از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است؟ نحوه محاسبه فوت یخچال

گنجایش یخچال زمانی برای شما معنی پیدا خواهد کرد که شما قصد انتخاب یخچال با ابعاد بزرگتر از یخچال قدیمی خود داشته باشید. چرا که شما یقیناً هنگام انتخاب یخچال تعداد خانوار خود را نیز در نظر می گیرید و براساس آن، یخچال مورد نظر خود را انتخاب می دهید.

 اکنون شاید این سؤال برای شما هم پیش آید که از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است؟ باید متذکر شویم که برای اطلاع دقیق تر از گنجایش واقعی یخچال نباید تنها به اعداد و ارقامی که فروشندگان در اختیارتان قرار می دهند بسنده کنید؛ چرا که بسیاری از فروشندگان توجه خاصی به این موضوع نداشته و از فوت دقیق یخچال ها اطلاع ندارند.

منظور از فوت یخچال چیست؟

هنگامی که شما قصد خرید یخچال را دارید معمولاً بر اساس تعداد خانوار خود فوت یخچال را انتخاب می کنید تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی اقلام غذایی خود را جای دهید. فوت واحدی است که بر اساس آن ظرفیت یخچال را مشخص می کنند. از آنجایی که هر فوت برابر با 28 لیتر است شما می توانید ظرفیت واقعی یخچال خود را مشخص کنید. البته نکته قابل توجه این است که این 28 لیتر در همه برندهای تولید کننده یک میزان است. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید یخچال ال جی 30 فوت را داشته باشید، عمق و گنجایش آن با یخچال 30 فوت سامسونگ از لحاظ ظرفیت همان میزان است.

01

نحوه محاسبه فوت یخچال

محاسبه فوت یخچال چندان کار دشوار و سختی نیست و اطلاع از چگونگی آن می تواند به شما در انتخاب یخچال بسیار تأثیر گذار باشد. به طور کلی اگر بخواهید فوت یخچال را محاسبه کنید در ابتدا می بایست درب یخچال را باز کرده و عمق آن را از لبه تا اخرین نقطه پایین داخل دستگاه اندازه بگیرید. اکنون برای آنکه عدد به دست آمده را که بر حسب سانتی متر است به فوت تبدیل کنید باید آن را بر 30 تقسیم کنید. سپس ارتفاع و پهنای آن را اندازه گیری کرده و به فوت تبدیل کنید. اکنون تمام ابعاد اندازه گیری شده را در هم ضرب کنید تا فوت یخچال شما بدست آید.

از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است؟ نحوه محاسبه فوت یخچال

محاسبه فوت یخچال ساید بای ساید

قبل از خرید یخچال بهتر است شما ابتدا محیط آشپزخانه خود را اندازه گیری کنید و سپس یخچال خود را انتخاب کنید. البته اگر شما از آن دسته خانواده های پر جمعیت هستید که به دنبال انتخاب یخچال با گنجایش بالا را دارید، مدل ساید یکی از زیباترین و جا دار ترین مدل ها است. توجه داشته باشید قیمت یخچال ساید بای ساید به دلیل بهره مندی از جدیدترین فناوری ها و ظرفیت بالایی که دارد بودجه بیشتری را تقاضا می کند که در هنگام خرید باید آن را در نظر داشته باشید.

یخچال های ساید دارای ابعاد استانداری هستند به طوری که دارای عرض بین 90 تا 92 سانتی متر، ارتفاع 175 تا 180 سانتی متر و عمق 75 تا 85 سانتی متر هستند که با ضرب انها و تقسیم عدد بدست آمده بر 30 می توان فوت یخچال ساید بای ساید را بدست بیاورید.

از کجا بفهمیم یخچال چند فوت است؟ نحوه محاسبه فوت یخچال

محاسبه فوت یخچال دوقلو

یکی از محبوب ترین مدل یخچال ها که در بین کاربران بازدهی بسیار خوبی را داشته است یخچال دوقلو است که اگر آن را با مدل های ساید مقایسه کنیم دست کمی از آنها نخواهد داشت. اما نکته قابل توجه این است که علیرغم بهره مندی این نوع از یخچال ها به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز و همچنین ظرفیت بالایی که در جای دادن مواد غذایی دارند کماکان قیمت یخچال دوقلو همچنان به نسبت مدل های ساید بای ساید به صرفه و اقتصادی است.

یخچال دوقلو نیز همانند دیگر یخچال های موجود در بازار دارای ابعاد استانداردی هستند که با توجه به آنها شما می توانید فوت یخچال خود را محاسبه کنید. ارتفاع یخچال های دوقلو بین 180 تا 185 سانتی متر، عرض آن 130 و عمق 60 سانتی متر است.

خرید یخچال با تضمین اصالت از آترین پلاس

با توجه به ورود یخچال های فیک و تقلبی به بازار در صورتی که شما با نحوه محاسبات فوت یخچال آشنایی نداشته باشید به راحتی مورد سوء استفاده قرار خواهید گرفت. ما در این مطلب سعی کرده ایم شما را با نحوه اندازه گیری ظرفیت یخچال آشنا سازیم تا بتوانید انتخاب بهتر و دقیق تری را برای خود به ارمغان داشته باشید. البته شما می توانید با مشاهده مدل های متنوع از یخچال های اصلی در فروشگاه اینترنتی آترین پلاس هر آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، گارانتی 18 ماهه، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، خرید خود را ثبت کنید. همچنین شما می توانید در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.