آشنایی با لیبل ژله ای و برچسب اموال چاپ سروش

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل ژله ای نوعی برچسب است که روی آن لایه ای از رزین با ضخامت حدودی 3 میلی متر تزریق می شود. تزریق پلی اورتان به برچسب باعث می شود تا لیبل، نمایی سه بعدی و جذاب به خود بگیرد؛ ویژگی متمایزی که در هیچ کدام از لیبل ها و برچسب های معمولی وجود ندارد.

در صورتی که در مرحله تزریق پلی اورتان از مواد مرغوب استفاده شود، لیبل ژله ای خاصیت انعطاف پذیری خواهد داشت؛ بنابراین در صورت خمیدگی و یا ضربه، لیبل هیچ آسیبی نخواهد دید.

در صورتی که خواهان استفاده از لیبل برای تبلیغات به صرفه و کم هزینه هستید، استیکر ژله ای بهترین گزینه برای این کار خواهد بود. این استیکر با وجود کم هزینه بودن، مزایایی دارد که استفاده از آن باعث افزایش بازدهی تبلیغات و به دنبال آن افزایش فروش خواهد شد. در واقع استفاده از استیکرهای ژله ای از بهترین روش های تبلیغات برای شرکت هایی است که به دنبال استفاده از لیبل های بادوام و باکیفیت در محصولات خود هستند.

به طور معمول استیکرهای ژله ای دارای نمایی گنبدی شکل هستند. ظاهر زیبا و جذاب این لیبل ها بیش از همه چیز می تواند در جلب نظر افراد تأثیر داشته باشد. در ضمن پوشش ضد خش رزین در این استیکر ژله ای، باعث افزایش مقاومت و جلوگیری از آسیب های احتمالی در لیبل خواهد شد.

ویژگی های لیبل ژله ای

لیبل ژله ای ویژگی ها و خصوصیاتی دارد که تنها مختص این محصول است. این لیبل یکی از مقاوم ترین و ماندگارترین انواع برچسب ها به شمار می رود. از این استیکر می توان علاوه بر تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، به عنوان برچسب اموال نیز استفاده نمود.

برخی از ویژگی های استیکر ژله ای عبارت اند از:

  • استیکر ژله ای مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و اشعه های مضر آن دارد. به طوری که با گذشت زمان و تابش مستقیم نور خورشید، دچار رنگ پریدگی و آسیب نمی شود.
  • استیکر ژله ای تحمل دمایی بالایی دارد. از این رو می توان از این محصول در شرایط دمایی مختلف استفاده نمود.
  • در تولید انواع استیکر ژله ای از پلی اورتان درجه یک استفاده می شود. به همین دلیل با گذشت زمان، این محصول دچار زردی نخواهد شد.
  • این لیبل مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار دارد. به طوری که در صورت آسیب با اجسام نوک تیز به سرعت خود را ترمیم نموده و به حالت اولیه باز می گردد.
  • لیبل ژله ای در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است. به همین دلیل در صورت قرار گرفتن در محیط های مرطوب، از سطح چسبانده شده جدا نمی شود.
  • استیکر ژله ای دارای خاصیت غیر حل شوندگی در آب و محلول های شیمیایی دارد. این ویژگی در افزایش طول عمر و حفظ کیفیت محصول نقش بسزایی دارد.

کاربرد لیبل ژله ای

برچسب ژله ای در صنایع مختلف قابل استفاده است. ویژگی های بی نظیر این محصول به همراه مناسب بودن قیمت آن، استیکر ژله ای را به برچسب پرکاربرد در تمام صنایع تبدیل نموده است. این لیبل با گذشت زمان، کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. از این رو در محیط های مختلف اعم از فضای داخلی و محیط های روباز قابل استفاده است؛ بدون آنکه شرایط جوی و عوامل مخرب محیطی کوچک ترین تأثیری در کاهش کیفیت این محصول داشته باشند.

بازار کار برچسب ژله ای در حدی است که تمام برندها و صنایع تولیدی مختلف می توانند برای تبلیغات خود از این محصول استفاده کنند. تأثیری که لیبل ژله ای در زیباسازی محصول و برجسته سازی برند های مختلف دارد، انکار ناپذیر است.

آشنایی با برچسب اموال در چاپ سروش

آشنایی با برچسب اموال در چاپ سروش

برچسب اموال به برچسب یا لیبلی گفته می‌شود که به اموال و دارایی‌های یک شرکت یا سازمان چسبانده می‌شود. هدف از این کار، محافظت اموال شرکت از سرقت و همچنین طبقه‌بندی صحیح اطلاعات مربوط به دارایی‌های یک مجموعه می‌باشد. این برچسب در انواع مختلف سفید، سیاه و رنگی توسط مراکز چاپ مختلف تولید می‌شود.

برچسب اموال

کیفیت چاپ و جنس ماده‌ای که برچسب بر روی آن چاپ می‌شود اهمیت بالایی در وضوح و همچنین ماندگاری لیبل اموال دارد؛ بنابراین بهتر است برای چاپ چنین برچسب‌هایی به مراکز و مجموعه‌های معتبر مراجعه نمایید.

مجموعه چاپ سروش به منظور تولید برچسب‌های باکیفیت، از بهترین متریال موجود استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا برچسب از هرگونه آسیب در امان بماند. چاپ سروش همواره در تلاش است با به کارگیری کادر مجرب، ایده‌های جدید و خلاقانه را در سفارشات خود به کار گیرد. با مراجعه به این مرکز به عنوان فعالترین مرکز چاپ برچسب اموال در تهران می‌توانید از خدمات ارزشمند مجموعه چاپ سروش مانند ضمانت برچسب و ارائه خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های برچسب اموال

برچسب‌های تولید شده توسط چاپ سروش همگی از مواد درجه یک و باکیفیت تولید می‌شوند. به همین دلیل دارای مقاومت بالا بوده و دچار رنگ پریدگی و زردی نمی‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این برچسب‌ها می‌توان به خاصیت انعطاف‌پذیری این محصولات اشاره نمود. به دلیل انعطاف بالا، برچسب‌های اموال دچار شکستگی و یا خرد شدن نمی‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های لیبل اموال می‌توان به خاصیت ضدآب این محصول اشاره نمود. این ویژگی سبب می‌شود تا آب و انواع محلول‌ها قابلیت نفوذ در لیبل اموال را نداشته باشند. این خاصیت به خصوص در لوازمی که در محیط‌های مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار حائز اهمیت است.

چسبندگی بالا یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های برچسب اموال تولید شده در چاپ سروش است. این برچسب به دلیل استفاده از چسب محکم و مقاوم در پشت آن، پس از نصب به هیچ عنوان از تجهیزات و اموال جدا نمی‌شود. این خاصیت باعث می‌شود تا اموال شرکت غیر قابل سرقت بوده و در صورت دزدیده شدن، به سهولت پیدا شوند.

کاربرد برچسب اموال

برچسب‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند علاوه بر شماره‌گذاری اموال، کاربردهای دیگری نیز دارند. از این برچسب‌ها می‌توان در قطعات و کالاهای تولیدی نیز استفاده نمود. برچسب‌های اموال به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در انواع محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویژگی سبب شده است تا لیبل اموال در محصولاتی که به طور دائم در معرض تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت قرار دارند نیز به کار گرفته شود. از لیبل اموال می‌توان علاوه بر موارد یاد شده، به عنوان برچسب‌های امنیتی و یا برچسب‌های پلمپ، برچسب معرفی کالا، برچسب ضمانت و ... نیز استفاده نمود.

برچسب اموال بارکددار

یکی از اصلی‌ترین خدمات مجموعه چاپ سروش، تولید برچسب اموال بارکددار است. استفاده از این برچسب بر روی اموال یک شرکت باعث می‌شود تا تمامی اموال به وسیله بارکدخوان قابل شناسایی باشند. این ویژگی اهمیت بسیاری در حفظ امنیت اموال در اتوماسیون‌های اداری دارد.

آشنایی با برچسب اموال در چاپ سروش

بارکدهای درج شده بر روی لیبل اموال علاوه بر حالت میله‌ای، به صورت QR code نیز درج می‌شوند. جالب است بدانید برای تمام اموال شرکت لازم نیست از بارکدهای مختلف استفاده شود. بلکه یک بارکد را می‌توان در لیبل به تعداد مشخص چاپ کرده و به عنوان برچسب روی اموال نصب نمود.

منبع : چاپ سروش

https://soroushprint.com/product/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%B2%D8%B1%D8%AF

 

https://soroushprint.com/product/%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%98%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1