قاب گوشی ضد استرس چیست

این روزها هرکسی به نوعی با مشغله های ذهنی خود دست و پنجه نرم می کند. در چند سال اخیر ویجت های سرگرمی و ضد استرس زیادی به بازار آمده اند. یکی از این ویجت ها که از زمان معرفی بسیار محبوب شده است،  قاب گوشی ضد استرس می باشد. این محصول در مواقعی که دچار استرس هستید، می تواند در مدت زمان کوتاهی از میزان استرس شما بکاهد و لبخند را بر لب شما بنشاند. قاب گوشی ضد استرس نه تنها از بدنه گوشی همراه شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند، بلکه در جهت افزایش تمرکز و بهبود اعصاب هم نیز بسیار مفید می باشد. این نوع قاب با بهره مندی از رنگ بندی های بسیار جذاب توجه تمام افراد را به خود جلب می کند.

ضخامت لبه ها و قسمت پشتی کاور کاملا مناسب و استاندارد است.

جنس قاب گوشی ضد استرس

قاب گوشی ضد استرس از جنس سیلیکون می باشد و از نرمی و انعطاف خاصی برخوردار است. این محصول تمام بدنه گوشی را می پوشاند و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. به دلیل استفاده از سیلیکون در ساخت آن رسانای حرارتی بسیار بالایی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی محسوب می گردد. همچنین این ماده  اثرگذاری ضربه به بدنه ی گوشی را به حداقل می رساند. کاور گوشی ضد استرس به طور دقیق متناسب با ابعاد گوشی شما برش خورده است و از تمام حاشیه ها، اطراف دوربین، دکمه ها، پورت ها و سایر قسمت های گوشی را به طور کامل محافظت می کند. این قاب گوشی از ثبات رنگ بالایی برخوردار است و در دراز مدت دچار تغییر رنگ و رنگ پریدگی نمی گردد. به دلیل انعطاف پذیری بالا، نصب و جدا آن بسیار راحت می باشد.

 

مزایای کاور گوشی ضد استرس گوشی

  • در هنگام استفاده از قاب ضد استرس به هیچ عنوان نگران لغزش گوشی خود از دستانتان نباشید. حتی اگر دستان شما خیس باشند گوشی شما لیز نمی خورد.
  • از دیگر ویژگی های قاب، مقاومت در برابر خط و خش و رطوبت می باشد.
  • قاب گوشی ضد استرس با دارا بودن فیجت ضد استرس جهت برطرف سازی استرس و سرگرم کردن کودکان و حتی خودتان به خصوص در زمان های انتظار به شما خیلی کمک می کند. هرگاه احساس خستگی کردید، حباب های روی قاب را فشار دهید و سرگرم شوید
  • لمس بدنه ی نرم و لطیف کاور گوشی ضد استرس حس بسیار خوشایندی را به شما منتقل می کند.
  • این محصول مانند قاب گوشی عروسکی یونیکورن دارای ظاهری زیبا، خوش فرم و خوش استایل می باشد.
  • ضخامت لبه ها و قسمت پشتی کاور کاملا مناسب و استاندارد است.

11

لمس بدنه ی نرم و لطیف کاور گوشی ضد استرس حس بسیار خوشایندی را به شما منتقل می کند.

 

جمع بندی

واژه ی فیجت در زبان انگلیسی به معنای بی قراری است. قاب گوشی ضد استرس با ایجاد صدای ترق و تروق، سرگرمی بسیار جالبی می باشد و به برطرف کردم استرس بسیار کمک می کند. این محصول از مواد ضد حساسیت ساخته شده است و باعث بروز آلرژی در مصرف کنندگان نمی شود. همچنین برای ساخت این کاور از مواد اولیه ی سازگار با محیط زیست استفاده گردیده است. بر روی کاور گوشی ضد استرس رد اثر انگشت بر جای نمی ماند و در صورت کثیف شدن کافیست آن را از گوشی خود جدا کرده و با آب و صابون بشویید.