تحت تأثیر قرار دهد. در نهایت سخن خود را با شعری از سعدی در ستایش سفر به اتمام می رسانیم.

بسیار سفر باید تا پخته شودخامی                صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی

 

www.safarus24.com

021-25917120

09190115424