میدونی برچسب های تبلیغاتی چه تاثیری روی کسب و کار ها دارند؟

امروزه که شاهد پیشرفت های بسیاری در تبلیغات های گوناگون و تکنولوژی هستیم. تبلیغات به هر نوعی می توانند تاثیر زیادی بر کسب و کار ها داشته باشند. که برچسب های تبلیغاتی نیز یکی از موفق ترین نوع تبلیغات هستند.

جنس های مختلفی از این برچسب ها وجود دارند که هر کدام مزایای خاصی دارند. به برچسب های تبلیغاتی لیبل و استیکر نیز می گویند. و این برچسب ها در همه ی کشور ها رواج یافته است. در کشور ما نیز از این برچسب ها نیاز استفاده می شود و کاربرد های زیادی دارد.

1

شاید تا به حال، بارها در مورد برچسب های تبلیغاتی شنیده باشید و یا دیده باشید که بعضی از کسب و کار ها دارای برچسب تبلیغاتی هستند و از این برچسب ها برای کسب و کار خود استفاده می کنند. برچسب های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از این برچسب ها مخصوص کسب و کار خاصی طراحی و چاپ می شوند.

همه ی ما می دانیم که تبلیغات چه تاثیر زیادی بر کسب و کار ها دارند. یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغاتی همین برچسب های تبلیغاتی هستند. مکان نصب این برچسب ها بسیار مهم می باشد. باید دانست که برچسب تبلیغاتی برای چه نوع کسب و کاری طراحی و چاپ می شوند تا بتوان محل نصب آنها را نیز مشخص نمود.

برچسب اموال

چاپ برچسب امنیتی و یا چاپ لیبل اموال یک نوع برچسب تبلیغاتی می باشد که به برچسب اموال هم معروف است.  تقریبا تمام شرکت ها و سازمان ها برای حفظ اموال خود، سفارش چاپ برچسب اموال را دارند.

 چاپ برچسب اموال حاوی بارکد و شماره سریال می باشد که هدف اصلی طراحی برچسب اموال، پیگیری و حفظ اموال موجود در شرکت ها و سازمان هایی است که پرسنل آنها از تجهیزات آنها استفاده می کنند.

طراحی چاپ برچسب اموال باید به گونه ای طراحی شود که غیرقابل پاک شدن و جدا شدن باشد. به همین دلیل برای چاپ برچسب اموال باید از چسب بسیار قوی استفاده شود. عموما صاحبان شرکت، سفارش لیبل اموال را برای لوازم ضروری و پرکاربرد شرکت خود. مانند: کامپیوتر، لپ تاپ،کیس کامپیوتر،صندلی و.... دارند.

لیبل امنیتی نیز نوعی چاپ برچسب اموال می باشدکه بیشتر شرکت ها و سازمان های مختلف برای حفظ اموالشان از چاپ برچسب اموال امنیتی نیز استفاده می کنند. برچسب اموال امنیتی حاوی بارکد و شماره سریال بوده که در واقع ID اموال محسوب می شود. و در صورت سرقت یا مفقود شدن اموال، قابل رد یابی می باشند.

2

چاپ استیکر مش

آیا تا کنون به برچسب هایی که بر روی اتوبوس و مترو ها توسط برچسب های تبلیغاتی چسبانده شده دقت کرده اید؟ یا برچسب هایی که روی شیشه مغازه ها چسبانده شده است توجه کرده اید؟ این نوع برچسب های تبلیغاتی را برچسب چاپ استیکرمش می گویند. چاپ استیکر مش در واقع نوعی متریال یا  (ماده ی اولیه) است که جنس آن پی وی سی سفید رنگ که دارای قسمت های زیادی است مانند:  یک لایه چسب در زیر، یک لایه پی وی سی سفید رنگ در وسط، یک لایه کوتینگ جذب کننده و یک لایه کاغذ روغنی که  برای محافظت از برچسب چاپ مش در نظر می گیرند.

چاپ لیبل گچی

چاپ لیبل گچی نیز نوعی برچسب تبلیغاتی است و به چاپ لیبل گچی خورد شونده نیز معروف می باشد. چاپ لیبل گچی پس از چسباندن روی سطوح مورد نظر دیگر قابلیت کنده شدن را ندارد. چاپ لیبل گچی در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی و به چاپ می رسد.

لیبل گچی یا همان لیبل گچی خورد شونده در لیبل اموال و لیبل های حاوی گارانتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهید لیبل گچی را از سطح مورد نظر جدا کنید لازم است به شما بگوییم که این لیبل به سختی از محل خود کنده می شود و پس از کندن به صورت خورد شده از سطح خود جدا می شود.

3

چاپ سروش

اگر به دنبال این نوع تبلیغات و یا لیبل های چاپی هستید ما چاپ برچسب های تبلیغاتی توسط مجموعه ی چاپ سروش را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. تیم کارشناسان چاپ سروش با تکیه بر تجربه و تخصص فنی در این مجموعه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه به چاپ برسانید. با چاپ ارزان قیمت و به صرفه ی برچسب های تبلیغاتی، نتیجه ی بهتر برای تبلیغات خود را بالا برده و در دیدگاه مشتریان ماندگار بمانید.