بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس

شمارش معکوس به‌طور ناخودآگاه حس تعجیل در انجام کاری را به انسان انتقال می‌دهد؛ به‌همین دلیل، بسیاری از بازاریابان برای ترغیب مشتریان خود به خرید کردن، از این افزونه استفاده می‌کنند. البته این موضوع یکی از کاربرد‌های افزونه شمارش معکوس به‌حساب می‌آید. به‌طورکلی از پلاگین‌های بسیاری برای شمارش معکوس استفاده می‌شود که هر‌کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

در این مقاله بهترین افزونه‌های شمارش معکوس در وردپرس و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا به‌عنوان راهنمایی جامع برای انتخاب پلاگین شمارش معکوس مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

چند نوع افزونه countdown برای وردپرس وجود دارد؟

افزونه‌های شمارش معکوس با توجه به کاربردی که دارند به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. برای اینکه بتوانید بهترین پلاگین را انتخاب کنید، ابتدا باید با این دو دسته آشنا شوید.

پلاگین زمان شمار عادی برای ایجاد شمارش معکوس ثابت

پلاگین شمارش معکوس عادی را با نام افزونه شمارنده معکوس ثابت نیز می‌شناسند. این تایمر، زمان را به‌صورت معکوس به همان میزان می‌شمارد که تنظیم کرده باشید. به‌عنوان مثال، در سایت فروشگاهی خود برای مدت 2‌ساعت، 20‌درصد تخفیف روی محصولی خاص اعمال کرده‌اید. هر کاربری که وارد سایت می‌شود، مدت زمان سپری شده را به‌صورت ثابت می‌بیند. یعنی اگر 10‌دقیقه زمان از آغاز شمارش معکوس گذشته باشد، تایمر را روی ‌1ساعت و ‌50دقیقه مشاهده می‌کند.

افزونه شمارنده معکوس حرفه‌ای همیشه سبز یا evergreen

افزونه‌های شمارش معکوس همیشه سبز حرفه‌ای‌تر از شمارنده‌های معمولی کار می‌کنند. به این صورت که برای هر کاربر شمارنده‌ای جدا در نظر می‌گیرد. یعنی اگر زمان شمار معکوس روی 2‌ساعت تنظیم شده باشد، این 2‌ساعت هنگام ورود هر کاربر به سایت به‌صورت جداگانه فعال می‌شود. روش شمارش معکوس همیشه سبز به‌عنوان تکنیکی قدرتمند در بازاریابی به‌شمار می‌آید، زیرا حس فوریت در مشتریان ایجاد می‌کند. 

برخی کسب‌و‌کار‌ها برای اطلاع رسانی تخفیف‌های فروشگاهی خود از سامانه‌های پیامکی استفاده می‌کنند. آن‌ها با خرید سامانه پیامکی و ارسال اس‌ام‌اس تبلیغاتی برای مشتریان از آن‌ها برای ورود به سایت و استفاده از تخفیف‌ها دعوت می‌کنند. به‌محض ورود مشتریان به سایت شمارش معکوس شروع شده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات می‌کنند. نکته قابل توجه در انتخاب افزونه شمارش معکوس در وردپرس این است که اکثر پلاگین‌ها به‌صورت شمارش معکوس عادی کار می کنند؛ بنابراین، حتما در انتخاب بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس برای سایت خود به این نکته توجه کنید.

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس

افزونه شمارش معکوس OptinMonster؛ قدرتمند، کاربردی و همیشه سبز

پلاگین OptinMonster یک افزونه شمارش معکوس قدرتمند است که کاربران سردرگم در سایت را تبدیل به مشتریانی ارزشمند می‌کند. با استفاده از این پلاگین می‌توانید هر دو قابلیت تایمر ثابت و همیشه سبز را ایجاد کنید. این شمارنده‌ها می‌توانند در هر صفحه با تنظیمات خاص مورد نظرتان ایجاد شوند. قابلیت نوار شناور از ویژگی‌های این افزونه است که به کمک آن می‌توانید تایمر را به‌صورت شناور در صفحه ایجاد کنید تا به‌طور مداوم در معرض دید مخاطب باشد.

با استفاده از نسخه Pro افزونه شمارش معکوس OptinMonster امکانات ویژه‌ای را در اختیار خواهید داشت که عبارت‌اند از: 

  • نوار‌های شناور
  • ویجت‌های درون خطی
  • شمارش معکوس به‌صورت پاپ‌آپ
  • پاپ‌آپ‌های خوش‌آمدگویی تمام صفحه
  • تنظیم تایمر بر اساس موقعیت مکانی کاربر

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از افزونه‌های شمارش معکوس، بالا بردن نرخ فروش به کمک روش‌های به‌روز بازاریابی است. کسب‌و‌کار‌های بزرگ برای افزایش فروش از برخی روش‌ها مانند ارسال پیامک استفاده کرده و با ارسال اس‌ام‌اس‌های جذاب کاربران را به سمت مراجعه به سایت و خرید هدایت می‌کنند. افزونه دیجیتس برای ثبت‌نام از طریق شماره تلفن طراحی شده است. این افزونه به‌صورت خودکار شماره موبایل‌ها را ذخیره می‌کند تا در صورت نیاز برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بتوان از آن‌ها استفاده کرد. 

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس

افزونه شمارش معکوس Countdown timer Ultimate، پرکاربرد و ساده

افزونه Countdown timer Ultimate یکی از پرکاربرد‌ترین افزونه‌ها به‌شمار می‌رود. این افزونه تا به امروز بیش از 20‌هزار نصب داشته است. از مزیت‌های تایمر اولتیمیت سادگی محیط کاربری است که همه افراد تازه‌کار نیز به‌راحتی از آن استفاده می‌کنند. محدودیت افزونه شمارش معکوس Countdown timer Ultimate در معمولی بودن آن است؛ یعنی نمی‌توانید از این پلاگین به‌عنوان افزونه همیشه سبز استفاده کنید.

از مزایای دیگر افزونه تایمر التیمیت می‌توان به سفارشی‌سازی ظاهر تایمر اشاره کرد که با کمک آن می‌توانید قالب زمان‌شمار را به حالت دل‌خواه در بیاورید. اگر به زیبا بودن فضای کار وردپرس نیز اهمیت می‌دهید، قابلیت ایجاد محیطی حرفه‌ای و زیبای‌سازی این پنل هم باید برای شما جذاب باشد. برای این کار می‌توانید از افزونه پنل کاربری آپ استفاده کنید.

پلاگین شمارنده SeedProd برای ساختن صفحات با ماهیت به‌زودی

افزونه شمارش معکوس SeedProd برای ساختن صفحات به‌زودی یا Coming Soon پلاگین مناسبی است. همچنین، اگر سایت شما به تعمیر نیاز دارد، برای مشخص کردن زمان تعمیر و نگهداری می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. از آنجایی که این افزونه نشان‌دهنده زمان خاصی است، در دسته‌بندی افزونه‌های معمولی یا ثابت قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های قابل توجه این افزونه می‌توان به قابلیت auto launch اشاره کرد. با فعال کردن این قابلیت و مشخص کردن زمان مشخص، سایت شما به‌صورت خودکار دوباره لانچ می‌شود.

تایمر معکوس Countdown Builder زمان شمار ساده با سبک‌های متنوع

از Countdown Builder می‌توان به عنوان یکی از ساده‌ترین افزونه‌های زمان شمار معکوس یاد کرد. در این افزونه چند سبک متنوع تعبیه شده است که عبارت‌اند از: 

  • شمارش معکوس دایره‌ای
  • شمارش معکوس ساعتی
  • صفحه به‌زودی یا Coming Soon

در صورت نیاز می‌توانید جزئیات نحوه نمایش تایمر را نیز تغییرات داد. به‌عنوان مثال، تغییر مواردی مانند اندازه فونت، سبک انیمیشن و تگ‌ها در این پلاگین امکان‌پذیر است.

پلاگین زمان‌شمار T (-) Countdown، افزونه انعطاف‌پذیر و رایگان وردپرسی

افزونه T (-) Countdown یکی از انعطاف‌پذیر‌ترین پلاگین‌های شمارش معکوس وردپرس است. این افزونه کد‌ کوتاه است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی زمان‌شمار معکوس را در مطالب و صفحات مختلف نمایش دهید. انعطاف‌پذیر بودن T (-) Countdown این امکان را به‌وجود می‌آورد تا ظاهر تایمر را با برخی ترفند‌های CSS بهبود ببخشید.

طراحی سایتی کاربردی با استفاده از افزونه‌های به‌روز فراز اس‌ ام‌ اس 

در این مقاله به‌طورکامل به‌روز‌ترین و پرکاربرد‌ترین افزونه‌های شمارش معکوس وردپرس را معرفی کردیم و ویژگی‌ها و کاربردهای هریک را شرح دادیم. توجه داشته باشید زمانی می‌توان پلاگینی را به‌عنوان بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس معرفی کرد که به بهترین نحو نیاز شما را پوشش دهد؛ بنابراین، پیش از نصب این افزونه‌ها به‌خوبی مطالب گفته شده در این مقاله را مطالعه کنید.

فراز اس‌ ام‌ اس  پرکاربرد‌ترین افزونه‌های وردپرس را در اختیار کاربران قرار می دهد. این افزونه‌ها به بهترین نحو با پنل‌های پیامکی منطبق شده‌اند تا به ‌شما در داشتن سایتی جامع و کاربردی کمک کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت پرکاربرد‌ترین افزونه‌های وردپرس به سایت farazsms.com مراجعه کنید. همچنین اگر برای تهیه پلاگین‌ها و پنل‌های پیامکی نیاز به راهنما داشتید، با شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس‌ ام‌ اس آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.