بهترین انتخاب گوشی در سال 2022

امروزه تلفن‌های همراه یک اختراع مهم بشری در نظر گرفته می‌شوند، زیرا این دستگاه‌ها یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین قطعات مصرفی در طول تاریخ بوده‌اند. در ابتدای رواج گوشی‌های همراه، رشد محبوبیت آنها در برخی کشورها بسیار سریع بوده است. امروزه تلفن‌های همراه در سراسر جهان فراگیر هستند و تقریباً در نیمی از کشورهای جهان، بیش از 90 درصد از جمعیت حداقل یک تلفن همراه دارند.

با استفاده از تلفن‌های همراه، حفظ ارتباط با یکدیگر به‌سادگی فشار دادن یک دکمه است. حتی زمانی که نمی‌توانید صحبت کنید، تلفن‌های همراه با استفاده از پیام‌های متنی ارتباط را آسان می‌کنند. فروشگاه اینترنتی رادیس عرضه‌کننده انواع گوشی همراه است. با خرید گوشی از رادیس می‌توانید از مزیت‌های یک گوشی هوشمند فوق‌العاده بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های برای خرید انواع گوشی‌ها از رادیس خواهیم پرداخت. 

نکات قابل توجه در هنگام خرید گوشی از رادیس

خرید یک گوشی هوشمند جدید می‌تواند یک فرایند پردردسر باشد، به‌خصوص اگر اطلاعات زیادی در مورد فناوری نداشته باشید. امروزه در سطح جهان تعداد زیادی گوشی از برندهای مختلف با قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند که هر کدام برای گروه خاصی از افراد در نظر گرفته شده‌اند. 

با خرید گوشی از رادیس صاحب بهترین گوشی‌های هوشمند شوید. در این مطلب تمام ویژگی‌های اصلی که باید در مورد گوشی‌های همراه بدانید بررسی شده است، به این ترتیب قصد داریم با بررسی نکاتی در مورد نحوه انتخاب و خرید گوشی از رادیس به شما کمک کنیم.

برای خرید گوشی از رادیس کلیک کنید.

سیستم‌عامل

در اولین قدم خرید گوشی از رادیس لازم است درمورد انتخاب سیستم‌عامل تصمیم‌گیری شود. دو سیستم‌عامل محبوب تلفن همراه اندروید و iOS هستند و انتخاب بین این دو سیستم‌عامل تا حد زیادی روی عملکرد گوشی شما تأثیر خواهد گذاشت. مقایسه iOS و اندروید، به عوامل مختلفی مانند اولویت شخصی، امنیت، سهولت استفاده و چرخه به‌روزرسانی توسط سازنده، وابسته است.

به طور کلی می‌توان گفت iOS نسبت به اندروید در زمینه سهولت استفاده از سیستم‌عامل گزینه بهتری است، به این معنی که iOS اپل تجربه‌ای ساده و کاربردی را ارائه می‌دهد. iOS مزیت به‌روزرسانی‌های سریع و به‌موقع، و همچنین ادغام بهتر با سایر دستگاه‌های اپل مانند مک‌ها و آی‌پدها را دارد. دستگاه‌های iOS معمولاً تا شش سال برای به‌روزرسانی‌های اصلی نرم‌افزار پشتیبانی می‌شوند که از آنچه اکثر تولیدکنندگان اندروید ارائه می‌دهند، بسیار بهتر است.

اما اگر به دنبال تنوع در گزینه‌های خرید خود و یا شخصی‌سازی بیشتر هستید، اندروید گزینه بهتری خواهد بود. منظور از شخصی‌سازی این است که در این سیستم‌عامل به شما این امکان داده می‌شود که همه چیز از نمادها تا پالت رنگ کل سیستم را تغییر دهید و از میان انواع ویجت‌هایی که دارای سطح شخصی‌سازی هستند، انتخاب کنید. همچنین با اندروید می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها و از میان طیف وسیع‌تری از قیمت‌ها انتخاب کنید. انواع گوشی‌های اندروید و آیفون در فروشگاه اینترنتی رادیس موجود است.

طراحی

طراحی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های خرید گوشی از رادیس است. ظاهر یک دستگاه تأثیر زیادی بر تصمیمات مصرف‌کنندگان دارد. برای برخی، انتخاب دستگاه مناسب می‌تواند تنها به طراحی آن محدود شود، البته خرید یک گوشی، تنها بر اساس ظاهر آن نیست و لازم است که سایر موارد مانند ویژگی‌های آن نیز در نظر گرفته شود. انتخاب دستگاه مناسب به معنای یافتن دستگاهی است که تعادلی مناسب بین ظاهر و عملکرد را به شما ارائه می‌دهد. 

همچنین در مورد مواد استفاده شده برای ساخت گوشی نیز فکر کنید. این روزها اکثر گوشی‌های گران‌قیمت از شیشه ساخته می‌شوند و یک قاب فلزی به آن اضافه شده است که ظاهر و احساسی عالی را به کاربر منتقل می‌کند. اما شیشه کاملاً لغزنده است و می‌تواند به‌راحتی در اثر ضربه ترک بخورد. از طرف دیگر، پلاستیک نسبت به شیشه، از لحاظ ظاهری در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد، اما بادوام‌تر و ارزان‌تر است. از فروشگاه رادیس انواع گوشی‌های باکیفیت و لوازم جانبی آن را به قیمت مناسب تهیه کنید.

دوربین

2

مسلماً دوربین یکی از مهم‌ترین عناصر گوشی هوشمند است، چرا که در فضای امروزی، کارکردن با دستگاهی که دوربین ضعیفی دارد تا حدی مشکل خواهد بود. هنگام بررسی ویژگی‌های دوربین یک تلفن هوشمند در نظر گرفتن چند نکته ضروری است.

اول، اجازه ندهید مشخصات خوب دوربین شما را گول بزنند، زیرا لزوماً مشخصات خوب، با کیفیت خوب دوربین برابری نمی‌کند. بسیاری از شرکت‌ها گوشی‌هایی دارند که تعداد مگاپیکسل بالایی را در دستگاه‌های ارزان‌تر خود ارائه می‌کنند، اما کیفیت تصویر بهتری را ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین تعداد مگاپیکسل بالا به معنای تصاویر بهتر نیست.

دوم، به‌خاطر داشته باشید که دوربین‌های بیشتر به تصاویر بهتر تبدیل نمی‌شوند. شما می‌توانید چند گوشی ارزان‌قیمت را در بازار پیدا کنید که با چهار دوربین عرضه می‌شوند، درحالی‌که تعدادی از گوشی‌های میان‌رده ممکن است فقط دو یا سه دوربین داشته باشند؛ بنابراین درست مانند مگاپیکسل، بیشتر همیشه بهتر نیست. رادیس دارای انواع گوشی با دوربین‌های مختلف است که می‌توانید با صرف هزینه کمتر دارای یکی از این گوشی‌ها شوید. 

نمایشگر

نمایشگر به شما امکان می‌دهد که به طور مستقیم با دستگاه تعامل داشته باشید و از این جهت بسیار حائز اهمیت است. رزولوشن صفحه‌نمایش مشخص می‌کند که متن‌ها و تصاویر تا چه اندازه واضح و شفاف هستند، بدیهی است که هرچه رزولوشن بالاتر باشد، کیفیت تصویر بالاتری خواهید داشت. اکثر دستگاه‌های امروزی دارای وضوح Full HD یا QHD هستند. 

وضوح پایین صفحه‌نمایش می‌تواند به طور بالقوه برای عمر باتری دستگاه مفید باشد. اگر قصد دارید ویدئوهای زیادی را در دستگاه خود تماشا کنید توصیه می‌شود که یک گوشی با وضوح بالا مانند 4K یا 2K تهیه کنید، اما اگر از تلفن خود فقط برای تماس، پیامک و کمی مرور وب استفاده می‌کنید، یک صفحه‌نمایش HD Full برای شما کافی خواهد بود. با خرید گوشی آیفون از رادیس می‌توانید صاحب یک گوشی با نمایشگر عالی شوید.

کارایی

عملکرد یک گوشی هوشمند تعیین‌کننده قابلیت‌ها و طول عمر دستگاه است و در خرید گوشی از رادیس طیف وسیعی از گزینه‌ها را خواهید یافت که می‌توانند از نظر چیپست، ظرفیت حافظه و رم متفاوت باشند. اگر به چند برنامه سنگین در گوشی خود نیاز دارید، انتخاب دستگاهی که ظرفیت رم بیشتری دارد ایده خوبی است، به‌خصوص که دستگاه‌های اندرویدی معمولاً با رم بیشتر بهتر کار می‌کنند. در این شرایط برای خرید گوشی از رادیس توصیه می‌شود که آنها حداقل 6 گیگابایت رم داشته باشند. اگر بیشتر یک کاربر معمولی هستید، 4 گیگابایت رم باید برای رفع نیازهای شما کافی باشد. 

اکثر دستگاه‌های امروزی با ظرفیت حافظه پایه، 64 یا 128 گیگابایت عرضه می‌شوند. اگر فردی هستید که با گوشی خود عکس‌ها و ویدئوهای زیادی می‌گیرید یا به تعداد زیادی برنامه نیاز دارید، حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه توصیه می‌شود. در حالت کلی میزان حافظه داخلی دستگاه به خود شخص بستگی دارد، اما بادقت انتخاب کنید زیرا اکثر تلفن‌های امروزی از حافظه قابل ارتقا پشتیبانی نمی‌کنند. گوشی‌هایی با حافظه مناسب را از رادیس تهیه کنید.

باتری

انتخاب یک دستگاه با باتری خوب به این معنی است که شما می‌توانید حتی طی مدت‌زمان طولانی که از پریز برق و منبعی برای شارژ کردن گوشی دور هستید، به تلفن هوشمند خود اعتماد کنید. دستگاهی که از باتری خوب برخوردار باشد نزدیک یک روز یا بیش از یک روز استفاده از آن دوام می‌آورد، و به‌سرعت نیز شارژ شود.

وقتی به ظرفیت باتری نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که در حالت کلی گوشی‌های بزرگ‌تر باتری‌های بزرگ‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند، در این میان بهینه‌سازی باتری نیز عامل مهمی است که باید برای خرید گوشی از رادیس در نظر گرفته شود. در حالت کلی ارزیابی عملکرد باتری دستگاه در زندگی واقعی دشوار است.

جدا از ظرفیت باتری، سرعت شارژ و ویژگی‌های مربوط به شارژ نیز مواردی هستند که باید هنگام بررسی باتری در نظر گرفته شوند. دستگاه‌های رده پایین‌تر معمولاً سرعت شارژ پایین‌تری دارند. بسته به استفاده شما، داشتن دستگاهی که می‌تواند به‌سرعت شارژ شود، مزیتی است که باید به آن توجه کنید، اما به‌خاطر داشته باشید که شارژ سریع‌تر ممکن است باتری شما را به مرور زمان خراب کند. 

قیمت

می‌توان گفت که مهم‌ترین فاکتور در خرید گوشی از رادیس قیمت است. قیمت درنهایت چیزی است که تعیین می‌کند کدام دستگاه را می‌توانید خریداری کنید. مانند هر محصول دیگری، گوشی‌های هوشمند دارای چند دسته قیمت متمایز هستند که کیفیت طراحی و عملکرد دستگاه را متمایز می‌کند.

میان‌رده: بخش میان‌رده برای کسانی است که می‌خواهند یک دستگاه متعادل بدون نیاز به هزینه اضافی برای ویژگی‌هایی که نیاز ندارند، خریداری کنند. این محدوده قیمت برای افرادی که اولین گوشی هوشمند خود را خریداری می‌کنند، توصیه می‌شود. خرید گوشی نوکیا از رادیس می‌تواند نیاز به یک گوشی میان‌رده را برطرف کند.

پرچمداران: پرچمداران دستگاه‌هایی هستند که بیشترین کارایی را از یک دستگاه تلفن همراه به شما ارائه می‌دهند. خرید گوشی در این قیمت به این معنی است که مطمئن‌ترین تلفن همراه را دریافت خواهید کرد. این می‌تواند به معنای پشتیبانی نرم‌افزاری مداوم، صفحه‌نمایش با وضوح بالا و سیستم دوربین حرفه‌ای باشد. خرید گوشی از رادیس یک انتخاب خوب برای داشتن گوشی‌های پرچمدار است.

مزایای خرید گوشی نوکیا از رادیس

3

خرید گوشی نوکیا از رادیس می‌تواند شما را به دنیای گوشی‌هایی با برند قدیمی و معتبر ببرد. وقتی صحبت از برندهای تلفن به میان می‌آید، هیچ‌کدام از نوکیا قدیمی‌تر نیستند. اگر قبل از شروع دهه 1990 متولد شده باشید، به‌راحتی دنیایی را به یاد خواهید آورد که کاملاً تحت سلطه تلفن‌های همراه نوکیا بود.

 نوکیا در سال‌های اولیه حضور خود هرگز در معرفی محصولات متنوعی که کاربران را شگفت‌زده می‌کرد شکست نمی‌خورد، اما در سال‌های بعد، عدم تنوع در محصولات عامل اصلی سقوط آنها بود. نوآوری اپل، سامسونگ و هواوی در طراحی و نرم‌افزار چیزی است که در سال‌های بعد بر ایده‌ها و استراتژی‌های قدیمی نوکیا پیشی گرفت.

اما این برند در حال حاضر چندین گجت را معرفی کرده است که از نظر فروش در سراسر جهان تاریخ‌ساز شده‌اند. این گجت‌ها که به‌تازگی از این شرکت به بازار عرضه شده‌اند، دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار قابل توجهی هستند؛ بنابراین در ادامه به بررسی چند مورد از مزیت‌های رقابتی این گوشی‌ها با سایر برندهای سازنده تلفن همراه پرداخته خواهد شد که با خرید گوشی از رادیس می‌توانید از آنها بهره ببرید.

برای خرید گوشی نوکیا از رادیس کلیک کنید.

انتخاب‌های زیاد با توجه به بودجه شما

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌ها برای خرید گوشی‌ نوکیا از رادیس این است که تقریباً به هر نوع کاربری پاسخ می‌دهد؛ از آن‌هایی که پرچم‌دار می‌خواهند تا کسانی که به دنبال گوشی‌های مقرون به صرفه‌اند. این برند حتی تعدادی تلفن همراه نیز برای کسانی که گوشی هوشمند نمی‌خواهند در نظر گرفته است. مانند سامسونگ، نوکیا نیز این رویکرد را در پیش گرفته است که اگر گوشی با قیمت‌های متفاوت ساخته شود، گوشی‌های بیشتری به فروش خواهد رسید. رادیس گوشی‌هایی با قیمت مناسب دارد که امکان خرید گوشی هوشمند با هزینه کم را ممکن کرده است.

 طراحی محکم و قابل اعتماد

همان‌طور که می‌دانید نوکیا در سال‌های ابتدایی فعالیت خود تلفنی را اختراع کرد که به آن لقب شکست‌ناپذیر داده شد. مسلماً این به دهه 1990 باز می‌گردد، اما نتایج اخیر شرکت نشان می‌دهد که در طراحی صنعتی گوشی‌های جدید، علاوه بر طراحی قدرتمند هیچ توجهی به جزئیات از دست داده نشده است.

آیا گوشی‌های نوکیا گزینه بهتری نسبت به گوشی اندرویدی سامسونگ یا گوشی اپل هستند؟

احتمالاً نه، اما نکته اینجاست که گوشی‌های نوکیا ارزان‌تر از گوشی‌های هم رده خود در این برندها هستند، عملکرد بسیار خوبی دارند و گزینه‌های متفاوتی را برای کاربران گوشی ارائه می‌دهند. برای یک کاربر معمولی، گوشی اندرویدی نوکیا بسیار گزینه خوبی خواهد بود. شما با خریداری گوشی از رادیس با فناوری دوربین عالی، عملکرد خوب، نرم‌افزار عالی و پشتیبانی خوب به‌علاوه عمر قابل قبول باتری و طراحی صنعتی عالی برخوردار خواهید شد.

مزایای خرید گوشی آیفون از رادیس

امروزه گوشی‌های آیفون به یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا تبدیل شده‌اند. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد تصمیم‌گیری در مورد خرید گوشی از رادیس می‌تواند دشوار باشد. فروشگاه اینترنتی رادیس انواع گوشی‌های آیفون را عرضه می‌کند. مزایای خرید گوشی آیفون از رادیس شامل موارد زیر است. 

1. صفحه‌نمایش بزرگ

2. سهولت استفاده

3. اپ‌استور امن و عالی

4. دوربین چندمنظوره

5. گرفتن تماس با صفحه‌نمایش لمسی

برای خرید گوشی آیفون از رادیس کلیک کنید.