بهترین ضد آفتاب‌ های خارجی کدامند؟!

محصولات ضدآفتاب می‌توانند شما را از خطرات بروز بیماری‌هایی مانند سرطان پوست نجات دهند و در عین حال، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری کنند. اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی را دارید این مطلب را از دست ندهید.

همواره بهترین ضد آفتاب‌های خارجی را برای خود انتخاب کنید

امروزه کرم‌های ضد آفتاب به یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده‌اند که آقایان و بانوان بدون هیچ محدودیت سنی از آن استفاده می‌کنند. به زبان دیگر، استفاده از کرم ضد آفتاب به یک روتین پوستی تبدیل شده است که به هیچ عنوان نباید تاثیرات آن را دست کم گرفت. محصولات ضدآفتاب می‌توانند شما را از خطرات بروز بیماری‌هایی مانند سرطان پوست نجات دهند و در عین حال، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری کنند.

 

قدرت کرم ضد آفتاب را دست کم نگیرید

در گذشته کمتر کسی به کرم ضد آفتاب، انواع آن و حتی استفاده از این کرم اهمیت می‌داد. اما امروزه، این شرایط به‌کلی فرق کرده است و شاهد استفاده گسترده به عنوان یک روتین پوست از این کرم‌ها هستند. همچنین کرم‌های ضد آفتاب زیادی در بازار وجود دارد دارند که شما می‌توانید با توجه به شرایط پوست و سلیقه خود، آن‌ها را بخرید. اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی را دارید، توصیه میکنیم به سراغ برندهای برتر در زمینه تولید محصولات ضد آفتاب بروید که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید با خود تصور کنید که کرم ضد آفتاب تاثیر چندانی روی سلامت پوست ندارد و استفاده از آن خیلی ضروری به‌نظر نمی‌رسد. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که تاثیری که این کرم‌ها روی پوست شما می‌گذارند، باورنکردنی است و اگر متوجه آن‌ها شوید، قطعا به یکی از طرفداران این محصولات تبدیل خواهید شد.

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب باکیفیت، محافظت از پوست در برابر پیری زودرس است. بسیاری از پرتوهایی که با نور خورشید به پوست ما تابیده می‌شوند، می‌توانند باعث پیری زودرس شوند. به همین خاطر، باید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با چنین مواردی مواجه نشوید.

مزیت بعدی استفاده از کرم ضد آفتاب، جلوگیری از بروز بیماری‌های پوستی مانند سرطان پوست است. همان پرتو‌هایی که باعث پیری زودرس پوست می‌شوند، در گذر زمان می‌توانند بیماری‌هایی مانند سرطان را به‌وجود بیاورند. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم با استفاده از کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت، از چنین بیماری‌هایی پیشگیری کنید.

یک کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت باید دارای تمام استانداردهای مهم باشد. یکی از این استانداردها، طیف گسترده بودن است که با کمک یک برچسب یا لوگو روی بسته‌بندی کرم متوجه آن خواهید شد. زمانی که یک کرم ضد آفتابی خارجی را خریداری می‌کنید که این برچسب را دارد، می‌توانید با چشمان بسته نیز به کیفیت آن اعتماد کنید. چرا که این کرم می‌تواند دو دسته پرتوهای فرابنفش UVA و UVB را به خوبی جذب کند. در نتیجه، بیماری‌هایی مانند سرطان پوستی شما را تهدید نخواهد کرد.

یک کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت باید حتما SPF بالای 25 داشته باشد. در غیر این صورت، توصیه می‌کنیم برای سلامت خود قید خرید این کرم‌ها را بزنید. چرا که وقتی SPF پایین‌تر از این مقدار باشد، ممکن است در آینده بیماری‌های پوستی گریبان‌گیر شما شوند.

2

در بعضی مواقع مثلا هنگام شنا ممکن است مجبور به تماس با آب شوید. در نتیجه، اگر یک کرم بی‌کیفیت را انتخاب کرده باشید، این کرم به محض تماس با آب، روی دست یا بدن ماسیده و در آب حل می‌شود. اما اگر همین کرم از نوع ضد آب باشد، دیگر چنین مشکلی را نخواهید داشت.

نکاتی که در خرید کرم ضد آفتاب باید به آن توجه کنید

اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی را برای پوست خود دارید، توصیه می‌کنیم به سراغ کرمی بروید که بیشترین سازگاری را با پوست شما داشته باشد. خشک، معمولی، چرب و مختلط 4 نوع رایج پوست هستند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اگر ضد آفتابی را انتخاب کنید که برای پوست شما طراحی نشده است، به‌جای محافظت از پوست، نتیجه عکس را دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، استفاده از کرم مخصوص پوست خشک برای پوست چرب علاوه بر ایجاد جوش و آکنه، باعث می‌شود که کرم به راحتی از بین برود و نتواند بازدهی مناسبی داشته باشد. به همین خاطر، این مورد را می‌توان مهم‌ترین نکته در حین خرید کرم ضد آفتاب معرفی کرد.

برای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی توصیه می‌کنیم حتما به سراغ فروشگاه‌های معتبر برای خرید ضد آفتاب‌های اورجینال بروید. بسیاری از سایت‌های غیرمجاز، اقدام به فروش ضد آفتاب‌های تقلبی با عنوان ضد آفتاب اصلی می‌کنند. به همین خاطر، بهتر است همیشه خرید خود را از سایت‌های معتبر انجام دهید که در این مورد ما فروشگاه اینترنتی ایریکت را توصیه می‌کنیم.

برخی از بهترین برندهای خارجی تولیدکننده ضد آفتاب

امروزه برند‌های مختلفی اقدام به تولید و فروش کرم‌های ضد آفتاب می‌کنند. در این میان، برخی برندها توانسته‌اند حساب خود را از برندهای دیگر جدا کنند و به بهترین برندهای جهان در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله کرم ضد آفتاب شوند.

برند LA ROCHE-POSAY

یکی از بهترین برندهای خارجی تولیدکننده کرم ضد آفتاب، برند LA ROCHE-POSAY است. طبق مطالعات کارشناسان این برند، شدت نور آفتاب و عوارض آن بین ساعت‌های 10 صبح تا 3 بعد از ظهر، در بیشترین حالت ممکن قرار دارد. در نتیجه، باید کرم ضد آفتابی طراحی شود که بتواند این شدت نور را به خود جذب کند. برند LA ROCHE-POSAY توانسته است با عرضه انواع کرم‌های ضد آفتاب برای شرایط محیطی مختلف، نیاز شما را از بابت این محصول آرایشی - بهداشتی به خوبی برطرف کند.

برند فرانسوی الارو

یکی از بهترین برندهای خارجی تولیدکننده ضد آفتاب، برند الارو است. این نام مخفف سه کلمه زن، زیبایی و آب می‌باشد. برند الارو فعالیت خود را در سال 2007 در جنوب فرانسه آغاز کرد و از همان ابتدا توانست خود را به عنوان یک برند محبوب معرفی کند. در حال حاضر، شما می‌توانید از سایت‌های معتبر ضد آفتاب‌های این برند را خریداری کنید.

3

برخی از بهترین ضد آفتاب‌های خارجی را بشناسید

با توجه به اینکه امروزه برندهای مختلفی وجود دارند که انواع کرم‌های ضد آفتاب را تولید می‌کنند، در حین خرید این لوازم آرایشی و بهداشتی ممکن است کمی گیج شوید که کدام را انتخاب کنید. به همین خاطر، در ادامه، برخی از محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های خارجی را معرفی کرده‌ایم.

کرم ضدآفتاب الارو

از جمله بهترین ضد آفتاب‌های بازار می‌توان به کرم ضد آفتاب الارو اشاره کرد. شما می‌توانید این کرم را در مدل‌های مختلف از جمله Foundation Effect خریداری کنید. توجه داشته باشید که این کرم رنگ بژ طبیعی دارد و به لطف پوشش کرم‌پودری خود می‌تواند جلوه خاصی را روی پوست ایجاد کند.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین

کرم ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین را می‌توان در دسته کرم‌های محبوب و البته باکیفیت بازار قرار داد. این کرم از نوع طیف گسترده است و می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند. بهتر است که در پوستی‌های نرمال، مختلط و چرب از این کرم استفاده شود.

ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا

از جمله بهترین ضد آفتاب‌های بازار می‌توان به ضد آفتاب برایت بوست نوتروژینا اشاره کرد. مهم‌ترین مزیت این کرم این است که می‌توانید در انواع پوست‌ها از آن استفاده کنید. همچنین این کرم به دلیل ترکیبات خاص خود به راحتی می‌تواند خستگی پوست را از بین ببرد و در روشن‌تر شدن رنگ پوست و کاهش لک و تیرگی آن بسیار موثر است.

ضد آفتاب Photoderm Max  بایودرما

کرم ضد آفتاب Photoderm Max بایودرما را می‌توان در دسته‌بندی بهترین ضد آفتاب‌های خارجی قرار داد. این کرم برای انواع پوست‌ها از جمله معمولی، خشک و مختلط مناسب است و برچسب طیف گسترده را هم دریافت کرده است.

کرم ضد آفتاب شیسیدو

اگر به دنبال یکی از بهترین ضد آفتاب‌های خارجی بازار هستید که خاصیت ضد آکنه نیز داشته باشد، ما کرم ضد آفتاب شیسیدو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کرم خاصیت مقاومت در برابر آب و تعریق را دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای فصول گرم سال باشد.

بهترین ضد آفتاب‌های خارجی را از ایریکت بخواهید

برای خرید ضد آفتاب‌های خارجی توصیه می‌کنیم به سایت‌های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنید. سایت ایریکت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در این زمینه است که می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت آن، خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات این فروشگاه با تضمین اصالت و کیفیت ارائه می‌شوند.