چرا خرید اقساطی گوشی به‌صرفه است؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که این روزها گوشی نداشته باشد. گوشی یکی از وسایل پرکاربرد روزمره هر فرد است و ازطریق آن شما می‌توانید بسیاری از کارهای خود را به‌موقع و سریع انجام دهید. هر گوشی هوشمند حداقل امکاناتی دارد که نیاز شما را برطرف می‌کند. داشتن یک دوربین باکیفیت، سرعت بالا در استفاده از برنامه‌ها، عمر طولانی باتری و غیره از جمله ویژگی‌هایی است که انتظار دارید گوشی شما از آن برخوردار باشد. 

قیمت گوشی‌ها در چند سال اخیر باتوجه به تورم و نوسانات قیمت شتاب زیادی داشته و ممکن است این شتاب در آینده هم بیشتر شود. به‌همین دلیل خرید اقساطی گوشی می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد تا شما را از نوسانات بازار در هنگام خرید کالا دور نگه دارد. ما در اینجا به چند نکته از مزایای خرید اقساطی گوشی اشاره کرده‌ایم.

الان بخرید، بعدا پرداخت کنید 

شاید برای شما پیش آمده که قصد خرید کالایی داشته‌اید، اما در آن زمان هزینه کامل برای خرید کالای موردنظرتان فراهم نبوده است. خرید اقساطی یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌توانید بدون آنکه هزینه گوشی خود را همان لحظه به‌طور کامل پرداخت کنید، در ماه‌های بعد و در میزان معینی بپردازید. در این صورت علاوه بر اینکه از افزایش قیمت ناشی از تورم در امان مانده‌اید، توانسته‌اید زودتر گوشی موردنظر خود را به‌دست آورید. 

فرض کنید قیمت گوشی موردنظرتان در این لحظه ۱۰ میلیون تومان است، اما تا شش ماه بعد به حدود ۱۴ میلیون تومان برسد. اگر گوشی خود را با قیمت ۱۰ میلیون تومان به‌صورت قسطی خریداری کرده باشید، با درنظر گرفتن سود اقساط، باز هم به نفع شما تمام خواهد شد.

چرا خرید اقساطی گوشی به‌صرفه است؟

درد پرداخت نقدی را کم کنید

پرداخت هزینه کامل برای خرید یک کالا حتی اگر پول کافی داشته باشید، ممکن است حس خوبی را برای شما ایجاد نکند. درحالی‌که در خرید اقساطی معمولا هزینه‌ای را به‌عنوان پیش‌پرداخت می‌پردازیم و مابقی هزینه را در ماه‌های بعد پرداخت خواهیم کرد. در این صورت فشار کمتری برای پرداخت هزینه یک کالا به ما وارد می‌شود. با خرید اقساطی با اینکه گوشی خود را به‌دست آورده‌ایم، اما هزینه آن را به‌مرور پرداخت خواهیم کرد. این نوع پرداخت معمولا درد کمتری را در پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده در ذهن شما ایجاد می‌کند.

بهترین را انتخاب کنید

با جست‌وجوی فراوان و درنظر گرفتن بودجه خود بالاخره توانسته‌اید، گوشی مناسبی را پیدا کنید. اما دلتان با گوشی دیگری است که امکانات بیشتری دارد و در مقابل باید هزینه بیشتری بابت آن بپردازید. خرید اقساطی به شما کمک می‌کند که قدرت انتخاب بیشتری در خرید گوشی دلخواه خود داشته باشید و همان گوشی‌ای را بخرید که باکیفیت‌تر است و می‌خواهید مدت‌زمان بیشتری را با آن سر کنید. این نکته را هم درنظر بگیرید که باتوجه به شرایط تورم، ارزش اقساط پرداختی شما در ماه‌های بعد کمتر خواهد شد و شما با وجود خرید گوشی بهتر متحمل هزینه کمتری خواهید شد.

با خرید اقساطی وسایل موردنیاز دیگر را هم تهیه می‌کنید

گاهی اوقات مجبور هستید برای خرید وسایل موردنیازتان الویت‌بندی کنید. درصورتی‌که با خرید اقساطی ممکن است بتوانید همه وسایل موردنیازتان را یک‌جا بدست آورید. اگر قصد خرید گوشی دارید و مقداری از هزینه آن را پس‌انداز کرده‌اید، با خرید اقساطی می‌توانید تنها قسمتی از هزینه خود را صرف خرید گوشی کنید و با مابقی آن، سایر کالاهای موردنیاز خود را به‌صورت قسطی بخرید.

خرید اقساطی بهترین گوشی با ازکی‌وام

اگر تصمیم به خرید اقساطی گوشی یا هر کالای دیگر گرفته‌اید اما نمی‌دانید از چه طریقی اقدام کنید، ما به شما ازکی‌وام را پیشنهاد می‌دهیم. ازکی‌وام پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اعتباری است که امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی از فروشگاه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. برای دریافت این اعتبار کافی است که اینجا کلیک کنید. سپس با ثبت‌نام و واردشدن به پنل ازکی‌وام به سراغ هرکدام از طرح‌های اعتباری‌ای که می‌خواهید بروید. در ادامه مراحل دریافت اعتبار را با بارگذاری برخی مدارک هویتی و شغلی خود طی می‌کنید و در صورت تایید و اعتبارسنجی، اعتبار درخواستی به حساب شما افزوده می‌شود. اگر قصد خرید اقساطی گوشی با ازکی‌وام دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید. البته با دریافت اعتبار در ازکی‌وام می‌توانید انواع کالاهای دیگر مانند لپ‌تاپ، دوچرخه، گیتار، یخچال و غیره را هم به‌صورت اقساطی خریداری کنید.