سرور مجازی ایران ارزان از کجا تهیه کنیم؟

امروزه با افزایش نیاز کاربران به سرور میزبان امن جهت میزبانی سایتهای مختلف انتخاب یک سرور مجازی ایران با کیفیت و پرسرعت با وجود سایتهای فروش سرور مجازی که بصورت قارچگونه رشد کرده اند کار بسیار سخت و دشواری شده.

موارد متعدد و گوناگونی ذهن شما را درگیر میکند که آیا سایت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و پس از فروش خوبی داشته باشد یا خیر و سرور مجازی که به شما ارائه می شود منابع اختصاصی و خوبی آیا به شما ارائه می شود یا منابع سخت افزاری مشترک شده و اورسل نباشد.

در این مقاله به شما تمام پیش نیاز های یک سرویس و سرویس دهنده خوب را برای تهیه سرور مجازی ایران پرسرعت و باکیفیت آموزش خواهیم داد که با تعرفه مناسب سرویس مناسب بتوانید تهیه کنید.

چگونه تشخیص دهیم کدام شرکت ارائه دهنده خوب است؟

از مواردی که باید به آن بسیار توجه کنید سابقه ارائه دهنده است ، چرا که بسیاری از سایتهای فروش سرور بتازگی تأسیس شده اند و سابقه و تجربه خوب و مناسبی برای ارائه سرویس ندارند و به واسطه تبلیغات و بک لینک در سایتها توانسته اند در موتورهای جستجو خودشان را نمایش دهند و ممکن است با تهیه سرویس از این سایتها با پشتیبانی ضعیف که وابسته به تجربه می باشد مواجه شوید و همچنین مشکلاتی همچون فعالیت کوتاه مدت و جمع شدن سایت شرکت ارائه دهنده روبرو شوید.

برخی از سایتها با ارائه سرویس های بی کیفیت و ارزان به قصد بازار خرابی و ارائه سرویس ارزان به دنبال جذب مشتری هستند و به روشی گول زننده اقدام به پلن بندی سرویس ها میکنند که ممکن است نظر شما را جذب کند ، بطور مثال اگر فرض کنیم پلن سرور مجازی ایران رم 8 گیگ در بازار فعلی به قیمت 400 هزار تومان می باشد ، با استفاده از منابع محدود در پردازنده و استفاده از هارد های معمولی  و بی کیفیت یک سرویس ارزان به شما ارائه میکنند.

بطوری که مثلا بجای 8 هسته پردازنده اختصاصی با فرکانس بالا 2 هسته یا 4 هسته پردازنده مشترک به پلن فوق اختصاص می دهند و بجای استفاده از هارد دیتاسنتری که کیفیت و کارایی بسیار بالاتری نسبت به هارد های معمولی دارد از هارد های بی کیفیت لپ تاپ استفاده میکنند که مشترک در هنگام سفارش به این نکات معمولا توجه نمیکند.

یک سرور مجازی استاندارد و با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک سرور مجازی خوب باید به نسبت تعرفه ای که دارد منابع سخت افرازی بالا و مناسبی در اختیار شما قرار دهد ، بطور مثال بر روی یک سرور مجازی رم 16 گیگ ترجیحا 16 هسته پردازنده با فرکانس اختصاصی نسبت به 4 هسته پردازنده اشتراکی بسیار قویتر و بهتر است و بازدهی خیلی بالاتری نسبت به یک پلن دارای پردازنده مشترک و اورسل برای شما خواهد داشت.

نکته مهم دیگر نوع هارد سرویس می باشد ، در بازار فعلی باتوجه به تحریم بودن کشور عزیزمان ایران تهیه هارد های مخصوص سرور هزینه بالایی برای اجاره دهنده سرور دارد و باتوجه به اینکه ارائه سرویس با قیمت های پایین ممکن است ارائه دهنده را متضرر کند اکثرا از سایتهای معمولی و ارزان قیمت که بر روی لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی نصب میشود استفاده میکنند که این مورد سرعت و بازدهی سرویس را به شدت کاهش میدهد و ریسک خرابی و پریدن اطلاعات بسیار بالا خواهد رفت.

ترجیحا بهتر است سرور مجازی ایران دارای هارد های رید شده باشد که شرکت قائم هاست اولین ارائه دهنده سرور مجازی ایران با هارد SSD Raid 10 در ایران می باشد ، بطوری که سرور مجازی شما بصورت همزمان بر روی 4 درایو SSD عملیات رید و رایت را انجام می دهد که کیفیت و سرعت بسیار چشمگیر و بالایی را دارد.

مورد دیگری که باید به آن توجه کافی داشته باشید نوع استفاده ای که دارید می باشد ، اگر سرور مجازی ایران را برای استفاده هایی مانند فعالیت در بورس یا ثبت نام خودرو و موارد مشابه این چنینی نیاز دارید حتما باید سرور مخصوص استفاده ای که دارید باشد ، هرگز سرور مجازی ایران را برای کاربری های این چنینی تهیه نکنید بدلیل اینکه سرور مجازی ایران برای استفاده های گوناگون و عمومی مانند میزبانی سایت ، دانلود و آپلود ، گیم سرور و ... استفاده می شود که سرور با این شرایط سرعت و بازدهی پایینی بر حسب درگیر بودن پورت شبکه خواهد داشت.

شرکت قائم هاست با یک دهه سابقه و تجربه درخشان هم اکنون یکی از برترین ارائه دهندگان سرور مجازی بورس و سرور ثبت نام خودرو در ایران می باشد که سرورهای فوق پرسرعت و با کیفیت از بهترین مراکز داده تهران جهت استفاده سرخطی در بورس و ثبت نام در سایتهای ایرانی را با پینگ 1 میلی ثانیه و پورت شبکه 10 گیگابیت به شما ارائه می کند.

102

 

کدام سرور مناسب کسب و کار شما می باشد؟

احتمالا شما هم یک الی چند سایت وردپرسی دارید که سایتهای شما هم با مصرف بالای منابع ناشی از نصب افزونه های متعدد و قالب سنگین و غیر بهینه روبرو شده ، موردی که امروزه بسیاری از مدیران سایتهای ایرانی را درگیر کرده و بر حسب عدم تجربه و دانش کافی یک سایت خیلی سنگین و پرمصرف دارند که دائما هم در حال تغییر میزبان و انتقال به شرکت دیگری هستند چراکه بر روی هر میزبانی که منتقل می شوند بدلیل مصرف بالا اخطار مصرف و یا مسدود سازی دریافت میکنند.

در مرحله اول شما باید به دنبال بهینه سازی و پایین اوردن مصرف سایت کنید ، چراکه اینکار باعث کاهش هزینه های میزبانی شما خواهد شد ، درصورتی که اطلاع کافی و تخصص لازم در این زمینه را ندارید می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت قائم هاست نسبت به بهینه سازی کامل سایت خود درخواست ارسال نمایید.

همچنین شرکت قائم هاست خارج از میزبانی سایت میتواند قالب بهینه و سئو شده و همچنین عوامل بهینه سازی و بررسی های دوره ای و رفع اشکالات وب سایتهای شمارا بصورت کامل انجام دهد که شما نگرانی از بابت خرابی و ایجاد مشکلات بر روی وب سایت خود را نداشته باشید.

برای سایتهای وردپرسی باتوجه به اینکه به یک میزبان پرسرعت نیاز دارند که سرعت لود بسیار مناسبی را به سایت ارائه دهد سرورهای مجازی NVMe ایران پیشنهاد می شود ، این نوع سرورها که برگرفته از درایو های فوق پرسرعت NVMe می باشند سرعتی تا حدود 20 برابر نسبت به سرورهای دارای هارد SSD معمولی را دارند ، با این سرور ها علی رغم اینکه سرعت بسیار بالایی خواهید داشت با کانفیگ نرم افزاری حرفه ای که متخصصین قائم هاست بر روی سرور شما انجام می  دهند از امنیت و بهینه سازی بسیار خوبی بر روی سرور خود بهرمند خواهید شد.

در نظر داشته باشید که سرورهای مجازی ایران شرکت QaemHost دارای بالاترین آپتایم نزدیک به 100% و همچنین بهترین نوع سخت افزار که با منابع اختصاصی به شما ارائه می شوند را ارائه می کند ، این سرویس ها در بهترین مراکز داده تهران همچون آسیاتک ، افرانت و پارس آنلاین میزبانی و ارائه می شوند.

جهت مشاوره وسوالات قبل از خرید و اطمینان از انتخاب بهترین سرور برای کسب و کارتان می توانید از طریق تارنمای www.QaemHost.ir  به بخش فروش شرکت تیکت مشاوره بصورت 24 ساعته ارسال نمایید و یا از طریق شماره های 77438882-021 و 91300681-021 با کارشناسان فروش در ساعات اداری در ارتباط باشید.