هتل‌های 4 ستاره پارسیان را در کدام شهرها می‌توان رزرو کرد؟

اگر به ایران گردی و سفر به شهرهای مختلف ایران علاقه دارید، باید در هر شهری، با هتل های خوب نیز آشنا باشید. قطعا بخشی از لذت سفر، اقامت در یک هتل خوب و با کیفیت است. جایی که بتوانید در یک مکان زیبا، لوکس، با امکانات رفاهی خوب، خستگی سفر را رفع کرده و از امکانات رفاهی هتل بهره مند شوید. در ادامه با چند مورد از بهترین هتل های 4 ستاره پارسیان آشنا شوید. اگر قصد رزرو هتل های گروه پارسیان را دارید، بد نیست بدانید که این هتل ها در کدام شهرهای ایران ساخته شده اند؟

هتل های 4 ستاره پارسیان را در کدام شهرها می توان رزرو کرد؟

1-هتل پارسیان شیراز

شیراز، مقصدی جذاب برای عاشقان تاریخ و طبیعت است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، هتل پارسیان شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل، از بهترین هتل های گروه پارسیان است که با امکاناتی بسیار عالی، یک اقامت لوکس و به یاد ماندنی به شما هدیه می دهد. موقعیت قرار گیری این هتل بسیار مناسب بوده و با اقامت در آن به بخش مهمی از جاذبه های دیدنی شهر نظیر بازار وکیل، آرامگاه حافظ، ارگ کریمخان و غیره دسترسی خواهید داشت. نزدیک بودن هتل به اماکن گردشگری نکته حائز اهمیتی است تا بتوانید در بخش زیادی از هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

2-هتل پارسیان آبادان

تا خیلی از جنوب کشور فاصله نگرفته‌اید، سری به آبادان و یکی از بهترین هتل های گروه پارسیان بزنیم. هتل 4 ستاره پارسیان آبادان یکی از بهترین هتل های شهر است که اقامتی همراه با آسایش و آرامش به شما هدیه خواهد داد. این هتل 3 طبقه از سال های پیش از انقلاب در حال فعالیت است، بنابراین سابقه بسیار بالایی در صنعت هتلداری دارد. می دانید که در عرصه هتلداری، پیش از امکانات و تجهیزات لوکس هتل، این پرسنل باتجربه هستند که به شما برای داشتن یک اقامت خوب کمک می کنند. چیزی که در این هتل بیش از هرچیزی متوجه آن خواهید شد.

3-هتل 4 ستاره پارسیان رامسر

ایران سراسر زیبایی و جاذبه است. فرقی نمی کند که برای سفر شمال کشور را انتخاب کنید یا جنوب کشور، در هر حال از سفر خود لذت خواهید برد. اگر قصد سفر به رامسر دارید و به دنبال یک هتل با کیفیت هستید، هتل پارسیان رامسر از بهترین هتل های 4 ستاره شهر را به شما پیشنهاد می کنیم. این مجموعه از سه بخش هتل قدیم، هتل جدید و متل ساحلی تشکیل شده و برای هر سلیقه ای پیشنهادی جذاب دارد.

هتل های 4 ستاره پارسیان را در کدام شهرها می توان رزرو کرد؟

جالب است بدانید که طراحی این هتل توسط کارشناسان ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی صورت پذیرفته، از این رو با یک هتل با معماری زیبای اروپایی طرف هستید. با اقامت در هتل پارسیان رامسر تجربه سفر به شمال کشور و تنفس هوای تازه در طبیعت بکر را برای خود به یادماندنی‌تر کنید.

4-هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

اصفهان نصف جهان، پایه ثابت همه لیست های ایران گردی است. بدون دیدن این شهر زیبا نمی‌توانید ادعای ایران گردی داشته باشید؛ شهری با طبیعت زیبا، مردمانی دوست داشتنی و تاریخی باشکوه که شگفتی های زیادی برای مسافران به همراه دارد. در سفر به این شهر فکر رزرو هر هتلی غیر از هتل پارسیان عالی قاپو را از سر بیرون کنید. اگر به دنبال رزرو یک هتل 4 ستاره با کیفیت بالا، خدمات خوب و البته قیمت مناسب هستید، این هتل برای شما کافی است.

03

هتل پارسیان عالی قاپو در خیابان معروف چهار باغ عباسی واقع شده و به همین دلیل دسترسی خوبی به مراکز دیدنی اصفهان از جمله پل خواجو، سی و سه پل، زاینده رود، مدرسه چهارباغ، مجموعه بزرگ نقش جهان و غیره دارد. به همین دلیل نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل نیز نخواهید داشت.

5-هتل قلعه گنج کرمان

اگر اهل سفر های خاص به مقاصد خاص هستید، حتما شهر قلعه گنج کرمان را در لیست خود اضافه کنید. برای اقامت هم هیچ انتخابی بهتر از هتل پارسیان قلعه گنج نخواهید داشت. این هتل به شکل کپرهای سنتی طراحی شده اما امکانات و خدمات ارائه شده در آن، نظیر هتل های 4 ستاره است. هتل پارسیان قلعه گنج که در جنوبی‌ترین نقطه استان کرمان واقع شده، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در خانه‌های کپری را ارائه می‌دهد. با اقامت در این هتل زیبا، تجربه شترسواری، سافاری، آفرود و دیگر تفریحات کویر را به خود هدیه دهید.

رزرو هتل های 4 ستاره پارسیان در فلای تودی

در این مطلب شما را با 5 مورد از بهترین هتل های گروه پارسیان در شهرهای مختلف ایران آشنا کردیم. اما قدم بعدی رزرو هتل از یک مرجع ارزان و به صرفه است، تا بتوانید هتل را با قیمتی مناسب رزرو کنید. اگر قصد رزرو هر یکی از این هتل ها را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که از فلای تودی برای رزرو هتل اقدام کنید. فلای تودی نه تنها بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل ارائه می‌دهد، بلکه پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان نیز در مواقع ضروری پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. برای رزرو هر یک از این هتل ها، فقط باید وارد وب سایت فلای تودی شوید.