دیجی کار عرضه کننده لوازم یدکی ام وی ام

امروزه خرید لوازم یدکی ام وی ام و قطعات خودروهای چینی کار دشوار و پیچیده ای نیست. شما میتوانید با کمک از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی مختلف “خرید لوازم یدکی خودرو” در عرض چند دقیقه قطعه مورد نظر خودرو خود را خریداری کنید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

1

معیارهای اصلی انتخاب فروشگاه لوازم یدکی خودرو

  1. دارا بودن نمادها و مجوزهای لازم
  2. اصالت کالا
  3. تنوع محصولات
  4. سرعت بالای سفارش گذاری و سهولت خرید
  5. مشاوره فروش و خدمات پس از فروش آنلاین
  6. ارسال رایگان و به صورت کاملا اطمینانی
  7. ضمانت مرجوعی و گارانتی محصول
  8. حذف واسطه

مزیت های خرید اینترنتی قطعات یدکی خودرو

پرهیز از شتاب زدگی

صرفه جویی در زمان

انتخاب محصول با ضمانت فروش

بررسی کامل محصول

بررسی اصالت کالا از روی اطلاعات درج شده

انتخاب محصول مورد نظر از ارزان ترین فروشنده

فروشگاه لوازام یدکی خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

همان گونه که اطلاع دارید فروش اینترنتی نیز مانند حضوری نیازمند مهارت های خاصی می باشد. بنابراین اگر قواعد فروش آنلاین رعایت نشود می تواند اعتماد مشتری را جذب نکند. بهتر است بدانید که یکی از اصلی ترین قواعد فروشگاه آنلاین داشتن یک سایت بسیار قوی و پر مخاطب می باشد. فروشگاه آنلاین باید از نظر UI و UX مشتری را راضی کند. علاوه بر این برای جلب اعتماد مشتری فروشگاه مورد نظر دارای نماد مخصوص باشد. پس نتیجه می گیریم که یک فروشگاه معتبر باید تمامی شاخص های استاندارد را داشته باشد تا توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند.

خرید اینترنتی لوازم یدکی را از کجا شروع کنیم؟

باید بدانید که در قدم اول بهتر است که تامین کنندگان محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. این کار با سرچ کردن در گوگل قابل دسترسی می باشد. پس از انجام این کار شما دو راه پیش رو دارید:

1- با توجه به حجم و شرایط نگهداری قطعات خودرو باید یک انبار برای نگهداری محصولات مورد نظر خود اجاره کنید.

2- سفارش ها را از مشتریان بگیرید و کالای نهایی را از طرف تامین کننده برای مشتریان خود ارسال نمائید.

از آن جایی که روش اول برای تامین اجناس نیاز به سرمایه اولیه دارد به شما پیشنهاد می کنیم که روش دوم را برای خرید اینترتی لوازم یدکی انتخاب کنید. از مزیت های دیگر روش دوم این است که محصولات شما همیشه موجودی دارند و هر وقت که بخواهید به آسانی می توانید اجناس مورد نظر مشتریان خود را فراهم کنید. همچنین بعضی از قطعات مربوط به خودروهای سنگین هستند به همین دلیل بسته بندی آن ها امری دشوار می باشد. بنابراین روش دوم بسیار کارآمد تر از روش اول می باشد.

چه نوع قطعاتی بیشتر به صورت اینترنتی خریداری می شوند؟

بر اساس آمارهای انجام شده 5 دسته از قطعات تقاضای خرید آنلاین بیشتری نسبت به دیگر قطعات دارند که شامل موارد زیر می باشد.

  • قطعات مکانیکی: رادیاتور، پایه های موتور، گیربکس، سوپاپ و پیستون، سرسیلندر، شمع، میل لنگ، تسمه تایم.
  • قطعات خدماتی: لاستیک ها، قطعات تعلیق، قطعات سیستم ترمز، کیت های کلاچ، استارت، فیلتر های سوخت.
  • قطعات الکتریکی: کابل، رله، فیوز، استارت، انژکتور، پمپ سوخت، دینام.
  • قطعات داخلی: روکش صندلی، دستگیره دنده، آفتاب گیر، پانل های داشبورد.
  • قسمت های بیرونی: تیغه های برف پاک کن، سپرها، آینه های جانبی، چراغ های جلو، چراغ های عقب، لامپ های جایگزین، کلاهک هاب.

لوازم یدکی ام وی ام

برند ام وی ام از جمله برند های خودروساز چینی می باشد که مدل های ام وی ام110، ام وی ام 315، ام وی ام X33، ام وی ام 530، ام وی امX22، توسط مدیران خودرو در ایران معرفی و مونتاژ شد. به همین دلیل خرید قطعات ام وی ام از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه اشخاصی است که دارای یکی از خودروهای ام وی ام و یا قصد خرید آن را دارند.

خرید لوازم یدکی ام وی ام

قیمت لوازم ام وی ام بسته به نوع و مدل خودرو متفاوت می باشد.اما به طور کلی در رده متوسط قرار دارند و به راحتی می توان در بازار لوازم یدکی ام وی ام به آن ها دسترسی داشت. قطعات اصلی ام وی ام دارای قیمت بالاتر و کیفیت بهتری نسبت به قطعات وارداتی که توسط تامیت کنندگان داخلی به فروش می روند عرضه می شود.

فروش اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام

از آن جایی که خدمات پس از فروش ام وی ام در شهرهایی چون کرج، شیراز، اصفهان و...به خصوص شهر های کوچک ضعیف می باشد. بهترین و کم هزینه ترین نوع خرید آنلاین و اینترنتی می باشد.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 315

2

خودروی ام وی ام 315 یکی ازیکی از محصولات شرکت مدیران خودرو می باشد این خودرو در سه مدل معمولی، ام وی امNEW315 و ام وی ام 315S تولید شده است. قطعات یدکی خودروی ام وی ام315 از پر مصرف ترین قطعات خودروی در ایران است و این به دلیل استقبال زیاد مردم از این خودرو می باشد. لوازم یدکی ام وی ام 315 شامل: لوازم بدنه ام وی ام 315، قطعات موتوری وقطعات گیربکسی می باشد.

قطعات بدنه ام وی ام 315 شامل: سپر جلو ، درب عقب ، فلاپ سپر، شیشه آینه بغل و... می باشد.

لوازم موتوری ام وی ام 315 شامل: سرسیلندر ، واشر سر سیلندر، دسته موتور ، پیستون و... می باشد.

خرید لوازم یدکی ام وی ام X22

3

کلیه ی قطعات جلوبندی،  موتوری و لوازم یدکی ام وی ام X22 شامل: سپر جلو، سپر عقب، کمک فنر، رادیاتور، کولر، فن کولر، تسمه تایم، تسمه دینام، هرزگرد دینام، هرزگرد تسمه تایم، شل گیر، گلگیر، آینه بغل، میل موج گیر، رام زیر موتور، بازویی طبق، دیاق آهنی چپ و راست، سیبک طبق، سیبک فرمان، بوش طبق، سرپلوس چرخ جلوی راننده و شاگرد، پمپ قفل درب عقب، اویل پمپ، واتر پمپ، دینام استارت، دسته موتور پایین راست و چپ، دسته موتور بالا، درب موتور، پوسته گیربکس، سنسور روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، سنسور آب، دستگیره های داخلی و بیرونی، سنسور اکسیژن، پمپ کلاچ، لنت ترمز، بوستر ترمز، درب شیشه جلو وعقب، کاتالیزور، واشر سر سیلندر، شمع، شیشه جلو وعقب، درب عقب،صفحه کلاچ، سوزن انژکتور و ... می باشد.

با کیفیت ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

فروشگاه اینترنتی دیجی کار تامین کننده انواع قطعات یدکی و لوازم یدکی ماشین، فعالیت خود را سال های پیش در بازار تهران آغاز کرد و همواره با در نظر گرفتن درصد سود پایین و رضایت مشتری خودرو توانست در راستای حمایت از مصرف کنندگان سهم به سزایی داشته باشد. دیجی کار شاپ آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.digicarshop.com  مراجعه نمایید.