راهنمای گردش در کیش با تور دو روزه

اگر حتماً منتظر تعطیلات متوالی چندروزه هستید یا یک موقعیت عالی که کارهایتان را انجام دهید و سپس برای سفر وقت بگذارید، باید بدانید که این موقعیت حالا حالاها پیش نمی‌آید. همیشه برای سفر لازم نیست که  برنامه‌ریزی طولانی‌مدت کنید.

گاهی می‌توانید یک سفر دو روزه مختصر و مفید آخر هفته بروید و با یک روز مرخصی از کار، روحیه خود را جانی تازه ببخشید. شاید بسیاری تصور کنند که تور دو روزه باید فقط نزدیک باشد؛ اما هواپیما فاصله‌ها را کم کرده است. برای توری دو روزه می‌توانید با کمک پرواز کیش شیراز ، حتی این مسافت طولانی را طی کنید و نگران طولانی بودن مسیر نباشید. اگر اینطور است، با ما همراه باشید تا راهنمای گردش در کیش همراه با تور دو روزه را بهتر بشناسید.

راهنمای سفر در روز اول

روز اول با وجود آنکه شاید خسته باشید، می‌توانید به خوش‌گذرانی و تفریح در کیش بپردازید. برای این کار می‌توانید سری به مهم‌ترین جاذبه‌های کیش بزنید. در ادامه شما را با برنامه روز اول گردش در کیش آشنا می‌کنیم.

صبح را با ساحل مرجان شروع کنید

اگر فرصت دارید، بهتر است حتماً طلوع آفتاب را در ساحل مرجان باشید. در اسکله ساحل مرجان می‌توانید از زیباترین طلوع تمام جزیره کیش لذت ببرید. ساحل مرجان یک ساحل بسیار زیبا و تماشایی است و همچنین کلوب تفریحات آبی بسیاری نیز دارد.

7

تفریح در ساحل مرجان تا ظهر

در ساحل مرجان کلوب‌های بسیاری برای تفریحات آبی مختلف حضور دارند. شما می‌توانید تا ظهر خودتان را در این کلوب‌های هیجان‌انگیز مشغول کنید. تفریحاتی همانند شاتل، جت اسکی، بنانا، کریزی بوت یا حتی غواصی در کیش هستند که می‌توانند به خاطره‌ای فراموش نشدنی در سفرتان تبدیل شوند.

البته اگر محیط ساحل مرجان را دوست ندارید، می‌توانید برای تجربه این تفریحات آبی به ساحل میرمهنا یا اسکله تفریحی بروید؛ اما با این کار کمی زمان را از دست خواهید داد. ما می‌خواهیم تا هیچ زمانی را در این تور کوتاه مدت دو روزه هدر ندهید.

وقت‌گذرانی در اسکله تفریح تا هنگام شب

بعد از آنکه حسابی از تفریحات آبی در ساحل مرجان لذت بردید، می‌توانید به‌سمت اسکله تفریحی رهسپار شوید. اسکله تفریحی شامل تفریحات مختلفی از جمله کافه‌گردی، رستوران‌گردی، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و ... می‌شود. در این اسکله می‌توانید تا پاسی از نیمه شب حضور داشته باشید و از تفریحات مختلف لذت ببرید.

همچنین می‌توانید در تور کشتی‌های تفریحی این اسکله شرکت کنید و غروب آفتاب را هم از روی آب ببینید. در این ساحل تفریحات بسیاری وجود دارد. حتی می‌توانید سری به مجموعه بولینگ مریم بزنید و حسابی خوش بگذرانید. بعد از آن در رستوران‌های معروفی همانند توتی فروتی غذای خود را نوش جان کنید و به هتل باز گردید.

راهنمای سفر در روز دوم

صبح روز دوم را می‌توان باز هم به ساحل مرجان یا هر ساحل دیگری که دوست دارید بروید و از تماشای طلوع آفتاب لذت ببرید. البته سواحل صخره‌ای شرقی جزیره نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای تماشای طلوع آفتاب باشند.

ظهر سری به پارک دلفین‌ها بزنید

پارک دلفین‌ها از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی و جاهای دیدنی کیش به حساب می‌آید. در این پارک می‌توانید از نمایش دلفین‌ها لذت ببرید. البته مجموعه پارک دلفین‌ها فقط شامل نمایش دلفین‌ها نمی‌شود. بلکه می‌توانید از بخش‌های مختلف آن همانند باغ خزندگان و باغ پرندگان نیز دیدن کنید.

در این دو باغ می‌توانید شاهد زندگی انواع خزندگان خاص و پرندگان زیبای آفریقایی باشید. چند ساعتی را در این مجموعه می‌توانید سپری کنید و حسابی خوش بگذرانید. یادتان باشد که شما این همه وقت در پرواز شیراز کیش و پرواز کیش شیراز نبودید تا تماشای نمایش دلفین‌ها را از دست دهید!  در نهایت می‌توانید برای صرف غذا به یکی از رستوران‌های معروف کیش همانند رستوران معروف میرمهنا بروید.

خرید از ظهر تا غروب

همان طور که می‌دانید، کیش مراکز خرید بسیاری دارد .بسیاری از مراکز خرید کیش، اجناس خارجی و ته لنجی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کنند. پس می‌توانید انواع خوراکی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و تزئینی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از کیش تهیه کنید. همچنین این زمان بهترین موقعیت برای خرید سوغات کیش نیز محسوب می‌شود.

8

هنگام غروب به سراغ کشتی یونانی بروید

کشتی یونانی روایتی از داستانی بسیار غم‌انگیز است. به همین خاطر هنگام غروب آفتاب، این کشتی که نمادی از جزیره کیش به حساب می‌آید، ظاهری بسیار زیبا و عاشقانه پیدا می‌کند. پس بهتر است غروب را در کنار این کشتی باشید، عکس‌های یادگاری بگیرید و برای پرواز روز بعد، استراحت کنید.

نکاتی برای سفر دو روزه به کیش

  • می‌توانید تفریحات آبی را با بازدید از جاهای تاریخی و فرهنگی همانند شهر کاریز یا حریره جایگزین کنید؛
  • اگر قصد خرید ندارید، می‌توانید به جای آن سری به اوشن پارک کیش بزنید؛
  • درباره ساعت پرواز شیراز کیش و کیش شیراز یا هر پرواز دیگری که به‌سمت کیش می‌آید به‌خوبی تحقیق کنید. بهتر است پرواز را طوری انتخاب کنید که ساعات ابتدایی صبح به کیش برسد و ساعات انتهایی شب به‌سمت شهر خودتان باز گردد.

درنهایت می‌توان گفت که حتی از دورترین مقاصد هم می‌توانید به کمک هواپیما و البته با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح، از سفری دو روزه به کیش لذت ببرید. پس برای هر لحظه سفرتان برنامه‌ریزی کنید و کوچکترین فرصتی که برای سفر نصیبتان می‌شود، بهره‌مند شوید.