نمایندگی کدام پنل اس ام اس را بگیریم؟

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که پیامک‌هایی حاوی محتوای تبلیغاتی را دریافت کنید؟ اصلا تا کنون این پیامک‌ها را جدی گرفته و یا خدمات و محصولات معرفی شده در این اس ام اس‌ها نظر شما را جلب کرده‌اند؟ ممکن است سوالات بسیاری هنگام دریافت چنین پیامک‌هایی ذهن شما را درگیر کرده باشند؟ به عنوان مثال؛ ممکن است فکر کنید که چه هدفی پشت ارسال این پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد و یا این که فرستنده پیام کوتاه چگونه شما را به عنوان مخاطب خود، هدف قرار داده است؟ اگر با پنل اس ام اس آشنا باشید به پاسخ تمام این سوالات می‌رسید.  برای کسانی که به دنبال بهره مندی حداکثری از مزایای پنل اس ام اس و سودآوری هستند میتوانند روی اخذ نمایندگی پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی هم تامل کنند..

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس در واقع نوعی ابزار تبلیغاتی تحت وب است و از این جهت در حوزه بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرد. استفاده از موبایل در عصر حاضر یک امر بسیار معمول است و بالای نود درصد جمعیت کشور ما نیز از موبایل استفاده می‌کنند. در نتیجه تبلیغات موبایلی به عنوان یک استراتژی مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود. حال تصور کنید شما باید برای یک میلیون نفر از جمعیت هدف پیامکی مبنی بر تبلیغ کسب و کار خود یا جشنواره و محصولات خود ارسال کنید. طبیعتا ارسال پیامک از طریق موبایل برای این تعداد از کاربران غیر ممکن است. به علاوه این که شما باید یک میلیون شماره تلفن را در دسترس داشته باشید.

این در حالی است که ارسال پیامک سریع‌ترین راه ارتباط با کاربران هدف است و نمی‌توان این روش تبلیغاتی موثر را در بازار رقابتی امروز نادیده گرفت. بنابراین یک پنل اس ام اس با قابلیت ارسال همزمان پیامک بدون محدودیت در تعداد آن بهترین راه برای ارتباط با مخاطبین هدف است. اگر با ماهیت پنل پیامکی آشنا شوید، به درک صحیحی از خدمات نمایندگی پنل اس ام اس می‌رسید. در این راستا و بر اساس نیازمندی‌های هر کسب و کار پنل اس ام اس وب وان بهترین پنل ارسال پیامک تبلیغاتی شناخته می‌شود. در تعریف پنل اس ام اس می‌توان گفت یک نرم افزار مبتنی بر وب است که امکان مدیریت مشتری را از طریق ارسال پیام‌های انبوه فراهم ساخته است.  در استفاده از این ابزار هیچ نیازی به سخت افزار یا برنامه خاص ندارید. در واقع ارسال پیامک از طریق اینترنت انجام می‌شود.

41

 

ویژگی‌های بهترین پنل اس ام اس جهت اخذ نمایندگی

تمامی کسب و کارها به دنبال آن اند که بهترین پنل پیامکی را دریافت کنند. به همین خاطر هر سامانه‌ای مناسب تبلیغات موثر نیست. اگر عبارت پنل اس ام اس را در گوگل سرچ کنید با سامانه‌های مختلفی رو به رو می‌شوید، اما رتبه یک نتایج جست و جوی گوگل به پنل اس ام اس وب وان اختصاص دارد. از جمله ویژگی های بهترین پنل پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·بانک شماره جامع و به روز

وقتی از مخاطبین هدف صحبت می‌کنیم، منظور آن دسته از کاربرانی هستند که محصولات یا خدمات شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیاز آن‌ها را مرتفع می‌سازد. به عنوان مثال: اگر شما صاحب یک فروشگاه لوازم تحریر هستید، مسلما مخاطبین هدف شما دانش آموزان می‌باشند. بنابراین  پیامک  تبلیغاتی باید بر اساس فعالیت تجاری شما به اصناف یا دسته‌های خاصی ارسال شود. برای این که بتوانید شماره تلفن مخاطبین خود را جمع آوری کرده و یا شماره‌های مسدود شده را پیدا کنید، باید به بانک شماره دسترسی داشته باشید اما چگونه می‌توان به بانک شماره‌های طبقه بندی شده دسترسی پیدا کرد؟ در این شرایط لزوم کمک گرفتن از نمایندگی پنل اس ام اس روشن می‌شود.

·سامانه پیامکی با کاربری آسان و مشتری پسند

این پنل بهترین نوع پنل پیامکی تحت وب است. عملکرد این سامانه شبیه به سامانه جیمیل است. به این صورت که برای استفاده از سامانه نیازی به نصب سخت افزار در سیستم خود ندارد. برای ورود به سامانه نیز باید سفارش خود را ثبت کنید. ده دقیقه بعد از سفارش اطلاعات لازم برای ورود به سامانه برایتان ارسال می‌شود.‌ از قابلیت‌های این سامانه وب وان می‌توان به استفاده آسان آن از طریق موبایل، تبلت یا هر سیستم دیگر اشاره کرد.  نمایندگی پنل اس ام اس وب وان نمایندگی تمام اپراتورها را به عهده دارد.

·امکان دریافت گزارش از وضعیت ارسال و دریافت پیامک ها

سامانه پیامکی یک راه ارتباط دو طرفه و متقابل است. همانطور که شما می‌توانید به کاربران خود پیامک ارسال کنید، قابلیت دریافت پیامک نیز برایتان وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید از مخاطبین خود درخواست کنید که نظرشان را نسبت به کسب و کار شما ارسال کنند. قطعا این امر در فرآیند رشد کسب و کار شما تاثیر بسیاری دارد. این پنل از قابلیت گزارش گیری با دقت بسیار بالا برخوردار است. شما می‌توانید از طریق این گزارش‌ها از وضعیت پیامک تحویل داده شده و به گوشی و مخابرات و وضعیت پیامک‌های نرسیده به گوشی مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید بر اساس دسته بندی‌های متعددی از جمله: شهر، منطقه، شغل، سن و جنسیت و غیره پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.‌ 

·عدم نیاز به تمدید سالانه 

پنل اس ام اس وب وان، پنل نمایندگی خود را در قالب پکیج های مختلف با امکانات گوناگونی ارائه می دهد تا بتواند طیف گسترده ای از سلایق و خواسته ها را پوشش دهد. در تمامی این پکیج ها شما به عنوان نماینده پنل اس ام اس فقط و فقط یک بار  ملزم به پرداخت هزینه جهت اخذ نمایندگی هستید و دیگر نیازی به پرداخت وجه تحت عنوان هزینه تمدید سالیانه نخواهد بود.

·ضمانت بازگشت وجه

برخی از افراد پس از خرید پنل پیامکی به هر دلیلی ممکن است پشیمان شده و درخواست عودت وجه داشته باشند و فراهم کردن شرایط بازگشت هزینه پرداخت شده، کمترین امکانی است که یک سامانه پیامکی میتواند برای مشتریان خود قائل شود و از آنجا که راحتی و رضایت کاربران همواره در صدر قوانین و قواعد وب وان اس ام اس بوده، تا ۷ روز پس از سفارش، بازگشت وجه را تضمین می کند.

·راه اندازی و پشتیبانی حرفه ای 

وب وان اس ام اس با تشکیل یک تیم پشتیبانی قوی سعی دارد خدماتی با بهترین کیفیت و شایسته مشتریان را ارائه دهد. به این ترتیب شما به محض خرید پنل پیامکی و در زمان 15 دقیقه ای، شاهد فعالسازی سامانه خواهید بود و در صورت بروز هر مشکل و سوالی میتوانید از طریق تیکت یا تماس تلفنی با پشتیبانان متخصص به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید.

·امکان فروش نسخه های مختلف پنل 

در صورتی که نمایندگی پنل اس ام اس وب وان را دریافت کرده باشید، می توانید مطابق اهداف تجاری خود، نسخه های مختلفی از سامانه پیامکی با امکانات گوناگون را طراحی و با قیمت و تعرفه های دلخواه ولی در عین حال معقول به فروش برسانید. همواره در نظر داشته باشید که تعرفه مناسب از مهم ترین ویژگی های بهترین پنل پیامکی محسوب می شود.

نمایندگی پنل اس ام اس وب وان

بانک شماره موبایل نمایندگی پنل اس ام اس وب وان به عنوان جامع ترین بانک شماره کشور دارای آپدیت ۱۴۰۰ با تفکیک کامل شماره ها است. اگر به هر دلیلی پیامک شما به مخاطب هدف ارسال نشود، نمایندگی هزینه آن را به حساب سامانه شما عودت می‌کند. البته این تنها ویژگی این نیست که وب وان اس ام اس را از دیگر مجموعه های فعال در این زمینه متمایز می کند. اجرا کننده ی مستقل و بی واسطه در ارسال انبوهی از پیامک ها از طریق سیم کارت و عدم نیاز به سیتم های سخت افزاری جانبی برای کار با پنل از سوی مشتریان یا نمایندگان از وجوه تمایز وب وان اس ام اس به شمار می رود که باعث شده سالیان سال با قرار گیری در لیست نتایج برتر گوگل، موردتوجه کاربران و مفتخر به همکاری با برند های مختلف و نام آشنا باشد. در صورت تمایل جهت اخذ نمایندگی پنل اس ام اس وب وان، یکی از بهترین پنل های پیامکی می توانید به نشانی اینترنتی https://webone-sms.com/  مراجعه و نسب به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام نمائید.