آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی

به شما تبریک می‌گوییم که سلامت خود و خانوادتان را در اولویت قرار داده و تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی گرفته‌­اید. با افزایش سطح آلودگی و آلاینده‌­های آب، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر جهان یک ضرورت است. با توجه به استقبال از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، برندهای متفرقه با قیمت­‌های متفاوت اغلب باعث سردرگمی خریداران می‌شوند. به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله با ارائه لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی و معرفی انواع مدل‌­های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی، شما را در انتخاب دستگاه متناسب و با کیفیت همراهی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی

انواع دستگاه تصفیه آب کدام است؟ مدل ها را بشناسید!

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با توجه به نیاز و شرایط مشتریان در مدل­‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می­‌شوند. در یک حالت کلی می‌­توان دستگاه‌­های تصفیه آب را به دو دسته تقسیم کرد:

  • دستگاه تصفیه آب زیرسینکی
  • دستگاه تصفیه آب رومیزی

همچنین دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به نوع فیلترها به دو دسته کارتریجی ساده و اینلاین تقسیم می‌شوند. با توجه به تفاوت مدل­‌ها، قیمت هر کدام از دستگاه‌­ها متفاوت است. می­‌توانید از طریق وب‌سایت تصفیه آب آبینو اطلاعات بیشتری از قیمت و مشخصات هر کدام از مدل‌­های دستگاه تصفیه آب به دست آورید.

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر مهم است؟ قیمت تنها ملاک نیست!

اختلاف قیمت مدل­‌های متفاوت دستگاه تصفیه آب آکواجوی به دلیل کیفیت قطعاتی است که در تولید دستگاه به کار برده می‌شود. به‌عنوان مثال قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی قابدار کمی بیشتر از دستگاه تصفیه آب بدون قاب است. دستگاه‌های تصفیه آب قابدار به لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با بدون قاب ندارند. تنها تفاوت آن ها قابدار یا بدون قاب بودن دستگاه است.

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی توجه داشته باشید که اختلاف قیمت دستگاه به چه دلیل است. هرگز قیمت بالا و پایین، ملاک صحیحی برای خرید دستگاه تصفیه آب نیست. قیمت بالا نشانه کیفیت نیست. قیمت پایین نیز نشانه به‌صرفه بودن و خرید متناسب نیست. قبل از قیمت، حتما به مواردی مانند اعتبار برند، استاندارد و بهداشتی بودن تمام قطعات دستگاه، کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب، اعتبار شرکت، گارانتی و ضمانت دستگاه، خدمات پس از فروش و تأمین فیلترهای استاندارد و بهداشتی توسط شرکت توجه ویژه داشته باشید.

 با افزایش سطح آلودگی و آلاینده‌­های آب، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر جهان یک ضرورت است.

به مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی توجه کنید؛ مراقب باشید تقلبی نخرید!

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی به مشخصات دستگاه توجه کنید. حتما از شرکت معتبر خرید کنید. دستگاه‌های تولید شده فیک در بازار بسیار هستند. افراد سودجویی که در بازی رقابت و کسب سود قرار دارند معمولا به سلامت دیگران توجهی ندارند. به همین دلیل حتما دقت کنید که دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی نخرید. با مطالعه چک لیست کاملی از راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب اطلاعات دقیقی از مشخصات دستگاه تصفیه آب برند و با کیفیت را به دست آورید و سپس اقدام به خرید کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخرم؟ برند و کیفیت قطعات بسیار مهم است!

آب تنها نوشیدنی است که هیچ جایگزینی ندارد. همچنین تنها نوشیدنی است که بدون آن حتی برای چند روز زنده نمی‌مانیم. بیشتر مواد تشکیل دهنده تمام اندام‌­ها و 60 درصد از وزن کل بدن ما، از آب تشکیل شده است. به همین دلیل است که باید نسبت به سلامت آب آشامیدنی خود بسیار حساس باشیم و دستگاه تصفیه آب برند، با کیفیت و استاندارد بخریم.

آکواجوی کانادا یکی از برندهای معتبر جهانی است. کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب آکوجوی در آزمایشگاه­های تخصصی آب آزمایش شده و استانداردهای جهانی NSF، WQA و تأییدیه سازمان غذا و داروی ایران را گرفته است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواجوی از مواد خوراکی و بهداشتی تولید شده است. همچنین برند آکواجوی از سال 1382 به عنوان اولین وارد کننده دستگاه ­های تصفیه آب در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. آکواجوی همراه با 500 نماینده در سراسر کشور تأمین سلامت آب آشامیدنی ایرانیان را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مونتاژ ایران

با توجه به تحریم‌ها و افزایش تورم در سال­‌های اخیر، آکواجوی با مونتاژ دو مدل دستگاه تصفیه آب با نام‌­های الیت و تصفیه آب پرایم در ایران تصمیم به کاهش هزینه‌ها برای مصرف کننده گرفته است. هدف اصلی مونتاژ دستگاه در ایران این بود که مشتریان بتوانند دستگاه تصفیه آب خانگی را با قیمت به صرفه‌­تری خریداری کنند.

به دلیل اینکه بسیاری از هزینه‌های حمل و نقل دریایی، بیمه، گمرک و ارز دیگر صورت نمی‌گیرد، هزینه نهایی دستگاه تصفیه آب پرایم و تصفیه آب الیت برای مصرف کننده کاملاً به‌صرفه بوده و دستگاه نیز کیفیت بالایی دارد. قطعات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی الیت و پرایم وارداتی است و در ایران مونتاژ می‌شود. قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی الیت و پرایم آکواجوی از 4 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود. قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مونتاژ ایران ارزان تر از دستگاه تصفیه آب مونتاژ تایوان است.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی مونتاژ تایوان؛ با تخفیف ویژه بخرید!

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی مونتاژ تایوان نسبت به دستگاه تصفیه آب زیر سینکی مونتاژ تایوان گران‌تر است. اما شما می‌توانید رنگ و ظاهر دستگاه تصفیه آب رومیزی را با دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کارتان هماهنگ کنید. قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از 5 تا 9 میلیون تومان است. دستگاه تصفیه آب مونتاژ تایوان وارداتی است به همین دلیل قیمت تمام شده آن بیشتر از دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران است. کلیه دستگاه‌های تصفیه آب مونتاژ ایران و تایوان آکواجوی تا 36 ماه گارانتی تعویض بی قیدو‌شرط قطعات دارند. 36 ماه ضمانت و گارانتی تعویض نشان از اعتبار شرکت آکواجوی، کیفیت قطعات و استاندارد بودن دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران و تایوان است.

آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی

آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی

قیمت محصولات وارداتی معمولاً به نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا، هزینه های گمرک، بیمه و کشتیرانی بستگی دارد. اما در حال حاضر لیست قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی به شرح زیر است:

  • قیمت تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم 4 میلیون و 600 هزار تومان
  • قیمت تصفیه آب آکواجوی مدل الیت 4 میلیون و 700 هزار تومان
  • قیمت تصفیه آب آکواجوی مدل لجند 7 میلیون و 900 هزار تومان
  • قیمت تصفیه آب آکواجوی مدل لوتوس 8 میلیون تومان
  • قیمت تصیه آب لیلیوم مدل لیلیوم 8 میلیون و 200 هزار تومان

برای دریافت کد تخفیف و مشاوره رایگان با پشتیبانی آبینو به شماره 09220818026 تماس بگیرید یا به وب‌سایت  Abino.shopمراجعه کنید!

آبینو نماینده آنلاین آکواجوی، قبل از خرید حتما مشاوره بگیرید!

در  این مقاله آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی را بررسی کردیم. همچنین در رابطه با انواع مدل دستگاه های تصفیه آب، اهمیت برند و کیفیت قطعات، استاندارد و بهداشتی بودن دستگاه تصفیه آب توصیح دادیم. قیمت تنها ملاک برای خرید دستگاه تصفیه آب نیست و بهتر است حتما از شرکت و نمایندگان معتبر، دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید.

آبینو نماینده آنلاین آکواجوی است. شما می‌توانید آخرین لیست قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی و تایوانی را از کارشناسان آبینو استعلام بگیرید. همچنین اگر در زمینه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی یا تایوانی سؤال، ابهام یا نیاز به مشاوره دارید با شماره 09220818026 تماس بگیرید و قبل از خرید، از انتخاب خود مطمئن شوید. با تصفیه آب آبینو آبی گوارا، سالم و بهداشتی در اختیار داشته باشید.