اجاره ویلا و سوئیت در تهران با اسنپ روم

بهار و تابستان فصل سفر است و تفریحات خاص خود. برخی از ما تعطیلات عید را زمان مناسبی برای سفر کردن می‌دانیم و برخی دیگر، کمی که هوا گرم‌تر می‌شود یعنی در آستانه تابستان را فصل سفر می‌دانند. شاید خیلی مهم نباشد که چه زمانی از سال سفر می کنیم، مهم این است که چه زمانی از سال به کجا سفر می کنیم.

اجاره ویلا و سوئیت در تهران با اسنپ روم

اگر در آستانه تابستان قصد سفر به تهران را دارید، بهتر است بدانید اطراف تهران هوای خنک‌تری دارد و شاید برای اقامت مناسب‌تر باشد. ویلاهای اطراف تهران گزینه مناسبی برای اقامت، تفریح و گذراندن اوقات خوش به همراه خانواده و دوستان هستند.

اجاره ویلا لواسان یکی از آن پیشنهاداتی است که در فصول گرم سال نمی‌توان به آن نه گفت. آب و هوای خنک و معتدل لواسان حتی خیلی از ساکنین تهران را برای اجاره ویلا در روزهای پایانی هفته به خود جذب می کند.

برای اجاره ویلا لواسان تنها لازم است سامانه‌های آنلاین رزرواسیون اقامتگاه را چک کنید و منطقه ای که دوست دارید در آن ویلا اجاره کنید را جستجو کنید.

فیلتر کردن شهر محل اقامت یا حتی محدوده قیمتی که برای اجاره روزانه ویلا در نظر دارید، دامنه نتایج را برای شما کاملا نزدیک به ویلای موردنظرتان کرده و لازم نیست بین صدها مورد مختلف به دنبال ویلا بگردید.

ویلاها امکانات مختلفی دارند که با توجه به آن ممکن است اجاره بهای روزانه آن تغییر کند. تمامی این امکانات در قسمت توضیحات هر ویلا در وبسایت‌ به همراه تصاویر موجود است.

یکی از این امکانات که بر قیمت تاثیرگذار است، وجود استخر است. استخرها می‌توانند به صورت روباز یا سرپوشیده باشند. ممکن است ویلایی هر دو آن را نیز داشت باشد که باعث افزایش قیمت بیشتری خواهد شد. جکوزی و سونا نیز دو امکان تاثیرگذار دیگر بر قیمت است که معمولا ویلاهای استخردار، شامل این موارد نیز هستند.

متراژ ویلا یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. هرچه ویلا بزرگتر باشد، طبیعتا اتاق خواب و فضای بیشتری دارد که این به معنای افزایش ظرفیت برای پذیرش مسافران است. در این حالت هزینه اجاره ویلا افزایش می‌یابد.

امکانات رفاهی جانبی نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت هستند. مواردی نظیر اتاق‌ بازی، میز بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، باربیکیو، پارکینگ مسقف و ...

اگر در تهران زندگی می‌کنید و تنها برای داشتن یک آخر هفته خوب و آرام ویلا اجاره می‌کنید، به موقعیت جغرافیایی ویلا توجه کنید. آرام بودن منطقه‌ای که ویلا در آن قرار گرفته، برایتان یک تعطیلات آخر هفته آرام را به ارمغان خواهد آورد.

اما اگر برای برگزاری جشن ویلا اجاره می‌کنید، حتما دقت کنید که ویلاهای مختص جشن را انتخاب کنید. ویلاهای مشخصی برای جشن‌ها وجود دارد که مالکان آن، با توجه به کاربری ویلا آن را دکور کرده‌اند. در غیر اینصورت شما اجازه برگزاری جشن در ویلا نیستید و تنها متناسب با تعداد ظرفیت اعلام شده ویلا، افراد اجازه ورود خواهند داشت.

اجاره ویلا و سوئیت در تهران با اسنپ روم

امکاناتی که برای ویلا نام بردیم، در مورد اجاره روزانه سوئیت در تهران نیز صدق می‌کند و اگر سوئیتی  با این امکانات اجاره کنید احتمالا قیمت آن بالاتر از حد معمول خواهد بود.

البته سوئیت‌ها معمولا در مقایسه با آپارتمان مبله امکانات کمتری دارند. برخی ممکن است تنها شامل یک سالن نشیمن، یک یا دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی باشند و حتی آشپزخانه هم نداشته باشند.

اما شرایط اجاره مبله تهران کمی فرق می‌کند. آپارتمان‌های مبله معمولا امکانات کامل یک خانه را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این حالت شما حتی می‌توانید به جای صرف وعده‌های غذایی خود در رستوران، آشپزی و یک سفر اقتصادی‌تر را تجربه کنید.

همچنین اقامت در آپارتمان مبله به شما امکان زندگی در کنار مردم محلی و آشنایی با فرهنگ شهرنشینی شهر میزبان را می‌دهد که این یکی از جذابیت‌های سفر است.

اما مواردی وجود دارد که به طور کلی در اجاره سوئیت  یا اجاره مبله در تهران باید در نظر گرفت. مواردی همچون:

  1. دسترسی آسان به مراکز گردشگری

در یک سفر تفریحی، شما با هدف گردش و تفریح وارد تهران شده‌اید. بنابراین، بهتر است پیش از آنکه ویلا، سوئیت یا آپارتمان مبله‌ای را اجاره کنید، امکان دسترسی به مراکز تفریحی‌ که برای رفتن به آن برنامه ریختید را چک کنید. مخصوصا هنگامی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اید، بهتر است با مسیرها آشنا شوید.

  1. دسترسی به وسایل نقلیه عمومی

اگر قصد دارید با هواپیما، قطار یا اتوبوس وارد تهران شوید، حتما پیش از اجاره خانه مبله خود از وجود وسایل نقلیه عمومی در اطراف آن مطمئن شوید. اگر سوئیت شما خیلی دور از وسایل نقلیه یا دسترسی به آن سخت باشد، هر بار هم زمان بسیاری از دست خواهید داد و هم مجبورید هزینه زیادی برای رسیدن به مقصد صرف کنید.

  1. نزدیکی به مراکز تجاری

مراکز تجاری معمولا علاوه بر آنکه محل مناسبی برای خرید و گشت و گذار هستند، دارای امکانات رفاهی خاصی مثل شهربازی، سالن سینما و فودکورت نیز هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا اوقات خوبی را بگذرانید.

  1. بررسی جاذبه‌های تاریخی و اطلاع از ساعات کاری آن

اگر قصد دارید در سفر خود از موزه‌ها، آثار و بناهای تاریخی و به طور کلی جاذبه‌های گردشگری بازدید کنید، روز و ساعات کاری آن را چک کنید تا هنگام مراجعه با درب‌های بسته مواجه نشوید. حتی اگر امکان رزرو بلیط یا خرید اینترنتی آن مهیاست، خود را درگیر صف‌های طولانی و از دست دادن زمان نکنید.

اجاره ویلا و سوئیت در تهران با اسنپ روم

برای اجاره سوئیت در تهران، اجاره ویلا لواسان و اجاره مبله تهران می‌توانید با مراجعه وبسایت یا پلیکیشن اسنپ روم استفاده کرده و از پشتیبانی واقعی 24 ساعته آن بهره‌مند شوید.